Istemewa Ucapan Hari Ini

Istemewa Ucapan Etuza Kepada 4 Perkara
Istemewa Ucapan Etuza 
Empat Ucapan Istemewa Etuza Hari Ini

     Etuza sebenarnya tengah menonoton Filem Hebat Malaya Polis Evo, antara pelakon handal ialah Zizan ( Sani ) . Huu !! hebat lah Filem RM 17 juta ini. Apapun Etuza tetap gigih hendak updated blog, inshaAllah akan Etuza tonton balik sebab Filem Polis Evo sudah Etuza tempah pun. So tak keman, tapi blog tidak update maka grafik blog Etuza lari lah nanti.

Ucapan Istemewa Ini Ialah :-

1. Etuza hendak ucapkan setinggi-tinggi tahniah kepada En. Ramian Ayub yang telah memang tanpa tanding menjadi Exco Pemuda PBRS Negeri Sabah 2015 ( Parti Bersatu Rakyat Sabah ) baru-baru ini. PBRS ini di bawah naungan Kerajaan Barisan Nasional.Tahnia sekali lagi. En. Ramian Ayub merupakan asal dari kampung yang sama dengan Etuza di Keningau, Sabah.

2. Etuza hendak ucapkan Selamat Menghadapi Peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia kepada putera anak Etuza Nick Irfan dan anak saudara Etuza Izhaf Fadly serta semua pelajar yang sedang menjalani peperiksaan SPM 2015 ini.
" Ya Allah mudah kan mereka memahami soalan, lancarkan minda mereka untuk menemukan jawapan yang tepat setiap kali menjawab soalan peperiksaan. Amin "
3. Etuza hendak ucapkan kepada penyanyi terkenal dan paling Etuza dan isteri minati Nassier Wahab dan 9 artis lain yang akan beraksi malam ini ahad di program realiti Gegar Vaganza malam ke 4 di kaca Television. Semoga Nassier Wahab dapat persembahkan mutu nyanyian dengan hebat dan dapat meneruskan kerjaya seni hingga ke akhir Program Gegar Vaganza. Amin.

Tempek Satu Gambar Hebat Nassier Wahab
dari google-sekadar hiasan blog.

4. Etuza hendak ucapkan Selamat Hari- Hari Untuk Wanita istemewa buat mama ( Isteri Etuza) serta semua wanita di Malaysia teristemewa blogger wanita yang mengenali blog Etuza. Dengan Ucapan semoga hari-hari setiap hari wanita akan sentiasa bahagia disisi keluarga tersayang. Dan banyakkan bersabar dalam menjalankan tugas rutin menyediakan makan dan minum kepada keluarga anda. Jadilah wanita yang menyejukkan iaitu wanita yang tahu menjaga aurat dan mengikut nasihat suami anda. Tahnia menjadi wanita terhebat.Amin.

Sesi tamat ucapan Etuza kepadaumum. Selamat berhari minggu yang membahagiakan anda.

Catat Ulasan

14 Ulasan

  1. istimewa ucapan ni cikgu... selamat buat mereka semua.. :D

    BalasPadam
  2. ok terima ucapan no.4 tu untuk diri sendiri hehe ... tq brother etuza :)

    BalasPadam
  3. Tahniah buat mereka semua....hihi
    Adik2 yang mjalani peperiksaan....untie doakan yg terbaik..hahaha..
    Untie pula dah..hahaha

    BalasPadam
  4. selamat hadap exam SPM untuk nik Irfan n sepupunya...semoga Allah permudahkan urusannya. selamat hari wanita kpd mama isteri mithali cikgu etuza...salam kak utknya.

    BalasPadam
  5. polis Evo? x tonton lagi tapi kawan JM tgk di wayang 4 kali...4 kali dia tgk wayang filem Polis Evo ni...mesti best sgt tu

    BalasPadam
  6. semoga mereka berjaya utk Anak CE dan Anak Saudara CE tu

    BalasPadam
  7. last week mmg sempat tgk Gegar Vagannza ni dan semua hebat2 termasuk M Nassier...semoga mereka meraih kemenangan aminnn

    BalasPadam
  8. Polis evo ekin dah tengok memang terbaik citer tu..

    BalasPadam
  9. InsyaAllah cikgu ekin akan jalani tugas sebagai isteri dgn sempurna

    BalasPadam
  10. Terima kasih cikgu ucapan hari wanita tu :-)).

    BalasPadam
  11. Good Luck buat Nick Irfan & sepupunya..

    BalasPadam
  12. Hari Wanita erkkkkkkkkkkkkk?? terima kasih di atas ucapan tu

    BalasPadam
  13. Maaf lama saya tak tegur ejaan Cikgu, cam banyak jer typing error..

    Istemewe = Istimewa
    tak keman = tak kemana
    memang tanpa bertanding = menang tanpa bertanding

    opssssssssssssssssss cukup2lah UA oiiiiiiiiiiiii..

    Maaf Cikgu, sesekali menegur, jangan marah.......

    BalasPadam
  14. Banyak ucapan istimewa dari Etuza..

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.