Guna Produk MRT Elken Memang Luarbiasa & Infor Kesihatan

 Guna Produk MRT Elken Memang Luarbiasa. 

Asalamualaikum & Salam Sehati Sejiwa. 

Lihat gambar ini dan perhatikan pada jari telunjuk
ke arah bengkak kecil pada hidung Etuza..
 Peristiwa yang Etuza alami tahun 2013
Masalah Kesihatan Manusia

Setiap kita ada masa mengalami masalah kesihatan yang akan membimbangkan kita. Kesihatan terganggu dengan berbagai cara. Sakit kepala, masalah mata, sendi sakit dan keadaan sakit seperti yang Etuza alami pada hidung di gambar di atas.

Masalah bengkak kecil pada hidung Etuza berlaku pada tahun 2013. Etuza mulanya tidak berapa risau, cuma merasa agak pelik memikirkan permulaan bengkak kecil tersebut. Mulanya agak gatal dan ada kesan merah sahaja. Gatal yang berpanjangan dan berbagai ubat termasuk minyak gamat Etuza gunakan. Oleh kerana bengkak kecil itu seperti tumbuh mencacatkan hidung Etuza, pastilah kerisauan yang mengganggu emosi Etuza.Mula lah Etuza berfikir apakah sebab timbul bengkak kecil yang sudah lama menganggu kesihatan termasuk emosi Etuza.

Menggunakan Produl MRT Elken Secara Berterusan.

Sejak 2006 hingga 2013 seawal tahun Etuza sekeluarga ada mengamalkan produk Elken tetapi tidak menggunakan secara seimbang seperti yang dicadangkan dalam konsep MRT ( Molekul Reform Terapi ) Elken. Yang ada hanya Spirulina Elken. Lalu Etuza datang ke stokis dan membeli Lactos ( Pencuci Usus) Ester C 500 Plus, EPA DHA Omega 3 dan Livextra ( Untuk Jantung dan lancarkan aliran darah) Kemudian Etuza ambil Elmarino juga. 

Kesan Yang Hebat.

Sebaik seminggu Etuza gunakan produk MRT Elken seperti dalam gambar bengkak kecil di hidung Etuza yang hampir sebulan tidak sembuh akhirnya semakin kecil dan licin semula dengan Izin Allah hi ta'ala. Etuza amat bersyukur dan menadahkan tangan ke hadrat Allah kerana memberi kesihatan kepada Etuza. Jika pada hidung bengkak tidak sembuh dan membesar pula, Etuza tidak dapat bayangkan kesedihan. Sesungguhnya produk Elken diakui secara antarabangsa dan kualiti serta semua produk Elken ada lebal HALAL yang diperakui oleh Kementerian Kesihatan Malaysia serta memiliki SIRIM.Untuk pengetahuan semua hingga kini semua produk ini kekal kami gunakan semua anak-anak Etuza amat menggemari dan sungguh hebat, kalau ada masalah kesihatan tidak teruk dan cepat sembuh. Banyak lagi sebenarnya cerita dan peristiwa yang Etuza belum kongsikan berkenaan kehebatan produk Makanan Tambahan Elken.
Ini dia produk MRT Elken yang dimaksudkan..
Cara ringkas menggunakan Guasa Board Elken
Gambar 2005, memang licin dan tak ada kesan jeragat atau titik hitam
pada muka..stabil dengan kesihatan yang ada..
Terbaru..2015 di Hotel Juta Keningau. Kesihatan ada kaitan
dengan usia Bukan selalunya kita sihat..
ada masa-masa kurang sihat,rawatan harus dilakukan juga. 
Dalam usia yang kian meningkat seperti usia Etuza, memang ada makanan-makanan kegemaran yang dahulu amat digemari. Kini makanan itu selalunya Etuza sekadar melihat dan membeli untuk anak-anak Etuza. Makanan sejuk seperti aiskrim, minuman bergas dan makanan masin seperti ikan masin dan keropok yang keterlaluan memang makanan yang seharusnya kita elakkan. Marilah menjaga kesihatan kita agar kita mampu bergerak dengan selesa walau ke mana berada. InshaAllah Allah bersama insan yang selalu berusaha berdoa dan tawakal kepada Allah selalu. Klik Infor Elken SINI juga.

Catat Ulasan

7 Ulasan

  1. Dah makin tua kita...macam2 ujian kesihatan kan...tak pe...yang penting jaga kesihatan

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah...istiqhomah ye cikgu...itulah tugas kita...usaha,,doa dan tawakkal...in sya Allah ok..amin..

    BalasPadam
  3. assalam kalau badan kita sht wajah pasti berseri..

    BalasPadam
  4. makin berusia makin banyak pantang nya...dah tak boleh sesuka hati makan

    BalasPadam
  5. Alhamdullilah..terbaik produk dan dengan izin Allah.

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.