Kalendar Cuti Sekolah dan Cuti Umum 2016 Oleh KPM

Kalendar Cuti Sekolah dan Cuti Umum 2016 Oleh KPM

Kalendar Cuti Sekolah dan Cuti Umum 2016 yang dikeluarkan oleh KPMSemoga menjadi panduan kepada semua masyarakat Malaysia dalammembuat p[erancangan sepanjang tahun 2016


Racanglah segala sesuatu berdasarkan kalender KPM ini. Salam Jumaat yang indah.

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

14 ulasan

Cik akak dah download takwim nie...senang sikit kerja kat sekolah..
Setel semua yang perlu setel...sebelum bercuti.selamat cuti panjang cikgu

cuti sekolah semakin hampir! nanti penuhla dengan majlis majlis

Boleh plan mana-mana yg nak buat kenduri atau makan angin kan cikgu
Kakak ni kerja swasta pun kalau nak cuti kena tengok kalendar sekolah sebab ikut anak cuti baru kita ikut cuti sama..

salam Jumaat cikgu...
ada kalendar ni, boleh lah plan apa2 yg patut dr sekarang....

Salam kenal ,

Terima kasih kongsi kalender cuti sekolah ni.. akak tengah mencarinya..

Akak follow #348.. jemputlah ke blog kecik akak ye :)

salam jumaat..cuti sekolah ni kena ambil tahu sbb senang nk rancang percutian r apa2 program.

Salam jumaat semua..

Untung la siapa nak bercuti sekolah ni

Kena simpan duit dari sekarang kalau nak melancong

boleh rancang percutian dari skrg

4.1.2016 dah mula sekolah ya kat Selangor ni...

Jadual dah ada, gayanya boleh rancang percutian ntuk 2016

Sesi persekolahan di Pahang 4/01/16, hari isninkan?

alorrrrrrrrrrrrrrr kalendar kat bawah tu 2015, kena tengok betul2 ni

Mudah nak rancang kenduri tahun hadapan hehehe

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (432) Ceritaku (417) Berita (380) Agama (366) Dunia Blog (326) Promosi. (300) Doa (293) Info Lelaki (265) Tips Blog (265) Pengalaman (234) Anak (211) Nasihat (205) Pendidikan (201) Rasa Bahagia (182) Kasih sayang (178) Berita Keningau (169) Hadiah (149) Pelancongan (129) Gambar (120) Alam Semulajadi (116) Ekonomi (102) Segmen (101) Sejarah (101) Keluarga (83) Tentang lelaki (72) kesihatan (70) Blog (62) Isu Semasa (57) Cinta (55) Rumah tangga (52) Tumbuhan (51) Bunga (42) Resipi (41) Cari Makan (37) Motivasi (35) Nilai Moral (34) Budaya (31) Award (30) Herba (29) Sajak (28) Sahabat Blog (27) Harijadi (25) Percutian (25) Masyarakat (22) Haiwan (21) Promosi Nuffnang (20) Rasullah SAW (20) Kucing (19) Perkahwinan (19) Tips (19) Seni (18) Artis (17) Sukan (17) Sekolah (11) Petua (10) Iklan (9) Kalender (9) Bulat (8) Majlis Kahwin (8) Lanskap (7) Lirik Lagu (7) Hari Jumaat (6) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Elken (4) Grafik (3) Jantung (3) Pertunangan (3) Anak Buah (2) Banjir (2) Buah (2) Takziah (2) Hari Raya (1) Makanan (1) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger