Kesegaran kabus Pagi Apa Maknanya

Kesegaran kabus Pagi Apa Maknanya

Kesegaran Kabus Pagi Apa Maknanya

Inilah antara suasana kabus pagi di Keningau kemarin

Gambar Etuza ambil ketika jam 6.40 pagi..
Segar terasa selepas hujan semalam...
Syukur kepada yang kuasa yakni Allah..

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

26 ulasan

Kabus @ jerebu? Keliru sudah...

Sekarang ni setiap pagi asyik nampak jerebu ...
Disini dah beberapa hari tak hujan ...rindu udara segar.

Kabus dengan jerebu seperti tiada bezanya sekarang ini kan cikgu etuza..

ASSALAM KABUS YANG PUTIH DAN HATI2 WARGA KENINGAU IKHLAS BERSIH...INDAH SUASANANYA...

Assalammualaikum Etuza, lama tak singgah sini. sibuk dengan urusan pejabat. Di sini tiada kabus pagi hanya jerebu menyelubungi.

Keningau tak berjerebu ya cikgu?? di LD cuaca sangat ndak sihat.. mau hirup udara luar pun takut... bau asap.... huhu

Untunglah orang Keningau ada kabus.
Orang di Seremban ada jerebu jerrr...

Dalam pemerhatian Etuza pagi kemarin memang ada kabus.70 % kabus tetapi jerebu ..ada dalam kabus tu makanya kurang segar. Tetap terasa ada kabus..sebab Etuza jam 6 dah keluar rumah nampak jalanraya tak nampak pakai lampu kereta...

ada hujan sejak petang hari ahad hingga ke malam, tu yang ada kabus tu. Tetapi hari ini 20hb Okt jerebu naik balik..tak kuasa Bumi menghalang jerebu..rasa pedih hidung pun ada ..datang balik ni jerebu di keningau..

baru je nak tanya ni ... sekarang ni dah susah nak beza kan kabus dengan jerebu :p

Terima kasih sudi singgah ya..Zakiah...

alhamdulillah Normi tetapi tetap ada jerebu..sekarang kemarau balik..tak ada dah kabus..awal pagi sahaja

SP bijak mentafsirkan. tajuk ada perkataan "apa maknannya " itu merujuk sesuatu dalam kabus iaitu tetap ada jerebu..sekarang pedih hidung ni ..mau datang balik jerebu tebal

Wasalam ..Pi seketika sahaja dek lepas hujan semalam..lepas tu jerebu datang balik dan dalam kabus tu ada jerebu yang masih tersisa

Awal pagi kemarin ja ya Atie..kabus tebal tapi bersama dalam kabus pasti ada jerebu. Tu yang tajuk entry somthing " apa maknanya" sebab Etuza dah keliru kabus ke apa ni tapi terasa dingin ..apakah petanda kemarau panjang dari segi bahasa alam..

Wasalam Cikpinz...kemarin awal pagi saja selepas hujan dari petang ke malam..bersih seketika jam 9 mulai datang jerebu dibawa angin..

Kabus plus jerebu sebenarnya tu Mrs. Kenyataan yang sebenar masih ada jerebu. Tetapi ya pagi isnin ada kabus awal pagi..sebab semalam hujan dari petang..lepas tu hari ini jerebu dah mari di keningau

banyakkan sabar..ada jerebu ni Atie..pagi isnin ja tu seketika sempat ambil memang kabus..tapi dalam kabus tu ada jerebu

Sangat berterima kasih ya

Asalamualaikum cikgu...selamat pagi ....dulu masa sekolah selalu dapat rasai suasana sebegini

:-))

kabus ke tu? ingatkan JEREBU...kalau di semenanjung ni itu JEREBU..perlu pakai mask!

Jerebu oh jerebu..kabus oh kabus..sekarang ni musim jerebu.tak tau dah nak beza mana kabus mana jerebu huhuhu

Awalnya Cikgu keluar rumah..

Jam 6 pagi saya tengah kalut di dapur..

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (434) Ceritaku (418) Berita (380) Agama (369) Dunia Blog (326) Promosi. (300) Doa (295) Info Lelaki (266) Tips Blog (265) Pengalaman (235) Anak (212) Nasihat (205) Pendidikan (204) Rasa Bahagia (183) Kasih sayang (180) Berita Keningau (175) Hadiah (150) Pelancongan (130) Gambar (120) Alam Semulajadi (117) Sejarah (104) Ekonomi (102) Segmen (101) Keluarga (85) Tentang lelaki (72) kesihatan (70) Blog (62) Isu Semasa (57) Cinta (55) Rumah tangga (52) Tumbuhan (51) Bunga (42) Resipi (41) Cari Makan (37) Motivasi (36) Nilai Moral (34) Budaya (31) Award (30) Herba (29) Sajak (28) Sahabat Blog (27) Harijadi (25) Masyarakat (25) Percutian (25) Haiwan (22) Promosi Nuffnang (20) Rasullah SAW (20) Kucing (19) Perkahwinan (19) Tips (19) Seni (18) Artis (17) Sukan (17) Sekolah (11) Petua (10) Iklan (9) Kalender (9) Bulat (8) Majlis Kahwin (8) Hari Jumaat (7) Lanskap (7) Lirik Lagu (7) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Elken (4) Grafik (3) Jantung (3) Makanan (3) Pertunangan (3) Anak Buah (2) Banjir (2) Buah (2) Hari Raya (2) Takziah (2) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger