Warga Staff Sekolah & Baju Kot Hitam Bergaya

Warga Staff Sekolah & Baju Kot Hitam Bergaya

Warga Staff  Sekolah  &  Baju Kot Hitam Bergaya 

    Mari lihat gambar Staff sekolah Etuza.Nampak kan guru wanita lebih ramai, sebab itu ramai mengapit jelita guru yang di tengah. ( perasan kan) Memang di susun kedudukan sebegini, kena berada di tengah. Best juga lah sesekali kena apit. Kiri dan kanan pada baris satu juga adalah lelaki. Gambar ini menurut Guru Kanan Pentadbiran ( Penolong Kanan 1 ) untuk gambar staff sekolah 2015. Kami semua dikehendaki berbaju kot hitam ( baju koprat ) Banyak gambar lain, hanya ini yang Etuza kongsikan. Gambar bebas yang tunjukkan tangan isyarat best. 

Dikesempatan ini Etuza ingin berpesan pada diri agar dapat menjalankan tugas dengan penuh amanah. Masalah murid pasti akan selesai andai ditangani dengan baik. Trgedi yang menimpa ke atas 7 kanak-kanak orang asli di negara kita amat menyayat hati. Kesedihan yang amat menyelebungi diri. Ingin disalahkan siapa sebenarnya Etuza pun tidak pasti. Tetapi usia kanak-kanak tidak lah sama dengan fikiran dengan orang dewasa. Bagi mereka melarikan diri adalah jawapan kepada masalah yang mereka hadapi. Tragis klik TRAGIS lihat apa yang telah berlaku. Syukur lah ada yang selamat tetapi ada juga yang meninggal dunia. Ya Allah..inikah nilai ujian yang harus negara Malaysia hadapi dengan penuh iktibar.

KLIK SINI Untuk Banyak Informasi SINI
Staff SK. Penagatan Keningau.Sesi Bergambar Gaya Bebas..
Gambar atas adalah bersama 4 orang Guru Pelatih
dari IPGM K menjalankan Praktikum 2 bulan.
.
Bersama dengan Staff Pentadbir Utama
Gambar di bawah bersama rakan guru
 Nasrul Hakim Tugino

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

10 ulasan

Smart cikgu pakai kot

Cikgu bukan 47..tapi 7 orang aje

terima kasih ya Yan..

Iya minta maaf ya ..terima kasih dah betulkan tertaip 4...ya ada 7 orang kesian betul Etuza tengok..

Hihihi betul la ramai cikgu pompuan kat sekolah cikgu..takpe laa yg penting cikgu lelaki paling hemsem adalah cikgu Etuza hihihihi

Segak berkot hitam.. Betapa besarnya tanggungjawab yang perlu digalas oleh seorang pendidik..

Fuyoo mcm orang koprat dah cikgu ni hihihi

Waduhhhh, segak bergaya semuanya..

segak bergaya dh macam ahli korporat lah

segak semua. semangat anak murid nak ke sekolah tengok cikgu kacak dan lawa.

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (431) Ceritaku (417) Berita (380) Agama (364) Dunia Blog (326) Promosi. (300) Doa (293) Tips Blog (265) Info Lelaki (264) Pengalaman (234) Anak (210) Nasihat (205) Pendidikan (200) Rasa Bahagia (181) Kasih sayang (178) Berita Keningau (167) Hadiah (148) Pelancongan (129) Gambar (120) Alam Semulajadi (116) Ekonomi (102) Segmen (101) Sejarah (101) Keluarga (83) Tentang lelaki (72) kesihatan (70) Blog (62) Isu Semasa (57) Cinta (55) Rumah tangga (52) Tumbuhan (51) Bunga (42) Resipi (41) Cari Makan (37) Motivasi (35) Nilai Moral (34) Budaya (31) Award (30) Herba (29) Sajak (28) Sahabat Blog (27) Harijadi (25) Percutian (25) Masyarakat (22) Haiwan (21) Promosi Nuffnang (20) Rasullah SAW (20) Kucing (19) Perkahwinan (19) Tips (19) Seni (18) Artis (17) Sukan (17) Sekolah (11) Petua (10) Iklan (9) Kalender (9) Bulat (8) Majlis Kahwin (8) Lanskap (7) Lirik Lagu (7) Hari Jumaat (6) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Elken (4) Grafik (3) Jantung (3) Pertunangan (3) Anak Buah (2) Banjir (2) Buah (2) Takziah (2) Makanan (1) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger