RANDOM GIVEAWAY RM100 FOLLOWER HASRUL HASSAN .COM

RANDOM GIVEAWAYEM100 FOLLOWER HASRUL HASSAN .COM
Assalamualaikum Semua..( Klik banner Follower Hasrul Hassan.Com)

" Sempena meraikan sokongan rakan-rakan follower blog ini sehingga berjaya mencapai lebih 15 juta pageviews ( hits), saya sukacita akan mengadakan satu random giveaway wang tunai berjumlah RM100.Giveaway RM 100 ini khas untuk semua pengikut ( follower) blog ini sejak dijenamakan semula pada tahun 2010" Sifu Blog Hasrul Hassan.

Inilah antara kata-kata Sifu Blog Hasrul Hassan bagi menerangkan serba sedikit tentang Random Giveaway RM100 Follower Hasrul Hassan.Com dijayakan oleh Blogger hebat ini.Etuza tertarik hendak mencuba.Bukan kerana tertarik dengan hadiah ( jika ada rezeki akan terima )tetapi MENGAPA?

    MENGAPA? Blog seorang lelaki yang bergiat sepenuh masa dengan arena blog hingga Sifu Blog HH menjadi sebutan di Malaysia.Etuza mendapat peluang untuk mencuba satu penulisan anjuran seorang Sifu Blog terkenal di Negara Malaysia khasnya.Selain menarik untuk disertai memandangkan Random Giveaway ini terbuka kepada sesiapa blogger yang telah mendaftar di Google Plus dan Follower Blog Sifu HH. Dan oleh itu, Etuza punyai tiket terbuka untuk sertai atas sebab Etuza antara yang telah menjadi followers Blog Sifu HH ini. Dan tidak keterlaluan jika Etuza katakan Etuza juga antara blogger yang telah di masukkan oleh Sifu HH ke dalam bloglist di blog Sifu HH. Terima kasih Sifu Blog saudara HH.

Apakah SEBAB? Sertai Random Giveaway RM100 Follower HH

  Sebab Etuza sertai ialah, *ingin memberi sokongan kepada Sifu Blog HH Blogger House Husband Sepenuh Masa, yang kini sangat terkenal hingga mendapat jutaan pageview blog dalam sehari.Terbaru hits pageview blog Sifu HH mencapai 15 juta lebih pageview. Satu jumlah atau grafik pageview yang sangat hebat.Sifu HH juga seorang blogger yang kaya dengan ilmu blog, blog Sifu HH sebenarnya menjadi salah satu laman untuk **Etuza belajar tentang dunia blog, ***tempat Etuza memberikan corak atau kemaskan blog dengan tutorial dari Sifu HH.****Sebab itulah anjuran Giveaway anjuran Sifu HH perlu dihargai kerana tanda Etuza mengenang jasa bakti secara on air segala ilmu blogger Sifu Blog Saudara  Hassrul Hassan.***** Sebab ke lima ialah untuk satu jalan atau peluang untuk blog Etuza dapat dipromot lebih jauh lagi ke khlayak ramai, dengan cara Random Giveaway Sifu HH pasti ramai blogger yang akan daftar sehingga 30hb Nov 2015 maka Etuza akan kenali blogger lain hingga akhirnya ada perubahan bilangan follower blog Etuza.Dan paling hebat tentang Sifu HH ialah blogger yang sangat berbudi bahasa, sangat berhati-hati dalam pelbagai penulisan informasi di blog. Di samping Sifu HH seorang blogger yang sangat kreatif dan tenang orangnya.

Copy di laman Sifu Hasrul Hassan 
Jika anda berminat pastikan anda membuat entri dan sila jawab Mengapa dan Apa Sebab anda mengikuti Random Giveaway Sifu Blog HH.

Imej Sifu Blog Hasrul Hassan ( Semoga diizinkan Copy -dah Copy pun)

Syarat Menyertai Random Giveaway RM 100 Follower HH.


" Letakkan banner di bawah ini di dalam satu entri/post baru dengan tajuk - "Random  Giveaway RM100 Follower HASRUL HASSAN.COM". Tuliskan dalam beberapa perkataan mengapa dan sebab anda follow blog ini. Tulislah dengan ayat sendiri secara ikhlas dan benar".
Selamat Mencuba 

Catat Ulasan

9 Ulasan

  1. selamat bergive away bersama blogger femes semoga berjaya...

    BalasPadam
  2. giveaway nya RM 100 adalah ajang silaturahmi yang patut di jayakan

    BalasPadam
  3. Salam Cikgu ..Lya singgah sini dari GA yang sama..All the best & good luck ..
    http://www.akifimtiyaz.com/2015/11/random-giveaway-rm100-follower.html

    BalasPadam
  4. Singgah bw kat sini (=
    http://akukaudansesuatu.blogspot.my/2015/11/hasrulhassan-random-giveaway-rm100.html

    BalasPadam
  5. Terima kasih kerana telah menjadi peserta GA ini.

    Support blog saya dalam Contest Review Lynk.my 2015 ye.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih kerana datang drop komen ya Sifu HH

      Padam
  6. Sudah ada keputusan tidak ada rezeki Etuza..puas hati ada percubaan..

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.