Hello ! Tarikh Balik Sekolah Bertanda Merah Ya.. Dah Ready Ke?

Hello ! Tarikh Balik Sekolah Bertanda Merah Ya.. Dah Ready Ke?


Hello ! Tarikh Balik Sekolah Bertanda Merah Ya.. Dah Ready Ke?

 

Asalamualaikum & Salam Sejahtera.

Tinggal asrama, kena balik 03hb Jan 2016 dan terus tinggal di asrama. Jika tidak tinggal di asrama kena ke sekolah pada 04hb Jan 2016( Isnin ) minggu depan. Hello! adik-adik semua dah ready ke balik belajar semula bagi sesi 2016. Usah pula asyik seronok bercuti sampai lupa dah nak ke sekolah.

Ada baca buku ke masa cuti ni? 
Ada tak buat kerja yang mak suruh?
Ada tak buat kerja berfaedah masa cuti ni?
Ha ada tak?..
Alat tulis, buku tulis dan sebagainya dah ready ke dek?

Ok sekali lagi say Hello!! dah ready ke balik belajar pada 04hb Jan 2016?.Gurau saja ya....
Selamat malam.

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

10 ulasan

salam , post ni jugak ditujukan kepada cikgu cikgu kan cikgu .. eh hehee

Tganu start 3 hari bulan cikgu :D

ditujukan kepada semua..terangganu 3hb jan pula kan..ok ..selamat buat persediaan balik ke sekolah

Dah tak lama jer lagi nak mula sekolah balik... harap2 mak ayah dan anak2 yang bersekolah dah ready..

Hari ni pun kami ibubapa dah kena pi sekolah utk urusan beli buku dgn pembayaran2 lain

Abam dah ready nk ke sek. Semlm dah start mesyuarat guru. Hari ni mesyuarat kurikulum plak. Huhuhuhu...

adakalanya kesian juga melihat ibubapa pening menyiapkan kelengkapan sekolah ditambah dengan keadaan ekonomi yang tidak begitu stabil. bagi kakitangan kerajaan berjawatan persekutuan wang bantuan pun belum masuk...bagaimana persiapan sekolah mereka?

xlama lagi dah mula balik sekolah....sonok tgk budak2 beli kelengkapan sekolah hihiih

akak keje sydah lama tinggal alam beljr. nk smbg ermmm bila la agaknya

belajar kerana Allah ya smg berkat

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (451) Ceritaku (439) Agama (393) Berita (390) Dunia Blog (341) Promosi. (320) Doa (316) Info Lelaki (279) Tips Blog (273) Pengalaman (246) Anak (232) Pendidikan (220) Nasihat (212) Kasih sayang (196) Rasa Bahagia (187) Berita Keningau (185) Hadiah (163) Pelancongan (143) Alam Semulajadi (130) Gambar (124) Sejarah (113) Ekonomi (111) Segmen (108) Keluarga (99) Blog (79) kesihatan (75) Tentang lelaki (74) Isu Semasa (59) Cinta (56) Rumah tangga (53) Tumbuhan (52) Bunga (45) Resipi (41) Motivasi (39) Cari Makan (38) Nilai Moral (36) Budaya (35) Percutian (34) Award (31) Masyarakat (31) Herba (30) Sahabat Blog (29) Sajak (28) Haiwan (26) Harijadi (26) Promosi Nuffnang (26) Perkahwinan (22) Kucing (21) Artis (20) Rasullah SAW (20) Seni (19) Tips (19) Sukan (18) Sekolah (14) Iklan (11) Makanan (10) Petua (10) Kalender (9) Lanskap (9) Majlis Kahwin (9) Bulat (8) Lirik Lagu (8) Hari Jumaat (7) Elken (6) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Grafik (4) Anak Buah (3) Jantung (3) Pertunangan (3) Banjir (2) Buah (2) Hari Raya (2) Restoran (2) Takziah (2) BRIM (1) Cuaca (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger