Pesona Awanan Biru Dari Photography Cikgu Nordin Dins

Pesona Awanan Biru Dari Photography Cikgu  Nordin Dins 

Assalamualaikum semua. 

    Bersiaran lagi di laman Etuza, teratak mayaku yang tidak sepertinya ini.  Sihat hari ini ke? Wah cuti kan ..pastilah banyak moment indah anda bersama keluarga sempena cuti ini. Tetapi bagi kebanyakan guru mereka tidak ada cuti, kerana dalam bercuti sempena Deepavali ini, kami kena kerja juga, kerja di online hendak updated keputusan semester anak-anak kita yang baru selesai peperiksaan akhir 2015. Etuza kena print juga keputusan PBS KSSR ofline untuk dokomentasi mata pelajaran Sains. Ha Sibukkan!!

Oo ya hari ini Etuza hendak zahirkan niat Etuza untuk membuat sedikit entri hal gambar-gambar yang sungguh indah hasil dari Phothgrafy yang kiranya bertauliah gitu, Ialah bertauliah pada Etuza kerana semua 100% karya atau hasil gambar yang dia ambil sangat menjadi. Cantik pula tu. Subahanallah..kala Etuza melihat gambar2 yang di letakkan di facebook terasa gerun seklai, bagaimana sang pencipta yakni Allah melakarkan keindahan penuh mempersona ini. Sangat hebat. 

Untuk pengetahuan anda semua photography yang Etuza maksudkan ini ialah saudara kita Cikgu Nordin Dins Kemad ( Ini nama dia di Facebook). Din ni ada lah beberapa kali tag Etuza keindahan panorama alam yang biru di Facebook. Sangat hebat kerana tiap kali melihat keindahan alam nan biru, awanan biru hasil gambar Cikgu Din, terasa damai, terasa amat berbahagia kerana mampu melihat keindahan alam buana ciptaan Allah. Anda dapat rasa tak apa yang Etuza rasakan. Kalau tidak rasa..rasanya kena cari ya nilai BERSYUKUR kepada Allah. Kan Allah bagi kita kehidupan ini. Hidup sementara..nikmatilah keindahan ini kerana kala melihat keindahan akan terbit rasa KEINSAFAN kepada Allah. 

Mari kita scrol ke bawah dan lihat lah dengan cara perlahan-lahan keindahan awanan biru serta apa juga imej dalam paparan garfik atau gambar alam keindahan awan biru hasil karya Cikgu Nordin. Pada akhir paparan ini kita akan lihat gambar keluarga Nordin berpakaian maron. Hebat kan cikgu ni....haduiii..cikgu ..cikgu. 








Inilah Keluarga Cikgu Nordin teman baik Etuza di Facebook.
Bahagia mereka..Anda cari saja lah di mana Cikgu Nordin ..yang pasti
ada dia dalam gambar ini.

 Terima Kasih . Sila Datang Lagi Ya!!

Catat Ulasan

8 Ulasan

  1. Suka sangan pemandangan yang ada sampan tu cikgu..

    BalasPadam
  2. ASSALAM...INDAHNYA LUKISAN ALAM YG DIFOTO..TAHNIAH UTK CIKGU SHBT CIKGU ETUZA...

    BalasPadam
  3. Subhanallah, tiga ciptaan Allah yang sangat saya sukadan merasa tenang, langit awan dan pantai. suka sangat tengok

    BalasPadam
  4. Subhanallah..cantiknya gambar..bakat kurniaan Allah..

    BalasPadam
  5. Subhanallah indahnya ciptaan tuhan..

    BalasPadam
  6. Cikgu, belajarlah dengan Cikgu Din tentang fotografi.. hebatnya beliau..

    BalasPadam
  7. hanya pakar je leh snap pic cantik mcm ni..perfect

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.