Dengar Radio Klasik Nasional

Dengar Radio Klasik Nasional 


Asalamualaikum & Salam Sejahtera 

Awal pagi lagi dah bersiaran radio stesen kegemarannya Klasik Nasional Segalanya Di Sini Menggamit Memori.  Lagu-lagu berkumandang silih berganti. Lagu-lagu merdu dan sedap di dengar dari ramai penyanyi klasik di Malaysia. Lagu-lagu pula amat bermoral tinggi, seperti lagu-lagu Salamiah Hasan, lagu arwah Sharifah Aini dan Sudirman serta ramai lagi. Betul lagu yang ke udara mengingatkan kita dengan nostalgia lalu.

Penyanyi lama..tiada mereka tiada yang baru...ha jangan lupakan amalan mendengar Radio.Klik lah Klasik Nasional bila - bila masa.

Siapa lagi dalam rumah ini yang asyik mendengar lagu di Radio Klasik Nasional kalau bukan mama, sambil memasak di dapur dapat dengar radio Klasik Nasional. Sesekali berita ke udara dapat juga informasi terkini di Malaysia atau di luar negara. Hebatkan. Ha..tiada radio tiada lah berita terkini di dapur. Kami membesar dengan siaran radio pada masa era 70an 80an, 90an hingga kini masih guna radio khasnya di dapur.Klasik Nasional sebenarnya benar -benar Menggamit Memori. 

Catat Ulasan

5 Ulasan

  1. Samalah kita hidup era 70an 80an 90an ,sesekali dengar juga klasik nasional.

    BalasPadam
  2. ASSALAM...KAK PUN SUKA DGR LAGU KLASIK NASIONAL NI...MERDU LAGU2NYA MENENANGKAN JIWA...

    BalasPadam
  3. my parents dalam keta, memang pasang radio klasik ni je..saya biasa layan Era, Hot, atau Sinar pun okey..hehe

    BalasPadam
  4. kdg2 sy suka layan radio klasik...lagu dia meggamit kenangan hihih

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.