Perkenalkan Taman Pamilaan River Tenom

Perkenalkan Taman Pamilaan River Tenom

Assalamualaikum semua sekali lagi Etuza Blog bersiaran 

Apa pula cerita kali ini.Perkenalkan Taman  Pamilaan River Tenom

Taman Pamilaan River Di Jalan Tenom.. i Love my blog ..))
Taman Pamilaan ini ada sungai yang dalam..sesuai untuk mandi manda
sesuai untuk buat perkemahan dan tempat di lawati bersama keluarga..
boleh bawa makanan dan makan bersama-sama keluarga anda..

Ada dewan terbuka lapang dan nampak pemandangan
ke arah sungai Pamilaan..Tengok tu siapa
 siap mengacara....ada kelakar tu...

Geng Etuza..warga guru sekolah Etuza mengajar...
siap lapor diri di Taman Pamilaan Tenom...
Hirup udara segar....nampak saujana rimba...
Yang nampak atap tu..tempat memasak betul-betul depan
sungai Pamilaan..alooo lupa lah gambar sungai tu....sorry
Antara tempat penginapan..haha rumah depan tu ada penghuni da..
Rumah bersolat juga ada..lantai bambu,....sejuk pula rasanya..
ini pondok rekreasi juga setentang dengan sungai Pamilaan..tau..
Banyak pondok rekreasi..walaupun agak lama tapi
soal kukuh sangat kukuh..di bina daripada batu dan kayu..
Inilah TAMAN PAMILAAN TENOM...

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

11 ulasan

Tempat macam nie kalau nak cari ilham , berdesup jer ilham mengalir .

wsalam...cantiknya taman pamalean tenom terasa ingin nk berkunjung...ntah bila lah tu...

ada perkhemahan pelajar ke kat sana cikgu..?

seronok pulak tengok berkhemah.dekat pulak dengan sungai.
boleh jugak buat kem motivasi pelajar.

Aktiviti perkhemahan sesuai sangat. paling best sungai

Seronoknya aktiviti perkhemahan.

Tenang tempat macamni...hilang stress

Wah bestnyer..seronok laaa kalau dpt berkhemah

sesuai sgt utk buat aktiviti summer camp kat sini

Alorrrr nak pergi jauh diseberang lautan..

Cantik & bersih tempat tu..

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (436) Ceritaku (421) Berita (381) Agama (371) Dunia Blog (327) Promosi. (301) Doa (297) Info Lelaki (267) Tips Blog (265) Pengalaman (235) Anak (214) Nasihat (205) Pendidikan (205) Kasih sayang (184) Rasa Bahagia (183) Berita Keningau (176) Hadiah (152) Pelancongan (133) Alam Semulajadi (122) Gambar (121) Sejarah (106) Ekonomi (102) Segmen (101) Keluarga (89) Tentang lelaki (72) kesihatan (70) Blog (64) Isu Semasa (57) Cinta (55) Rumah tangga (52) Tumbuhan (51) Bunga (43) Resipi (41) Cari Makan (37) Motivasi (36) Nilai Moral (34) Budaya (31) Award (30) Herba (29) Percutian (29) Sajak (28) Sahabat Blog (27) Harijadi (25) Masyarakat (25) Haiwan (22) Perkahwinan (21) Kucing (20) Promosi Nuffnang (20) Rasullah SAW (20) Seni (19) Tips (19) Artis (17) Sukan (17) Sekolah (11) Petua (10) Iklan (9) Kalender (9) Bulat (8) Lanskap (8) Majlis Kahwin (8) Hari Jumaat (7) Lirik Lagu (7) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Elken (4) Anak Buah (3) Grafik (3) Jantung (3) Makanan (3) Pertunangan (3) Banjir (2) Buah (2) Hari Raya (2) Takziah (2) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger