Doodle Google Hari Guru Di Negara Turki 2015

Teacher's Day 2015 (Turkey)


“A true teacher is one who, keeping the past alive, is also able to understand the present” -Confucius
Teachers are our mentors, friends, and catalysts. They’re the wild, eager sparks that can, with a word, set our passions ablaze. Not quite parents, they nevertheless raise us to be the very best versions of ourselves. And their impressions last lifetimes, as the lessons we’ve learned are passed down to others, like inheritances of wisdom. Today, let’s celebrate teachers, one of the noblest and most selfless of callings all across the world.

November 24, 2015

Teacher's Day 2015 (Turkey)

Happy Teacher’s Day!

  Doodle adalah perubahan logo Google yang asyik, mengejutkan, dan kadang spontan, untuk merayakan Sejarah  dan peristiwa penting, serta memperingati kehidupan para seniman, pelopor, dan ilmuan terkenal Dunia. Hebatnya logo atau Doodle yang di letakkan. Pada Etuza doodle Fosil Lucy yang dikatakan mempunyai rangka yang luarbiasa sebagai memperingati penemuan fosil ini,nampak doodle dari Google sesuatu yang benar-benar unik dan menakjubkan. Animasi yang bergerak sangat-sangat unik.( Animasi itu sebenarnya bergerak atas kuasa kecanggihan teknologi) 

Kebenaran hal kewujudan manusia sebenarnya disebut dalam al-Quran bahawa manusia Allah ciptakan dari gumpalan tanah dan di tiupkan oleh Allah roh ke dalam jasad yang telah lengkap. Berdirilah dengan sempurnanya sekujur tubuh bernama ADAM a.s. Yakni menusia yang pertama menghuni alam buana ( Dunia ) ini.

Catat Ulasan

13 Ulasan

  1. anum sangat teruja dengan animasi bergerak

    BalasPadam
  2. Nampaknya google turut mempromosikan teori evolusi, teori pembohongan asal kejadian manusia..:(

    BalasPadam
  3. selalu sagt tgk..memang berubah2 doodles kat google..:)

    BalasPadam
  4. Kurang setuju dengan doodle baharu ni tentang evolusi manusia. Kena pantau takut anak-anak terkeliru

    BalasPadam
  5. rajin etuza buat research, kak ana sekadar pandang sahaja :)

    BalasPadam
  6. Bahaya teori evolusi manusia jika disalaherti oleh anak-anak..

    BalasPadam
  7. Hari guru berbeza mengikut negara yer, baru Zumal tahu ^^

    BalasPadam
  8. Hari guru berbeza mengikut negara yer, baru Zumal tahu ^^

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.