Grafik Blog Turun Naik Itu Normal Bagi Blog Biasa

Grafik Blog Turun Naik Itu Normal Bagi blog Biasa 


Asalamualaikum semua.

Blog biasa yang Etuza maksudkan ialah seperti blog Etuza inilah. Blog hebat kalau  cerita hal grafik sangat mencanak tinggi-tinggi, hingga mencecah jutaan yang klik melihat halaman blog tersebut. Blog biasa grafik seperti blog Etuza ini, inilah bentuknya selalu turun naik. Naik bukit turun bukit, setiap hari lah begitu. Kalau Etuza pula yang naik turun bukit boleh jadi badan kurus dan sihat lagi lah hebat. Hahaha Grafik lah pula turun naik bukit. Kita duduk ja kan kendalikan blog kita, tapi tidak apa asal kita puas hati berblogging.

Grafik blog ini, kalau naik mencanak Etuza save simpan di folder grafik blog. Banyaklah grafik berbagai corak menjadi koleksi Etuza sendiri. Ada masa ada mood akan kongsikan grafik kepada umum. Dan kali ini, inilah hasilnya corak grafik blog Etuza. Etuza ada juga mengimpikan hendak capai tahap 5000 klik paparan halaman sehari, nampaknya tidak akan tertunai sebabnya Etuza bukan blogger sepenuh masa. Etuza berblog apabila ada masa sahaja. Satu perkongsian mengenai grafik blog. Pasti grafik blog anda lagi hebat dari grafik blog Etuza.

Catat Ulasan

11 Ulasan

  1. assalam stastitik blog kak asyik mendatar sendu jer cikgu...lantak pi kat dialah heh..heh..

    BalasPadam
  2. hahahah alangkah bestnya kalau qila pun naik turun bukit jugak hahahaha confirm kurus hewhew

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah..da kira bagus dahbtu cikgu....
    Cik akak dulu...dua tahun baru dapat pageview macam tu

    BalasPadam
  4. sama lah blog JM pun..blog biasa2 aja..blog x mesra SEO huhuh

    BalasPadam
  5. Waaah boleh dijadikan inspirasi..
    btw, sy masih bertatih dllm dunia blog. Mohon tunjuk ajar sifu :)
    http://kimchaa.blogspot.my

    BalasPadam
  6. Perghhh banyak tu..blog CP ratus-ratus je hehe

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.