Komentar Blogger Kepada Entri Tersuka Blog Ini Tanpa Sengaja Unggul Di Carian Google - Etuza

Komentar Blogger Kepada Entri Tersuka Blog Ini Tanpa Sengaja 
Unggul Di Carian Google - Etuza

Etuza Google Plus dan Carian Google Etuza Unggul Teratas.
Ya Allah - Andai Ada Ilmu Sampaikanlah.

Asalamualaikum teman maya dan pembaca budiman yang sungguh Etuza kasihi dan Etuza hargai sekali. Bersiaran lagi pada awal pagi Khamis yang ceria ini. Kepada yang ada masalah banjir seperti di Melaka, Johor, Perak dan selangor, banyakkan bersabar dan mohon agar teruskan berdoa kepada Allah agar memberikan yang terbaik kepada kita semua. Amin.


Apa Berita Baik Lagi Ni Etuza!

Baru seketika Etuza klik carian Google dengan taip keyword ( Bonus ASB 2015 ). Selepas itu terpapar senarai tentang apa juga informasi Bonus ASB 2015. Dan tertera sama Blog dan Imej Etuza pada tahap tertinggi pada carian Google Plus itu.Perkara sebegini bukanlah perkara yang mengejutkan bagi seorang blogger, tetapi ada satu kenyataan bahawa biar apa juga artikal kita jika kita tidak berapa mementingkan SEO blog atau KEYWORD ( kata kunci ) carian pada artikal di blog, maka google tidak pernah akan dapat kesan atau hidu artikal kita dengan mudah.

Sebab itu ramai blogger yang niat hendak sampaikan ilmu dalam blog sedaya upaya mereka kejar SEO dan Keyword agar mudah carian Google menghidu dan kesan artikal di blog kesayangan kita.  Sebab itu perkara pagi ini hal paparan Blog Etuza naik rangking teratas pada Keyword Bonus ASB mengungguli antaranya di carian google plus. Ya Allah syukur alhamdulillah. Niat ini jika ada ilmu sampaikan biar sepatah tercapai dengan izinMu ya Allah.

Ada lagi Ke Etuza! Mengejutkan!

Sekali lagi Etuza turut merasa bersyukur sekali apabila aktiviti Etuza semalam di blog dengan interaksi bersama beberapa blogger hebat di Malaysia, di Sabah dan di Sarawak mendapat penghargaan oleh Search Google Plus apabila entri Etuza yang bertajuk " Komentar Blogger Kepada Entri Tersuka Blog Ini Tanpa Sengaja" mendapat perhatian Google Plus dengan meletakkan entri itu di atas carian google plus. dan perkara yang memeriahkan lagi perasaan Etuza, yang mewarnakan hati dan jiwa hingga berbunga-bunga..hummm!! sebarisan pula dengan tajuk drama terhangat di pasaran " TERSUKA TANPA SENGAJA" dan ada gambar artis Ema Embung, Amar dan Amyra. Alamak dekat dengan artis pula Imej Etuza. 

Sebenarnya keadaan yang Etuza alami ini perkara biasa bagi setiap blogger. Namun jarang sekali kelihatan artikal Etuza mengungguli engine carian Google menurut kajian Etuza. Hari ini kiranya ada kejutan sedikit kepada Etuza dan pengalaman Etuza ini akan menjadi satu titik tolak kepada blogger baru dan lama untuk lebih mengenali diri dan kenali secara mendalam blog anda. Kerana blog kita ini sesungguhnya menyumbang informasi kepada UMUM.

Barisan Blogger Hebat dalam Komentar Tersuka Blog Tanpa Sengaja.

( Mohon maaf ya yang ada drop komen saja pada Entri Tersuka Blog Tanpa Sengaja)

Salute Blogger Ini



Thea dan 14. Saidatul Akma



( Inilah barisan blogger Malaysia di Sabah dan Sarawak yang tampil mewarnakan Entri " TERSUKA BLOG INI TANPA SENGAJA" - Viral seketika di persada maya) Untuk penghargaan Etuza hendak ucapkan JUTAAN TERIMA KASIH & BLOGGER BARU itu akan menjadi bloglist Etuza. TAHNIAH!! 

Catat Ulasan

15 Ulasan

  1. Salam singgah pagi cikgu! tahniah !semoga terus semangat menulis

    BalasPadam
  2. itulah keyword tak sengaja. Sebab lagi pun drama tersuka tanpa sengaja.. memang meletop di carian google

    BalasPadam
  3. Tahniah Cikgu, moga terus unggul..

    BalasPadam
  4. Suka dengan sengaja baitu cikgu etuza..:)

    BalasPadam
  5. Hebat Etuza..Entri tanpa sengaja terus hits..

    BalasPadam
  6. TAHNIAH N3 YG MUDAH DI SEO GOOGLE...

    BalasPadam
  7. Tahniahhhh.. tumpang bangga jugak.
    lepas nih boleh lah share ilmu SEO pulak.
    saya memang x pandai bab SEO nih. hehehe

    BalasPadam
  8. Salam singgah sini cikgu...Alhamdulillah dan tahniah cikgu...

    BalasPadam
  9. salam singgah. bukan senang nak dapatkan kepuasan hasil dari blog sendiri...

    BalasPadam
  10. Tahniah, Cikgu. Semoga terus semangat berblogging :)

    BalasPadam
  11. Manatop tu cikgu! Tahniah ya :-)

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.