Cikpinz Blogger Lelaki Mesra Maya

Cikpinz Blogger Lelaki Mesra Maya 

Lihat Gambar Kembara 2 Blogger Lelaki Ini.
Gambar Blogger Cikpinz Yang Etuza Copy..di Laman COB..
Assalamualaikum semua.

Pagi hari ini di Keningau cuaca agak redup, awan kelabu menutupi sinaran mentari. Agak sejuk dan damainya cuaca sebegini. Bukan seperti biasa yang awal pagi kita sudah berpeluh dan berpeluh kesah. Haha...tak ada lah. Biar apapun mentari memancarkan cahaya itu semua aturan yang Esa. Kita tak dapat menandingi kekuasanNya.Subahanallah...Panjangnya intro...berbunga bahasa..silap ejaan sedia tebalkan telinga kena kritik.

Inilah blogger dari UTARA menggelarkan dirinya Cikpinz. Dan blog dia COB ( Cikpinz.Com( Cerita Orang Bujang). Terbayang pula Etuza masa bujangan dahulu, huuuu!! seronok wooi!! ke sana ke mari bersama teman remaja yang lain. Masih ingat lagi kami duduk bersama di anak tangga rumah tempat kami tinggal dan kami menyanyi serta kawan lain memetik gitar. Ha ini lah Cikpinz blogger lelaki yang Etuza lihat seorang blogger yang mesra maya, slumber dan seorang yang tenang. Kalau awek dapat dia mesti happy sebab Cikpinz ni juga seorang yang perihatin Etuza kira.Dia seorang blogger yang tahu menghargai rezeki dari Allah sekalipun rezeki di blog.

Ramai sebenarnya blogger mesra maya dan perihatin dengan rezeki mereka di blog. Namun kali ini Etuza bagi peluang Cikpinz masuk dalam entri laman Etuza, biasanya blogger wanita ada masanya mereka Etuza ambil sebagai bahan artikal cara santai di laman Etuza. Cikpinz ini lain dari yang lain. Sebabnya Cikpinz ini lelaki yang masih bujang pastilah test orang bujang lain dalam blog.Test orang yang sudah berkahwin ni ada beza juga dengan test blogger lelaki bujang.

Terbaru Cikpinz buat review ( agak review) blog Etuza, apabila Cikpinz telah menerima hadiah ikhlas dari Etuza. Terharu dengan penghargaan yang Cikpinz beri. Award dan banner berkaitan dengan komentar unggul dari blog Etuza amat Cikpinz hargai dengan meletakkan banner Etuza dalam hiasan blog Cikpinz dan terbaru dalam ruangan catatan. Terasa terkenal seketika lah Etuza. Huuu!! hai takkan tak rasa...itu penghargaan kita sebagai blogger. Etuza tahu Cikpinz tidaklah harap apa-apa, tetapi bagi Etuza penghargaan sebegitu cukup besar maknanya. Rasa bahagia pun ada. Anda nak lihat Etuza di laman Cikpinz sila klik SINI..usah malu ya. Dan sila lah berkenalan dengan blogger lelaki mesra maya ini iaitu Cikpinz.

Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. ASSALAM...CIKGU ETUZA JUGA ANTARA BLOGGER LELAKI YG AMAT MESRA DGN BLOGGER LAIN XKIRA SIAPA...

    BalasPadam
  2. Alamak etuza..malu la CP hehehehe..terima aksih atas penghargaan ini. Etuza juga seorang yang mesra maya

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.