" Nassier Wahab, Keluar Dari Zon Selesa " Kata Datuk Ramli MS

" Nassier Wahab, Keluar Dari Zon Selesa " Kata Datuk Ramli MS

Nassier Wahab berduet dengan Artis Rohana Jalil
Menyampaikan lagu dengan penuh penghayatan...
Persembahan Terbaik Nassier Wahab Perlu Usaha Lagi.

Semalam Gegar Vaganza berlangsung dengan penuh meriah apabila 10 artis terkenal bersaing sesama sendiri. Sebagai peminat penyanyi terkenal era 80an dan 90an Etuza pastinya tidak ketinggalan berehat rehat sambil menikmati kemerduan suara semua artis lama dan artis baru yang dijemput berduet bersama.

Rata-rata pengkritik agak terpegun dengan persembahan Nassier Wahab dan Rohana Jalil semalam. Suara mereka berdua amat mantap dan merdu yang dapat kita rasakan.  Tetapi sebagai pengkritik tetap Datuk Ramli MS, memberi pendapat agar Nassier Wahab kena keluar dari zon selesa. Kata Datuk Ramli MS. Perubahan itu maksudnya Nassier kena kuatkan usaha, kena lebih agrasif kena buat perubahan dari segi gaya persembahan. Semua mahukan usaha Nassier itu agar perjalanan Nassier Wahab di Gegar Vagansa akan berterusan hingga ke akhir persembahan nanti.Etuza melihat Nassier Wahab akur dan berazam akan membuat perubahan. Wah! lagu dendangan Nassier Wahab minggu hadapan ialah lagu dari Dayang Nurfeazah. Kita nantikan persembahan serta kelainan dari Nassir Wahab.

Penonton Terpegun Melihat Persembahan Nassier Wahab.
Datuk M. Nassier juga pengkritik semalam segandingan dengan AC Mizal.

AC Mizal pula semalam juga memberikan komen kepada Nassier Wahab, persembahan amat baik. Kemudian sempat bertanya kepada Nassier Wahab." Dari dulu hingga sekarang Nassier kelihatan wajah dan suara sama sahaja dari dahulu, apa rahsianya" Kata Datuk AC Mizal.Nassier Wahab ketika ditanya agak tenang sahaja sambil tersenyum manis.

Izad dan Adirah berganding menyanyikan lagu duet.
Adira AF Berduet dengan Izad.

Sementara artis lelaki Gegar Vaganza juga turut berduet dengan artis muda AF iaitu Adira.Persembahan mereka bagus, namun kelihatan Adira lebih power suara. Maklumlah tenaga dalaman yang baru.Tahnia kepada semua yang masih meneruskan persainagan dalam Gegar Vaganza musim ke2. 

Semalam ahad telah menyingkirkan peserta artis wanita iaitu Shedda. Sheda menyatakan bahawa genre lagu balada bukan makananya kerana Shedda lebih kepada lagu dangdut.

 KLIK Bloger Terbaik Malaysia 2015.Jemput klik selepas membaca.

Selamat menonton Gegar Vaganza yang dihoskan oleh Nabil & Jihan Muse.Tahnia kepada mereka berdua kerana menceriakan suasana Gegar Vaganza.

Catat Ulasan

11 Ulasan

  1. Lagu yang dinyanyikan oleh Nassier Wahab semalam memang nampak terlalu mudah untuk dirinya :)

    BalasPadam
  2. Cik akak sekali pun tak pernah tengok GV nie..hahahah..tak.tahu pun apa yang dibuat orng dalam.program.nie..

    BalasPadam
  3. kompem la nassier wahab masuk final...yeaaahhhh

    BalasPadam
  4. Nasir wahab memang maintain la cikgu..macam tidak dimamah usia wajah dia..

    BalasPadam
  5. ASSALAM..NASIER WAHAB MMG ARTIS 90AN YG HEBAT...SEMOGA BERJAYA KE FINAL..

    BalasPadam
  6. Yan minat juga nasir wahab..lagu2 nya sedap2..ada jiwa

    BalasPadam
  7. Tak sempat menonton GV2 minggu lepas..tengok ASK2015

    BalasPadam
  8. nassir wahab penyanyi serba boleh but perlu keluar dari zon selesa tu

    BalasPadam
  9. tak sabar nk tgk konsert akan datang

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.