Pertama Kali Membeli Online Di Go Shop Malaysia

Pertama Kali Membeli Online Di Go Shop

Alat Shimono  Vacuum  Cleaner  sedang di pasang 
Asalamualaikum semua teman maya walau di mana.

Handhold Vacuum Cleaner Shimono.

Begitu hebat pengiklanan berbagai alat canggih di Go Shop menerusi iklan yang non stop di Astro Chanel 118, selalu  yang melihat iklan atau promosi ini ialah anak-anak Etuza. Manakala Etuza hanya menjeling sesekali kerana asyik membaca di blog teman maya. Tetapi sekali pandang dengan iklan mengenai Handhold Vacuum Cleaner Shimona, Etuza melekat tengok berkali-kali. Ha kena penangan lah dengan produk Go Shop. 

Kalau beginilah, rasanya akan ada kedai jual peralatan rumah khasnya peralatan dapur akan tutup, disebabkan ramai masyarakat Malaysia semua berpusu-pusu membuat pembelian produk di Go Shop. Harap-harap tidak lah sampai begitu kan. Terbaru Etuza lihat iklan produk berharga RM300 lebih boleh di oder online dengan bayaran ansuran 3 kali bayar. Ini lagi satu tawaran hebat Go Shop, siapa lah yang tak tertarik hendak beli tu.Hebatnya GShop ini.

Alkisah Vaccum Shimono berharga RM199, Etuza oder secara oline menggunakan ipad. Etuza pilih delivery cash ( sampai produk baru bayar ) menggunakan perkhidmatan  Kurier. Pos laju. Memang sangat hebat dalam masa dua hari sahaja Etuza sudah kena call ambil produk di GDX cawangan Keningau, yang berada di lokasi Apolo bersebelahan dengan bangunan RHB Bank di Keningau.Apapun tambahan bayaran kena juga, sebab perkhidmatan penghantaran ke Sabah, oleh itu Etuza bayar RM231.00. Masih berbaloi. Hebatkan.

Kini Vaccum Shimono ini menjadi kesayangan anak-anak Etuza. rajin mereka membersihkan carpet dalam rumah serta lantai yang berhabuk. Bilik mereka juga dibersihkan dengan Vacuum Shimono luar biasa ini. Terima kasih Go Shop. Ada rezeki akan oder pula produk lain. Tunggu!.

Terbaik Go Shop Malaysia..Terima Kasih, Idaman hati
kini dalam tangan..membantu membersihkan habuk di dalam rumah..
Anda berminat oderlah cara online dengan Go Shop..

Catat Ulasan

11 Ulasan

  1. Amboiiiiii dah jadi model Go Shop kekdahnya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha...idaman hati ni Umi Alya, ya lah boleh bersihkan kereta..banyak habuk lah..berbaloi beli. Lagipun keperluan..dalam rumah yang ada carpet..

      Padam
    2. Betul tu Cikgu, vakum adalah keperluan di masa kini sbb kalau guna penyapu biasa, rasa cam tak bersih jer, lagipun berhabuk..

      Padam
  2. Cikgu..
    Korea @ Kurier?? keliru sudah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha hadui ini hukan typo Umi memamng hentam ja sebut dan eja...terima kasih ..bangga dengan Umi alya ikhlas tegur

      Padam
  3. bagus juga ye...saya tak pernah membeli di Go Shop ni

    BalasPadam
  4. salam cikgu wah senangla kerja kerja membersih lepas ni

    BalasPadam
  5. saya kat rumah ada jugak vacuum tapi tak guna lama dah, tegar dengan penyapu jugak.

    BalasPadam
  6. Wah cikgu ..dah boleh jadi model vacum dah...huhu

    BalasPadam
  7. Semakin cepat dan mudah kerja membersih selepas ada vaccum begini..

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.