Hari Terakhir Peperiksaan SPM 2015

Hari Terakhir Peperiksaan SPM 2015

Hari Terakhir Peperiksaan SPM 2015

Putera Etuza Irfan Happy Kelihatannya Hari Ini..
Sebaik Etuza Jemput Balik Ke Rumah... Tahniah Semua Pelajar SPM

Asalamualaikum semua dan salam sejahtera.


Hari ini merupakan detik akhir semua pelajar SPM 2015 menduduki kertas Sains Sukan kertas 1 akhir yang bermula jam 2.00 petang hingga jam 3.30 petang. Rasanya hari ini semua pelajar melompat dan menyatakan keseronokan kerana telah bebas dari perasaan berdebar kerana setiap hari mentelaah pelajaran dan bersedia hadapi peperiksaan SPM esok hari.

Perkongsian Dari Anakanda Irfan.

Sambil tersenyum menceritakan detik bahagia dan gembira semua pelajar SPM dalam kelasnya, sebaik berakhir sesi menjawab kertas sains sukan kertas 1. Katanya semua mereka bergembira dengan ucapan HORRY secara ramai-ramai sebaik keluar dari kelas. Kami happy semua katanya, tetapi irfan katakan tidaklah melompat seperti beberapa kawan-kawannya yang sangat gembira.Ada kawan sekelas Irfan akan balik ke Sarawak kata irfan. Sementara itu anakanda Irfan memberitahu ada Majlis Makan Malam anjuran kelas 5 Rasional bersama guru kelas dan beberapa guru di kelas Irfan. 

Acara Dalam Majlis Di Hotel Juta Malam Ini.

* Bertukar-tukar hadiah kepada semua murid dan guru kelas.* Pengacara majlis katanya di kalangan kawan sekelas.* Acara persembahan dan lakonan.* Jamuan makan dan minum.* Bergambar dan bersurai pada jam 10.00 malam.

Nampaknya tugas Etuza ialah menghantar anakanda Irfan malam ini dan akan menjemput kembali pada jam 10.00 malam. Semoga ukuhuwa pada pertemuan dan perkumpulan kelas 5 Rasional kelas anakanda Irfan lancar tanpa halangan dan mereka mendapat keberkatan ilmu dan persahabatan sesama rakan sebaya. Hadiah untuk teman Irfan dan hadiahnya kepada guru kelas telah disediakan sedari awal hari ini. Tahnia kepada semua pelajar SPM tamat peperiksaan SPM hari ini.

Horry SPM tamat hari ini. Tawakal dan doa semoga semuanya berjaya mendapat keputusan cemerlang nanti. Amin.

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

26 ulasan

Semoga memperoleh keputusan cemerlang nanti. Sekarang masa untuk rehat fikiran setelah berjuang menjawab exam.

Etuza, hadiah dari Etuza CP dah terima tadi. Terima kasih ye. Tunggu entri khas dari CP

Cikgu..

"Jam 10.00 minit malam", rasa janggal jer, apa kata Cikgu tulis "jam 10.00 malam" sahaja.. (x perlu up komen saya ni..)

Tahniah Irfan..

Agak2nya apa perancangan dia sepanjang cuti yang panjang nanti?

Sayapun dah terima, terima kasih banyak2

hari ni pun detik terakhir jugak saya jadi pengawas peperiksaan..huhu

lepas balik dari Hotel Juta...baru nyenyak tidur anakanda saya ni Cikpinz..)

Syukurlah ya CP ala kadar ja..alhamdulillah..cepat ya sampai ni yang kita nak

haha baru perasan ..nak cepat ja petang tadi nak hantar anak ke Hotel Juta Keningau..ready lagi lah nak jemput dia pula

Tu yang akan dibincangkan tu..happy tul dia petang hari ini..saya pun terhappy tanpa senagja...Umi tak apa saya suka di komen hal ejaan..tak tahu lah dah cek banyak kali ada ja salah eja..blogger yang baik akan tegur bagus tak mengapa

Alhamdulillah tahnia Umi...

OOo begitu..senang dengan kehadiran Nick Nashram..irfan ni ada Nick juga ..cal irfan ja lah ..katanya

Alhamdulilah....bukan Irfan jer yg dah lega kan cikgu, mak bapaknya lega juga. Betul tak....

Hensem Irfan ni

wah anak bujan cikgu dh hbs exam ya mesti happy sgt tu moga result sukses cemerlang kelak.

semoga sukses buat anak cikgu etuza :) ...

Dah habis rupanya spm2015 nie...
Teringat cik akak zaman cik akak dulu...
Cik akak ambil spm tahun 2000.
Seronok habis paper...

Wahh smge dpt result yg gempak! Nampaknya nak msuk alam kampus pula lepas ni..

betul kita ibubapa pun bahagia sama...

wah hensem anak bujang cikgu Etuza, didoakan semoga cemerlang di dalam SPM :)

Ye Etuza, kali ni cepat sampai. Lagipun ada orang kat rumah

salam semoga berjaya la semua calon2 spm

Singgah seketika..

Salam maghrib..

Alhamdulillah dah selesai

nah...tamat sudah SPM tai saat paling gementar semasa nak ambil result nanti

in shaa Allah semoga Irfan berjaya dgn cemerlang dan dapat ikut jejak abg dan kakak nya tu..dapat melanjutkan pelajaran ke peringkat yg lebih tggi aminn

saat paling sedih apabila hari terakhir dan berpisah dengan kawan2 kelas dan sekolah kerana selepas SM masing-masing dgn haluan berbeza

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (430) Ceritaku (417) Berita (380) Agama (363) Dunia Blog (326) Promosi. (300) Doa (292) Tips Blog (265) Info Lelaki (264) Pengalaman (234) Anak (210) Nasihat (205) Pendidikan (200) Rasa Bahagia (181) Kasih sayang (178) Berita Keningau (167) Hadiah (148) Pelancongan (129) Gambar (120) Alam Semulajadi (116) Ekonomi (102) Segmen (101) Sejarah (101) Keluarga (83) Tentang lelaki (72) kesihatan (70) Blog (62) Isu Semasa (57) Cinta (55) Rumah tangga (52) Tumbuhan (51) Bunga (42) Resipi (41) Cari Makan (37) Motivasi (35) Nilai Moral (34) Budaya (31) Award (30) Herba (29) Sajak (28) Sahabat Blog (27) Harijadi (25) Percutian (25) Masyarakat (22) Haiwan (21) Promosi Nuffnang (20) Rasullah SAW (20) Kucing (19) Perkahwinan (19) Tips (19) Seni (18) Artis (17) Sukan (17) Sekolah (11) Petua (10) Iklan (9) Kalender (9) Bulat (8) Majlis Kahwin (8) Lanskap (7) Lirik Lagu (7) Hari Jumaat (6) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Elken (4) Grafik (3) Jantung (3) Pertunangan (3) Anak Buah (2) Banjir (2) Buah (2) Takziah (2) Makanan (1) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger