ASK 2015 Meraih 5.2 Juta Penonton Hebat Betul Dunia Hiburan

Anugerah Skrin TV 2015
Anugerah skrin 2015
Klik Juga Blog Terkenal Di Laman Blogger aRz Mohammad.
Anugerah Skrin TV 2015 kini berakhir dan telah selesai menobatkan beberapa anugerah yang menjadi rebutan. 

Etuza ada juga membaca pra proses pencalonan dan kini semuanya di depan kita. Etuza menyokong drama atau perfileman orang Malaysia kerana itu salah satu bukti Etuza cintakan tanah air. Artis Malaysia sebenarnya tidak kurang hebatnya dari segi kebolehan mereka berlakon, menyanyi dan berlawak. Semuanya bertujuan menghiburkan kita khasnya kepada peminat tegar industri hiburan. 

Terpampang dalam dada akhbar dan di dada laman sosial WOW!!! "ASK 2015 MERAIH 5.2 JUTA PENONOTON-HEBAT DUNIA HIBURAN" Tengok siapa yang datang tu, berpusu-pusu datang menyaksikan kemeriahan anugerah ini. 

Dan kita telah di beri dan dihidangkan dengan barisan pendukung,pengkarya dan penggiat seni tanah air. Rezeki mereka dalam industri seni tidak sia-sia. Mari kita lihat barisan pemenang anugerah skrin tahun 2015. Lihat di blog SINI ( Klik ya )

Bagi penerima anugerah SKRIN pelakon lelaki terbaik dan wanita kita dapat lihat senarai di bawah ini yang Etuza dapat di laman sosila maya.Keputusannya ialah:- Semua Etuza kagum cara mereka berlakon. 


* Pelakon Lelaki Terbaik – Amar Asyraf
* Pelakon Wanita Terbaik – Sara Ali* Pelakon Pembantu Lelaki Terbaik – Izuan Fitri
* Pelakon Pembantu Wanita Terbaik – Raja Illya


ASK - * Pelakon Layar - Wanita Terbaik Pula - Lisa Surihani ( Isteri Kepada Yusri-KRU) Tahnia Lisa.Mari ikut Etuza tengok Gambar Wanita Bertudung ini. Jika terus bertudung bagus juga. Apapun hebat lakonan Lisa & Fazurah.



Pelakon Terkenal Lisa Surihani & Fazurah dalam keadaan bertudung. Lawa

ASK - Pelakon Drama Lelaki Terbaik ha dia lah Amar Asyraf ( Jika berlakon bab agama - Etuza paling suka dia berlakon..hidup suasana lakonannya) Ok tengok pula gambar Amar Asyraf.Gambar dari google ya..terima kasih.




ASK - Pelakon Drama Wanita pula ialah Sara Ali. Etuza lihat pertama kali melihat dia berlakon bersama AF MILAH. Ok lah memang berbakat besar selain miliki wajah yang cantik. Semoha Sara lebih ke hadapan dalam bidang yang dia ceburi. Tahnia kepada semua pemenang ASK 2015.
Kepada Peminat Seni KLIK Laman Miss Banu ..


Catat Ulasan

14 Ulasan

  1. Aamiin...semoga mereka akan berterusan bertudung juga.... Artis memang dah cantik...pakai tudung lagi cantik... Bab artis...saya suka Aishah...(Dulu Aishah & The Fan Club)

    BalasPadam
  2. semalam ya, saya tak tengok..

    tahniah kepada semua pemenang..

    BalasPadam
  3. dunia hiburan mengujakan yg memandangnya tersilau dgn bintang2nya yg berkemilau..

    BalasPadam
  4. semoga menjadi motivasi bagi yang lain untuk meningkatkan kualitas semaksimal mungkin. salam kenal dari indonesia!!! |o| :-bd :-d

    BalasPadam
  5. dunia dan hiburan tak pernah sunyi..:(

    BalasPadam
  6. tahniah semua.. moga mereka ni mampu memberi contoh teladan yg baik sbbnya fans diorg semua mmg ramai

    BalasPadam
  7. Tahniah kepada semua pengiat seni tanahair

    BalasPadam
  8. Tahniah buat mereka..yeah beto menang

    BalasPadam
  9. tahniah kepada mereka semua.. semoga terus success dalam bidang lakonan.. ;)

    BalasPadam
  10. robot dah mula keluar bila aiza komen banyak-banyak.. hehe..

    BalasPadam
  11. Hiburan sekali sekala kena layan juga..ASK ni lain dari yang lain..

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.