Dua Blogger Malaysia Nekad Service & Cuci Exzora ( Klik Lihat Siapa Dia )

Perkara Wajib Dilakukan, Cuci Kereta Dan Service 

Asalamualaikum Semua..

Perkara yang penting untuk anda lakukan sekiranya membuat perjalanan jauh dan melibatkan pemanduan yang lama anda wajib memeriksa keadaan kereta anda.Kereta anda hendaklah diservis dan dicuci untuk keselesaan anda sekeluarga.Sebagaimana yang Etuza buat dan blogger Umi Alya. Ha nampak kan.Keselamatan walau di mana kena ambil peduli. Semoga perjalanan jauh keluarga Umi Alya dan juga Keluarga Etuza lancar dan selamat ke distinasi. 
     
Lihat beberpa gambar kemudahan yang ada dipersekitaran stesen Bas Ekspress Tung Ma, distinesi Keningau ke Tenom serta ke Kota Kinabalu, Sabah. 

Kemudahan yang ada ialah.Gerai makan yang luas .Kedai menjual relod .Perkhidmatan mencuci kereta  .Tandas awam  dan kedai urut kaki  ( Ha ada perkhidmatan kedai urut kaki, lebih sedap namanya REFLEXOLOGY. Best juga berada di Bas Station Ekspress Tung Ma, Keningau.





Selamat Bercuti Hari-Hari Terakhir Percutian Anda 2015

Catat Ulasan

10 Ulasan

  1. Salam cikgu ,
    bila baca post ni saya teringat salah satu komen kak umialya, cikgu ni macam sposor utama blog kakumialya heheheh

    BalasPadam
  2. ada terbaca jugak post kak UA pagi tapi memang penting check semua sebelum memulakan perjalanan. untuk keselamatan bersama jugakan

    BalasPadam
  3. Ha3, betullah Warna-warna kehidupan penaja utama Diari Hidupku..

    Moga perjalanan kita sentiasa dipermudahkanNya, aamiin..

    BalasPadam
  4. Oh ya, selamat menjamu selera,jangan lupa update nanti..

    Saya pula jap lagi perlu keluar daerah, ada tugasan rasmi di perkampungan OA (terselit2 pula sebagai petugas takkala sedang enak bercuti, urmmm..)

    BalasPadam
  5. ASSALAM...SELAMAT MENGHABISKAN CUTI AKHIR TAHUN DGN GEMBIRA BERSAMA FAMILI CIKGU...

    BalasPadam
  6. slamat bcutii..smga selamat ke dstinasi yg dituju ^_^

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.