Pertama Kali Wajah Seram Di Blog

Stialo Ke Idok 
Gambar ini Etuza Klik dalam rancangan TV Stailo Ke Idok.
dihoskan oleh Didi Alias.
Pertama Kali Wajah Seram Dalam Blog Etuza

Sejujurnya Etuza tidak berapa suka menampalkan gambar2 seram dalam blog. Cerita seram juga jarang dalam blog ini. Sebabnya Etuza risau kalau ada unsur fitnah. Sedangkan dalam kisah itu pasti ada tauladan dan hikmah, sebagaimana blogger lain ceritakan. Teringat seorang rakan blogger yang 80% cerita dalam blog dia kisah dan berkisar kisah seram. Selalu baca..memang seram lah. Mungkin anda ingat blogger Nick Irfan. Blogger muda yang sering paparkan kisah seram dalam blog.

Rancangan Stailo ke Idok dihoskan oleh Didi Alias tiba-tiba Etuza melekat tengok ulang siaran rancangan ini pagi hari ini.Klik lah satu gambar original dari Etuza. Itu yang menghias dalam wal blog kali ini. Tetapi Etuza lupa pula catat nama pemuda yang terpilih dalam rancangan yang mulai menarik perhatian umum. Nampak seram tak wajah pemuda ciptaan Didi Alias ini pada anda?. Hehehe ..nampak wajah macam ini di mana-mana woiii!! seram juga tau. Unik kan wajah kita bila diletak bedak atau makeup macam itu. Dipadankan dengan rambut stailo dan pakaian ala-ala hantu. Huuu!! Seram woi...

Apapun untuk hiburan atau sebagai peragaan rasanya bolehlah pakai pakaian costume seperti ini. Tema Halloween dalam stailo ke idak. Boleh lah mungkin memakai saling seram menyeramkan. Usah pakai ketika majlis kenduri atau majlis kahwin dah lah ya...Selamat bercuti untuk anda.

Ala Wajah Etuza Tak Seram Lah Pula...
Aktiviti santai hari percutian day 1 21hb Nov 2015.
 Anda Buat apa?
Suasana Ruang Sofa bila mama bersihkan hari ini..
Esok2 entahkan kemas seumpama ini lagi..hehehe..
  


Catat Ulasan

11 Ulasan

  1. saya cuti sekolah ni tak perancangan lagi la cikgu

    BalasPadam
  2. alamak sejadah dan pelikat pula ada dalam gambar sofa...

    BalasPadam
  3. assalamualaikum etuza..kemas jer...cuti sekolah sudah bermula...

    BalasPadam
  4. Untungnya cuti, saya juga kena kerja..

    BalasPadam
  5. sesuai wajah budak tu dgn gaya seram tu.... sy kaji filem seram etuza tp sy akan tgk filem klu sy buat research,,,, rajinnya etuza mengemas.... cuti sekolah ni sy bercuti sambil bekerja.... tak pernah rasa cuti... hari-hari sama.... hukhuk

    BalasPadam
  6. Cuti sekolah banyak waktu terluang kan cikgu..

    BalasPadam
  7. bawa anak-anak sedara pergi bercuti. lepas ni dah mula sibuk kena jalan awal-awal.

    BalasPadam
  8. kemasnya rumah cikgu etuza....saya bawa anak ke taman rimba pulau pinang melihat alam semulajadi hilangkan stress

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.