Updated 1 HADIAH Komentar Unggul Edisi November 2015 Laman Etuza.Pastikan Milik Anda

D'Elegance " Kemungkinan Salah Seorang Blogger Di Laman Pesona Akan Memiliki Salah Satu Koleksi Peralatan Hidang Cina Daripada Etuza!!
Wow!!!! Alat Hidang Cina Ini Sangat Cantik dan Kualiti.

BERKUALITI:
Dibakar dalam suhu yang tinggi, ia menghasilkan daya tahan dan rintangan kepada kepecahan yang lebih tinggi.

KELUTSINARAN:
Koleksi  D'Elegance mencirikan kehalusan & suhu tinggi peralatan hidang Cina yang berwarna putih gading dan anggun.

RINGAN:
Ringan,nipis dan secara dramatis lebih kuat daripada pinggan mangkuk biasa.

REKABENTUK:
Peralatan hidang Cina yang diperbuat dengan hasil yang mahir dan halus sesuai digunakan dalam pelbagai suasana & perayaan.


PADU DAN TAHAN HABA:
Selamat digunakan di dalam ketuhar gelombang mikro dan mesin basuh pinggan mangkuk.

Menarik ini adalah salah satu hadiah dari Etuza kepada salah seorang teman blogger dalam bloglist 1 untuk komentar Unggul November 2015.Namun hanya 1 sahaja blogger yang akan diberi...rebutlah peluangsertai cabaran nanti...
Sejarah Peralatan Hidang Cina.

Peralatan hidang Cina bermutu tinggi dinamakan mengikut negara asalnya , China. Teksturnya yang halus, warna yang menyenangkan serta ukurannya yang halus menjadikannya salah satu karya seni terawal yang diperkenalkan kepada dunia barat. Sejak abad ke -13, karavan digunakan untuk mengangkut porselin China bermutu tinggi buatan tukang China ke Eropah dan Timur Tengah melalui Jalan Sutera. Ia merupakan tanda prestij di kalangan bangsawa.PPorselin China bermutu tinggi terkenal dengan corak anggun dan hasil kerja tangan yang indah.Suhan yang tinggi menghasilkan ketahanan dan kekerasan yang luar biasa. Kini, porselin  China bermutu tinggi tetap dinilai tinggi di seluruh dunia kerana kesenian, keanggunan, kehalusan dan warnanya yang berkilauan.Dinilai sebagai barang hiasan, ia sering digunakan sebagai hadiah atau digunakan semasa perayaan. Hebatnya mangkuk buatan seni halus tangan China ini.

Pengumuman ( klik jg SINI & SINI )

Kepada pembaca maya laman Etuza, kiranya berminat untuk menjadi salah seorang penerima HADIAH MANGKUK PUTIH BERSINAR ini pada edisi komentar unggul November 2015. Pastikan anda mengikuti cabaran yang akan Etuza kemukakan pada 29hb November 2015 bersamaan hari ahad, pada bila-bila masa pada hari ahad. Sesiapa yang cepat maka akan menjadi MILIKNYA MANGKUK PUTIH BUATAN CINA YANG SANGAT KUALITI ini.

Untuk pengetahuan semua Etuza mendapatkan Mangkuk & Piring Putih bersinar ini dengan pembelian produk Elken sekitar RM300 maka Etuza mendapat hadiah percuma dari Syarikat Elken. Oleh kerana koleksi pun ada beberapa di rumah Etuza serta masih dalam kotak maka Etuza berkeinginan hendak HADIAHKAN kepada seorang pengomen unggul pada edisi November. Luar biasa terima kasih.

Catat Ulasan

29 Ulasan

  1. tahnaih kepada sesiapa yang bakal menang tu,

    BalasPadam
  2. Sebut Elken, tiba2 teringat jer diri sendiri dah jadi ahli tapi belum berkesempatan nak jenguk kedai elken, lagipun jauh di daerah sana.

    Keahliannya bertahan berapa lama ya Cikgu? Insya Allah suatu hari nnt bila berpeluang, boleh beli keperluan keluarga..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Asalam Umi, ooo ya ..Etuza ingat sangat ..ada sesuatu sebenarnya dengan UMI ni..keahlina hingga setahun ja Umi..bagus Umi buat pembelian kat sana ya...murah jika ahli serta ada hadiah .tdengan pembelian RM300. inshaAllah .Tahnia ya Umi..ambil masa ke stokis tu ya...Elken ni diasaskan di Mal;aysia ya..

      Padam
    2. Asalam Umi, ooo ya ..Etuza ingat sangat ..ada sesuatu sebenarnya dengan UMI ni..keahlina hingga setahun ja Umi..bagus Umi buat pembelian kat sana ya...murah jika ahli serta ada hadiah .tdengan pembelian RM300. inshaAllah .Tahnia ya Umi..ambil masa ke stokis tu ya...Elken ni diasaskan di Mal;aysia ya..

      Padam
    3. Asalam Umi, ooo ya ..Etuza ingat sangat ..ada sesuatu sebenarnya dengan UMI ni..keahlina hingga setahun ja Umi..bagus Umi buat pembelian kat sana ya...murah jika ahli serta ada hadiah .tdengan pembelian RM300. inshaAllah .Tahnia ya Umi..ambil masa ke stokis tu ya...Elken ni diasaskan di Mal;aysia ya..

      Padam
    4. Asalam Umi, ooo ya ..Etuza ingat sangat ..ada sesuatu sebenarnya dengan UMI ni..keahlina hingga setahun ja Umi..bagus Umi buat pembelian kat sana ya...murah jika ahli serta ada hadiah .tdengan pembelian RM300. inshaAllah .Tahnia ya Umi..ambil masa ke stokis tu ya...Elken ni diasaskan di Mal;aysia ya..

      Padam
    5. Ada beberapa produk elken nak di beli terutama makanan..

      Oh ya, kad keahlian mmg xder k Cikgu?

      Padam
  3. Buat teman2, sahutlah cabaran yang akan diberikan oleh Cikgu Etuza 29/11 nnt.

    Masa ini saya 'otw' menghantar anak bujang ke destinasi meneruskan kuliahnya...

    Tak pasti saya 'Online' @ tidak, bergantung kepada mood semasa, hu3

    BalasPadam
  4. Cikgu, ada tak senarai harga setiap barangan Elken? mudah sikit nak.merancang, tidaklah terkial2..

    Mana tau semasa 'shoping' keperluan sekolah anak nnt tiba2' terjumpa kios Elken..

    "off topic, hu3"

    BalasPadam
    Balasan
    1. InshaAllah akan Etuza usahakan ya..produk Elken ni brand dan the most tu Semua HALAL sudah diakui oleh JAKIM..tak perlu risau

      Padam
  5. Menarik hadiah nya...bertuah siapa yang dapat tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Benar2 kulaiti ni JM semua kawan2 etuza elkenian semua idam kan hahaha..mungkin rezeki Etuza ada beberapa dah koleksi anak Etuza suka..but..carefully sekali jatu pecah juga...

      Padam
  6. cikgu Etuza mmg pemurah...ada je barang hadiah utk kawan-kawan blog

    BalasPadam
    Balasan
    1. JM apa kurangnya ya selalu memberi. Begini JM. jika ikhlas pasti ada rezeki tu..jika rajin pasti milik sesiapa yang rajin usaha. tak apa JM..pujian kita kembalikan kepada Allah ya..apa2 yang kita ada adalah sementara kan..tahnia selalunya JM berjaya..terbaik sebegitu yang kita nak berusaha sedaya upaya.

      Padam
  7. terima kasih cikgu Etuza hadiahkan biscut spirulina tu...seda d makan begitu sahaja..skrg ni pun JM tgh sarapan biscuit tu bersama milo panas sambil blog walking

    BalasPadam
    Balasan
    1. yana pun baru dapat tadi, hihi, terkejut tengok dah sampai kehkeh

      Padam
  8. JM memang sedap dimakan begitu sahaja...inshaAllah Etuza dapat Free lagi Etuza hadiahkan ya...hahaha kena lah ada cabaran..baru syok kan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. alaaa..kalau ada cabaran tu pun..biar org lain lak merasa eh...

      Padam
    2. adik saya suka sangat cikgu, hehe, sedap katanya

      Padam
  9. Haah betul tu jm n yana..biskut nya sedap..tergigit bijan..keletus keletus

    BalasPadam
  10. Menarik..bagi cik satu...kasi free,,,haha

    BalasPadam
  11. Pasti sedang berlaku pertarungan hebat demi merebut mangkuk hadiah cikgu etuza yang cukup berkualiti ni..;)

    BalasPadam
  12. Menarik hadiah tu..lagi semangat semua untuk berkomen. Tetapi berkomenlah dengan ikhlas kan Etuza bukan sekadar untuk hadiah. Komen ni menambahkan lagi rasa persahabatan di alam maya

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.