Fakta Kasut Lelaki Sila Klik Sekarang

Fakta Kasut Lelaki Sila Klik Sekarang

Lelaki Bertambah Kacak Bila Berkasut
Kasut baru Etuza..kasut murah untuk
1. Jalan-jalan 2. Kasut Jogging
Fakta Kasut Lelaki

1. Lelaki jika tidak memakai kasut kurang kacak.
2. Lelaki jika pakai kasut tidak kacak bertambah kacak...
3. Lelaki lebih selesa bergerak dengan pakai kasut.
4. Lelaki jika berkasut kelihatan kuat dan berkeyakinan diri.
5. Lelaki bila pakai kasut boleh lah tunjuk lagak ( hahaha bukan sikap Etuza )
6. lelaki tidak berkasut kaki dan kuku menjadi kotor berhabuk.
7. Lelaki memakai kasut ke mana saja kaki dan kuku bersih terjaga kulit.
8. Lelaki pakai kasut pasti si jelita tertawan hati ( jangan mengurat dah lah )
9. Lelaki seksi bertambah seksi pakai kasut bergaya.
10. Ha jika demikian lelaki perlu pakai kasut, kasut murah pun tidak apa asal berkasut.
11. Lelaki laju berlari dengan memakai kasut.

Ada tak gaya model kasut! khakk!!!
Gambar terbaru 23hb Okt 2015  /
 dan yang ada t berkolar merah may 2014..

Betul Etuza suka pakai kasut ke mana pun..janji ada kasut 
tidak perlu kasut yang mahal Etuza pakai...

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

10 ulasan

assalamualaikum etuza....boleh jadi model ni...:)

Wasalamualaikum Maszul tak ada lah memang Etuza suka pakai kasut so sebarkan kelebihan berkasut. Lelaki lebih disayangi isteri kot ada tak begitu ..))

Insha Allah Cikgu boleh jadi model kasut ^-^

Cik akak tak berapa selesa kalau pakai kasut..lebih suka sandal leper..kalau high heel...bila ada dinner je guna

Betul tu, lelaki akan nampak lebih kacak bila berkasut.

Setuju kata cikgu..yan pun suka lihat hubby pakai kasut..nampak smart n bergaya..dan yang paling penting jangan lupa pakai stokin..

Ok pasni cikgu dah blh jadi model kasut dah..

harga kasut lelaki lebih mahal dari kasut perempuan kan...betul tak?

boleh jadi model cikgu kita ni

Amboi2 model kasut, kacak bergaya..

Model jenama apa tu Cikgu?

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (432) Ceritaku (417) Berita (380) Agama (366) Dunia Blog (326) Promosi. (300) Doa (293) Info Lelaki (265) Tips Blog (265) Pengalaman (234) Anak (211) Nasihat (205) Pendidikan (201) Rasa Bahagia (182) Kasih sayang (178) Berita Keningau (169) Hadiah (149) Pelancongan (129) Gambar (120) Alam Semulajadi (116) Ekonomi (102) Segmen (101) Sejarah (101) Keluarga (83) Tentang lelaki (72) kesihatan (70) Blog (62) Isu Semasa (57) Cinta (55) Rumah tangga (52) Tumbuhan (51) Bunga (42) Resipi (41) Cari Makan (37) Motivasi (35) Nilai Moral (34) Budaya (31) Award (30) Herba (29) Sajak (28) Sahabat Blog (27) Harijadi (25) Percutian (25) Masyarakat (22) Haiwan (21) Promosi Nuffnang (20) Rasullah SAW (20) Kucing (19) Perkahwinan (19) Tips (19) Seni (18) Artis (17) Sukan (17) Sekolah (11) Petua (10) Iklan (9) Kalender (9) Bulat (8) Majlis Kahwin (8) Lanskap (7) Lirik Lagu (7) Hari Jumaat (6) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Elken (4) Grafik (3) Jantung (3) Pertunangan (3) Anak Buah (2) Banjir (2) Buah (2) Takziah (2) Hari Raya (1) Makanan (1) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger