Ucapan Penghargaan Kepada Semua Pembaca Maya Blog

Ucapan Penghargaan Kepada 
Semua Pembaca Maya Blog Etuza
Terima kasih kerana menyinggah!


Terima Kasih Kunjungan & Klik Pembacaan Anda

    Laman sosial seperti blog, Facebook, tweeter, instgram da apapun adalah bersifat laman maya yang sangat menyoronokkan. Jika anda penggemar laman sosial sebagai flatform bahan bacaan anda, maka pasti anda ada kecenderungan tersendiri. Dalam masa sama anda harus membina kesedaran yang tinggi agar anda tergolong sebagai penggemar tegar pembacaan di laman sosial. Kerana klik saja anda bagaikan buka Jendela Dunia. Segalanya terpapar di depan mata.Secara tidak anda sedar anda pasti terklik dan menyinggah membuat pembacaan di blog Pesona Etuza. Terima kasih kunjungan anda itu.

Tanamkan Sikap Ingin Menambahkan Ilmu.

   Insan yang rajin membuka laman sosial seperti di blog akan mendapat rasa keseronokan dari blog ke blog lain yang digelar blogwalking. Pasti akan bertambah ilmu anda jika benar-benar anda amalkan membaca yang sebenarnya. Baca artikal dari mulai hingga ke terakhirnya. Insan yang suka menambah ilmu pasti jiwa dia segar dan tidak berkarat, manakala minda sedarnya amat tinggi dari segi pengetahuan apa juga peristiwa membabitkan peritiwa di seluruh dunia.Insan itu akan ambil ilmu dari paparan yang buruk mengambil manfaat kejadian dengan cara penuh hikmah. Insan itu tidak mudah berfikir secara nagetif tetapi menjadikan sesuatu paparan di blog maya atau kenyataan di facebook dengan hati terbuka dan menerima dengan penuh waspada bahawa sesuatu yang terjadi itu atas kehendakNya dan ada hikmah dari tiap kejadian.

Indahnya Persahabatan Maya Ini.

    Jika hari ini anda ada laman sosial sendiri, Tidak kisah lah paparan blog atau facebook anda. Pasti anda ada pengikut tersendiri. Penaman dalam ruang komentartor anda dan dalam ruang cetuskan idea anda di facebook. Ada berbagai ragam cara melontarkan suara anda atau kata hati anda. Tetapi harus ingat ada cara ada undang-undang memerhatikan cara anda berinteraksi di laman sosial. Dengan itu mari ambil langkah berhati-hati. Usah terlanjur melontarkan kata hinaan dan kata umpat keji kerana perbuatan ini merugikan sahaja.

Indahnya persahabatan maya. Siapa nampak keindahan itu. Hanya Etuza sahaja keh atau kita semua yang meminati pembacaan maya. tahnia dan teruskan berinteraksi secara sihat di alam maya. Kita bersatu memperkayakan kraya originaliti kita tanpa had. Untuk anda Etuza tampilkan blog yang telah memberi penghormatan kepada blog Etuza sebagai antara yang sebaris top komentar di laman blogger bergelar sifu blogger wanita. Klik ini BLOGGER MIA LIANA. Inilah satu cara yang kita nampak indahnya persahabatan maya, menurut Etuza.

Sili klik SINI untuk infor apa ada dalam blog NICKNASHRAM. terima kasih. Buat WANITA atau LELAKI klik pula NASIHAT ini klik NASIHAT.

Catat Ulasan

16 Ulasan

  1. Amalkan cara pantas membaca kalau nak blogwalking..;)

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah..jarak adakala menjadi halangan sahabat blogger untuk bersua..tetapi melalui medan alam maya ini..melalu coretan di laman laman sesawang..dan melalui blog blog yang sentiasa dikemaskini oleh blogger..in sya Allah jauh terasa dekat dan akrab..moga input yang baik dan bermanfaat dapat diaplikasikan bersama..amin.

    BalasPadam
  3. waalaikumussalam. terima kasih atas perkongsian

    BalasPadam
  4. assalamualaikum etuza....semoga persahabatan di alam maya ini akan terus berkekalan selamanya...In sha Allah...

    BalasPadam
  5. banyak info menarik dlm kedua-dua blog yg disebutkan tu...

    BalasPadam
  6. Tq cikgu...perkongsian..tahniah jadi top komentar mia.

    BalasPadam
  7. betul tu cikgu..indahnya persahabatan alam maya..dulu murni suka FB, tapi loni lagi suka Blog..

    BalasPadam
  8. Pelbagai informasi boleh diperolehi dari blog.. Semoga ukhwah yang terjalin antara blogger terus berkekalan..

    BalasPadam
  9. semoga persahabatan maya ni tidak putus disini..

    BalasPadam
  10. Tq cikgu terima persahabatan alam maya ni

    BalasPadam
  11. Zaman kegemilangan saya di alam maya mungkinkah bakal berakhir?

    BalasPadam
  12. seronok ber blog kerana dpt kenal ramai kenalan maya termasuklah cikgu etuza tetapi peluang utk blog walking semakin kurang skrg huuhhu

    BalasPadam
  13. Byk lagi blog JM hutang blog walking kerana kekangan masa dan do harap kepada rakan reader yg baca komen ni harap bersabar JM akan balas kunjungan kalian. Terima kasih juga buat cikgu etuza kerana sudi jd teman maya blog JM

    BalasPadam
  14. Semoga persahabatan maya ini terus kekal. Kalau dapat bersua lagi seronok.

    BalasPadam
  15. Blogger yang berfikiran waras pasti menghargai kalau artikel/info yang dikongsikan dibaca dan difahami.

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.