Resipi Mudah Bubur Labu & Ubi Lemak Manis

Resipi Mudah Bubur Labu & Ubi Lemak Manis

Resipi Mudah Bubur Labu & Ubi Lemak  Manis 


SELAMAT MENCUBA ...TERIMA KASIH

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

26 ulasan

sedap tu abg

http://jmbelog.blogspot.my/#

WAH BUBUR LABU +KELEDEK + MAKARONI SEDAP TU BELUM PERNAH CUBA...TQ RESEPI MAMA N CIKGU ETUZA.

Wah nampak sedap, terima kasih atas resepi. Nanti buat la ni

etuza, ubi manis tu keledek agaknya ye..

Oo bukan tu anaJ..ubi manis yang warna kulit merah isi unggu tu..sedap tapi jangan letak gula banyak ya..ada yg suka manis lebih tu. Tak payah gula banyak sebab ubi tu dah ada rasa keenakan..rosk nanti..apapun yang nak manis lebih tu terserah..lah

kalau tempat saya dipanggil pengat.

kalau bubur biasanya yang hancur lumat macam bubur nasi...

fuhhh.... nampak sedap ni cikgu.. cikgu ke yg masak??hihihih

bubur labu ubi lemak manis ini terdapat unsur ubi manisnya ya kak...akan lebih lezat jika ubi manisnya menggunakan produk pertanian dari Desa saya Desa Cilembu, dengan UBI CILEMBU nya...gimana kak...setuju-kah? :)

mohon ijin follow 351

Sangat dialu-alukan ya..terima kasih follow ini ya

Boleh juga pengat....banyak makanan yang Etuza kurang tahu..selalunya Etuza kena komen dari segi nama. Minta maaf lah ya...mama sebelah ni cakap bubur labu dan ubi manis ..sebab katanya ada labu kuning dan ada ubi manis

hahaha..welcom in my blog ya..terima kasih...tak apa.

ok mudah saja..nanti Jaf tambah apa2 yang akan memberikan rasa sedap bubur pengat labu kuning dan ubi manis ni...

ya dia yag masak tolong promot ja. Dia suka yang ada kuah banyak..tak nak pekat sangat katanya..bubur pengat lah mungkin nama resipi ni kan PI hehehe..

Ikhwan wanita cantik hati yang masak pastilah sedap hehehe..

angin apa, pasal apa..Etuza tai tahu mama masak ..hidangkan dan makan ja lah kan JM sedap..

saya tak makan sangat bubur selain bubur nasi tu hehe, tak berapa gemar

Stok labu ada lagi dalam aisbox...boleh buat lepas nie..
Tambah dengan....ubi manis...

mudah resepi ni..boleh cuba nanti

Sedapnya.. tapi kalau saya mungkin x bubuh labu.. hehehe.. kurang gemar..

Nasib baik awal2 lagi Cikgu dah perbaiki ejaan

Maraconi kpd Makaroni..

Sedapnya tapi nak masak tak berbaloi sbb famili tak suka pengat @ bubur.

xperlah kalu teringin, minta tolong 'mama' masak dari kejauhan, tengok gambarpun jadilah..

Ruginya dik x suka labu, sedap tau..

letak macaroni? adusss...kalau JM buat mesti x letak macaroni...rasa pelik lak nanti

macaroni not makaroni ;p

kalau letak ubi manis dan labu sudah mencukupi

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (436) Ceritaku (421) Berita (381) Agama (371) Dunia Blog (327) Promosi. (301) Doa (297) Info Lelaki (267) Tips Blog (265) Pengalaman (235) Anak (214) Nasihat (205) Pendidikan (205) Kasih sayang (184) Rasa Bahagia (183) Berita Keningau (176) Hadiah (152) Pelancongan (133) Alam Semulajadi (122) Gambar (121) Sejarah (106) Ekonomi (102) Segmen (101) Keluarga (89) Tentang lelaki (72) kesihatan (70) Blog (64) Isu Semasa (57) Cinta (55) Rumah tangga (52) Tumbuhan (51) Bunga (43) Resipi (41) Cari Makan (37) Motivasi (36) Nilai Moral (34) Budaya (31) Award (30) Herba (29) Percutian (29) Sajak (28) Sahabat Blog (27) Harijadi (25) Masyarakat (25) Haiwan (22) Perkahwinan (21) Kucing (20) Promosi Nuffnang (20) Rasullah SAW (20) Seni (19) Tips (19) Artis (17) Sukan (17) Sekolah (11) Petua (10) Iklan (9) Kalender (9) Bulat (8) Lanskap (8) Majlis Kahwin (8) Hari Jumaat (7) Lirik Lagu (7) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Elken (4) Anak Buah (3) Grafik (3) Jantung (3) Makanan (3) Pertunangan (3) Banjir (2) Buah (2) Hari Raya (2) Takziah (2) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger