Idaman Hati Mahu Bertambah Lagi Rakyat Jelata

Idaman Hati Mahu Bertambah Lagi Rakyat Jelata

Oh Yes!! Teruskan Usaha !! Usah Putus Asa!!
Asalamualaikum semua. Apa khabar? Semoga sihat sejahtera.

Tertarik Etuza hendak kongsi sama dengan blogger lain hal FOLLOWERS di blog ada yang kata semakin merundum atau berkurangan. Kesian juga dengan blogger yang ada follower ribuan puluh ribu, tiba-tiba hilang beribu-ribu dalam sekelip mata. ( Tapi tidak adalah beribu hilang kan ). Sebenarnya followers blog Etuza yang sedikit sahaja pun ada berkurang juga. Kemarin ada lah 388 ahli kenampakan, pagi hari ini, Etuza lihat tinggal 386, kemana pergi menyorok yang 2 lagi. Entah kemana tanpa kesan. Untuk tahun 2016 yang akan menjelang harapan Etuza antaranya follower blog Etuza akan bertambah banyak. InshaAllah

Hal Follower Blog.

Semua blog suka dan amat menyukai ruangan followers blog. Sebab itu ada banyak blog yang ada membuat segmen, maksud tersirat dalam segmen itu ialah hendak tambahkan followers antaranya selain dapat berinteraksi antara blogger lama dan blogger baru. Followers semakin bertambah dan bertambah itu amat membahagiakan hati blogger. Tapi bila berkurangan terfikir lah kita, apa kesalahan kita? Bersalah kah kita hingga ada yang keluar dalam follower blog kita. Andainya kita tahu siapa blogger yang keluar, rasanya apa tindakan kita kan. Tapi Etuza ni lain sikit, tak apa lah mereke keluar jadi geng kita. Ada ramai lagi yang belum follow blog Etuza ini, juga di blog anda semua.Etuza hendak pesan pada yang sudi, jangan keluar lagi ya. Tak apa lah jika sudah follow blog Etuza, pasti Etuza follow blog anda dengan cepat-cepat asalkan anda tinggalkan jejak.

Kecoh Laman Blogger

Baca laman sosial pagi ini, ada ramai blogger berkeluh kesah hal follower mereka merundum. Semua mencari punca, Etuza juga tidak tahu kenapa. Semua kata kemungkinan sistem blogspot ada cek list mana-mana imej yang langsung tidak berfungsi ke, lalu imej profile itu terpadam dengan sendirinya. Kita tidak tahu kenapa ya. Baiklah hendak kongsi cerita blogger hal follower, sudilah klik SINI, SINI, SINI dan SINI. Selamat membaca. Semua yang utarakan perasaan hal follower tu ialah blogger terkenal.

Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. ASSALAM...BLOG KAK FOLLOWERS GITU2 SAJA TAPI TRAFFIK SEMAKIN MERUDUM...

    BalasPadam
  2. salam cikgu saya pon terbaca jugak pasal ni saya pon tak banyak yang unfollow , tak nmapka sangat la, sebab tu saya punya prinsip tak suka orang follow secara terpaksa.

    BalasPadam
  3. Hilang 2 orang gak..kalau ramai bising gak la..hehehe

    BalasPadam
  4. yan tak fikir follower..bila baca enri ni..rupanya penting juga follower ni

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.