Semoga Teman Maya Lebih Tenang

Assalamualaikum Semua Teman Maya & Pembaca Maya.Semoga Sihat Semua!
Harus Baca!
Etuza Buat Pengumuman Agar Kita Lebih Tenang Selalu. InshaAllah.
Gambar Sekadar Menghiasi Blog Pinggiran Ini.
Mohon agar dapat dipandang dengan cara pemikiran positif.
Penjelasan Memurnikan Impian Semua 

Sejujurnya sebagai insan biasa mungkin perlu membuat satu kepastian sedari awal andai kita hendak berniat atau berhajat untuk memberi dan menghulur sesuatu kepada insan tersayang atau kepada teman blogger tidak kira dekat atau jauh keberadaannya.

Sejujurnya Etuza memang selalu meletakkan satu cara termudah agar kita tidak dikelirukan dan tidak terkeliru dengan berbagai persoalan. Rasanya apabila timbul persoalan yang tidak pasti kita akan merasa sedikit rasa tidak selesa dan selalu berfikir agar apakah caranya agar lebih mudah dan lebih meyakinkan anda terhadap satu persoalan. Dan persoalan yang kita temui itu adalah pelbagai dan bermacam-macam situasi selagi kita layari kehidupan yang Allah anugerahkan ini. Baiklah..untuk lebih menjurus kepada Entri ini, Etuza hendak ringkaskan bahawa:-

1. Untuk acara penganugerahan hadiah kepada komentar unggul edisi November 2015, Etuza sudah nyatakan salah satu hadiah dari jenis mangkuk bersinar putih peralatan hidang Cina yang sungguh anggun dan mempersonakan. cantik lagi berkilat amat sesuai kepada sesiapa yang memilikinya.  ( panjang lagi ayat..)
( Untuk memiliki mangkuk bersinar putih ini, bukan berdasarkan jumlah komentar  terbanyak serta pada kedudukan di ruangan komentar sesiapa dalam 10 komentar unggul terbaik di laman Etuza )

2. 10 Pengomen unggul dalam blog Etuza bakal menerima hadiah yang Etuza akan kirimkan nanti mengikut alamat. Itu pasti, dan seorang dari 10 bloggers yang termasuk dalam 10 kementar unggul November akan menerima mangkuk putih bersinar itu.
( Untuk memiliki mangkuk putih bersinar alat hidang Cina itu, blogger akan dicabar dengan soalan KUIZ - Dan KUIZ ini adalah terbuka sepenuhnya kepada 10 orang bloggers terbaik November 2015 )

3. Penjelasan ini harap membantu agar sesiapa sahaja blogger yang suka drop komen dalam laman Etuza apa lagi yang termasuk 10 blogger terbaik dapat bersedia dan dapat peluang untuk memenangi hadiah impian semua. Semoga penjelasan ini akan lebih memberikan kita rasa keadilan dan terbaik kepada semua. Untuk itu selalu lah datang membaca apa juga paparan dalam blog Etuza, kerana KUIZ itu pasti 90% berkaitan dengan blog Etuza. Harap maklum dan anda lebih tenang dan bersedia dari masa ke semasa menjawab kuiz Etuza pada 29hb November 2015. Kuiz dari Etuza adalah rahsia tidak sama sekali dibocorkan meliankan jawapan anda sendiri. 

Kepada yang ada impian ingin memiliki, berusaha itu perlu, mengimpikan itu perlu miliki cita-cita itu perlu dan tidak berputus asa itu perlu. Ada yang ikhlas memberi mengapa kita tidak mengharap, kerana dengan ikhlas lah meka niat dan hajat hendak memberi dengan cara apa saja akan TREZAHIR. Alangkah bertuahnya andai yang diberi itu milikmu.Abadilah satu pemberian yang ikhlas menggembirakan hati pemiliknya nanti.

Catat Ulasan

28 Ulasan

  1. wahhh... menarik sgt ni etuza.... sy ni xdan can le,,,,,

    BalasPadam
    Balasan
    1. semua blogger ada pelunag ya Sheila..masih ada waktu...

      Padam
  2. Kalau robot tu muncul kembali..:-(( tak dapat nak drop komen

    BalasPadam
  3. Cikgu jgn tisau, sy komen bukan sbb rebutkn mangkuk putih tu, tiba2 suka pula berbalas komen, ada mklm balas rakan2 blogger.

    Sekurang2nya kami tetap mesra biarpun di alamaya cuma.

    Betul tak JM & Yana?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Asalam, saya harap sangat agar umi lebih selesa agar selalu datang dang drop komen ke laman Etuza ya. Etuza tak niat ada persangkaan lain ya, justru itu Etuza ada nyatakan pandang entri Etuza ini dalam sudut pandang positif. Etuza beri penjelasan agar semua orang rasa selesa dan biar semua jelas bukan pada bilangan komen ukuran hadiah ya, untuk Nov 2015

      Padam
    2. heheh betul tu kak, kalau tak mengomekat sini tak jumpa akak , heheh

      Padam
  4. Biarlah rakan2 blogger meneruskan cabaran itu, saya sokong dari.kejauhan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Umi , Umi juga ya ..ambil peluang ...harap Umi lebih selesa dan terbuka ya...terima kasih amat hargai tiap komentar Umi

      Padam
    2. Maaf Cikgu, saya tetap beri laluan pada rakan2 yang lain.

      Komen tetap ditingalkan mementara punyai masa singgah di laman rakan2

      Padam
  5. Semasa mood masih ada, komen jangan tak komen..

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul ..Etuza sokong dengan Umi..komen selagi boleh..kita sebenarnya berukuhuwa ..komen yang baik2..Etuza jika taka ada kekangan pasti ada ja komen ke laman semua orang..sayang sekali bukan mudah nak blogwalking bila line slow

      Padam
    2. Line sejak 2 menjak ni betul2 mencabar, kadang2 langsung xder..ntah naper?

      Padam
  6. Ok cikgu, 3 alasan kenapa ' menggiler ' di sini. hu3

    BalasPadam
    Balasan
    1. umi, datang selalu ya sebaik ada masa online..harap Umi tak menyepi...updatedkan blog , dengan cara umi..kami semua menyokong ya

      Padam
    2. Insya Allah masih sayangkan blog sebab banyak kisah mengenai perkembangan Alya ada tertulis di sana.

      Padam
  7. Opsssss ada 1 lg tercicir, sy komen tanpa punyai niat untuk dptkn sbg habuan, skdr memeriahkn dunia alamaya..

    Mana tau, mgkn sy akan kmbali menyepikn diri @ sekadar silent reader cuma.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya ..Etuza faham ...sangat faham, Umi selesa dengan blog kegemaran..apa juga halangan umi dan blogger lain akan datang terjah blog kegemaran..tak kira berapa banyak komen jika dapat nak komen terus. Etuza ada blog kegemaran ...blogger tu tak tegur pun Etuza, tak komen langsung tetapi Etuza degil juga nak juga komen ke laman blogger tu,. Yang pasti komen Etuza blogger tu terbitkan juga..hahaha adalah juga imej etuza dalam blog blogger tersebut.

      Padam
    2. Umi ada dengar lagu Datuk Shake UMI ...best lagu tu.
      Harap umi lebih tennag ya..bawa diri agar lebih tennag ya...harap tak menyepi berterusan tu ja pesan Etuza

      Padam
    3. lagu apa tu Cikgu?? sy jrg2 dgr lagu..

      Padam
  8. Bertuahnya pada yang akan berjaya kelak...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya ..amat bertuah sebab, Etuza merasa sayang dengan mangkuk ni..tak ada di jual ni ya..Saniah..

      Padam
  9. Semakin menarik la kan. Apa kata hadiah hujung tahun hadiah Samsung Galaxy S6 pula cikgu etuza hehe..

    BalasPadam
  10. kak ana akan komen setiap kali singgah dan kelapangan waktu di mana2 rakan blogger, kita rakan maya saling sokong sesama kita, in shaa allah.

    BalasPadam
  11. Cik akak nak mintak free je..tak payah jawab kuiz..hahaha...

    BalasPadam
  12. CP akan komen bila singgah ke sini..dan yang pasti kalau sekali singgah akan cuba meluangkan masa untuk membaca semua entri dan komen yang mana belum komen..sekurang-kurangnya nampak jejak CP di sini..

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.