"MINI GIVEAWAY - SAYA NAK TOPUP"

Menarik Mini GA - Saya Nak Topup Dari Blog Cik Akak.
Jemput Daftar Sementara Pendaftaran Masih Dibuka..

"Mini Giveaway - Saya Nak Topup"
klik banner - join
Syarat-syaratnya :-
  • Follow blog 
  • Buat entri bertajuk "MINI GIVEAWAY - SAYA NAK TOPUP"
  • Copy coding yang disediakan & paste kan dalam ruangan HTML
  • Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen entri ini 
  • Giveaway berlangsung 18.12.2015 - 25.12.2015
  • Giveaway tamat 25.12.2015 jam 11.59 malam
  • Pemenang dinilai melalui RANDOM.ORG


Catat Ulasan

14 Ulasan

  1. Balasan
    1. Ya Umi tak join sekali..cuba lah nasib dapat..cuba ya Umi..

      Padam
  2. alhamdulillah selamat jadi sponser..terima kasioh bagi peluang ya Cik Akak

    BalasPadam
  3. cikgu cik akak dah senaraikan nama cikgu dalam entri...
    mohon cikgu ubah kod entri...sebab link dah tukar...
    penyertaan sponser memang dialu-alukan lah cik akak...

    http://sweetyzhanieyz83.blogspot.my/2015/12/mini-giveaway-saya-nak-topup.html

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah ..terbaiklah penganjuran ni Cik akak..best pula nampak ...tahnia ya amat berjaya

      Padam
  4. SALAM DARI SEGMEN YANG SAMA http://jmbelog.blogspot.my/2015/12/mini-giveaway-saya-nak-topup.html

    BalasPadam
  5. semoga menang ye..saya nak bagi hadiah top up ni :)

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.