'Misi Pencarian Sabahan Blogger by Ennor P Zurah'

Asalamualaikum Blogger & Pembaca Maya

   Etuza terklik blog Blogger Sabahan Salam Dari Gunung, Cerita Apa Ya. Sedang buat jejak atau misi pencarian Sabahan's Blogger by Ennor P Zurah jika Etuza tak tersilap. Rasanya menarik misi ini. Sebagai orang Sabahan Etuza join agar lebih meriah misi pencarian ini. Diucapkan semoga berjaya. Syarat itu Etuza dah buat tetapi maaf lah ya Ennor P Zurah Etuza tak ada Instagram dan Twitter.Cukuplah ada blog dan Facebook. Tidak kuasa melayan..lagi sekarang ada whatssup tidak terlayan semua. 

 Kita banyak kerja realiti sebenarnya. Berblog ada masa online. Seketika tinggalkan dunia maya. Tahnia buat misi ini. 2013 rasanya Etuza ada buat atau 2014 misi sebegini tetapi betul hanya sedikit blogger Sabahan yang Etuza dapat kesan. Moga berjaya misi anda ini.Ada juga blogger Sabahan yang tidak join, sedih. Terima kasih pounsikou dika.


Ini Syarat Dari Blog Klik banner untuk JOIN 

Syarat-syarat saya senang saja....
1. Follow Blog CeritasiEnnor (mesti)
2. Follow Instagram dan Twitter *kalau ada
Tidak ada Instagram saya pula, Twitter juga tidak ada.
3. Buat Entri bertajuk 'Misi Pencarian Sabahan Blogger by Ennor P Zurah'
4. Copy Banner di bawah dan link kan ke entri saya ni.
5.Tag 3 kawan  (tambahan baru terfikir pagi tadi)
Tag 3 blogger- Nak Cari siapa ni ya! 
Saya tag MV Blog 
Hero Borneo
dan Atie Yusof
6. Comment dan letakkan link penyertaan kawan-kawan.

Selamat Mencuba 

Catat Ulasan

4 Ulasan

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.