Jejak Followers Di Blog Sifu Mialiana , Hasrul Hassan & Ucing Kadayan

Asalamualaikum Semua..
Cantik Banner

    Perkenalkan banner cantik karyacipta Sifu Bloggers Wanita Mialiana. Cantik dan bergerak perkataan Segmen. Etuza ada mengikuti segmen ini dan tidak menyangka URL blog Etuza berjaya masuk dalam bloglist di Blog Hebat ini. Etuza ucapkan terima kasih pada Sifu Bloggers Mialiana. Sejak tiga tahun yang lalu sebenarnya Etuza ada meletakkan blog Mialiana dalam bloglist Etuza. Hinggalah ke hari ini. Etuza perkenalkan sebab Etuza ada keperluan untuk buat BLOGWALKING ke URL segmen ini yang mencapai 83 URL, lagipun Etuza tidak akan tercari-cari laman ini untuk buat JEJAK FOLLOWERS. Etuza mengira followers kena hidupkan dalam blog. Anda hendak TAMBAH FOLLOERS Jemput ikut jejak SINI.

  Sekurang-kurang hendak berapa followers ya?. Rasanya tidak perlu tanya..selagi ada yang hendak klik blog kita, selagi itu ada yang follow kan.

Kreatif Inovasi Banner
Segmen Bloglist Blogger Baru 1437H
Satu lagu segmen yang Etuza ikut serta ialah segmen anjuran Sifu Blogger juga iaitu blogger Hasrul Hassan. Etuza juga tertarik mengikuti Segmen Bloglist Blogger Baru 1437H kerana ada daya tarikan tersendiri. Selain hendak tambah kenalan dan followers dalam blog. Sama juga di atas Etuza hendak mudahkan BLOGWALKING Etuza ke laman HH. Mudah dan cepat klik ke laman URL yang tersedia. Anda juga teruja hendak tambah FOLLOWERS sila ikut Etuza. Tidak rugi apa-apa jika terjah blog mereka ini. Malah kita ucapkan terima kasih kepada mereka atas kesanggupan mencari URL baru dan kita tumpang bersama buat blogwalking pada bila-bila masa anda.Pada laman Sifu Blogger HH kita klik sahaja laman HH maka kita akan nampak di tepi BLOGLIST 1437H. Hebat kan.
Unik Banner UK..



Seterusnya Etuza ada mengikuti Segmen dari blog Ucing Kadayan. Sama juga misi dan visi untuk tambahkan follower dan kenalan sesama bloggers. Segmen Ucing Kadayan juga simple sahaja. Mari ikut Etuza buat JEJAK FOLLOWERS di blog Ucing Kadayan. Klik Senarai Segmen Join Blogger Ku.

Usah malu dan segan ..ikut sekali dengan Etuza ke laman Sifu Blogger Mialiana dan Sifu Blogger Hasrul Hassan, Sifu Mialiana dan Blogger Ucing Kadayan. Selamat semuanya ke distinasi.


Catat Ulasan

13 Ulasan

  1. wahhhhh... touchingnya mia... terima kasih ya etuza.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya Mia..tercari2 kekadang caru tu url..baik buat cam gini..terima kasih ya...tahnia blog hebat dikenali ramai...

      Padam
  2. selamat bersegmen bersama sifu-sifu hebat ni etuza :)

    BalasPadam
  3. Urmmm lama sungguh tak bersegmen...

    BalasPadam
  4. Sememangnya sifu-sifu hebat dunia blog..

    BalasPadam
  5. blog mia liana dan HH tu tidak asing lagi...sebut je nama semua orang kenal..ramai followers so semoga terus BW link mereka ye cikgu

    BalasPadam
  6. Alhamdulillah..semoga ukhuwah berpanjangan

    BalasPadam
  7. Hi Hi ..cari cari di google terserempak pula kat sini.terima kasih etuza dari ucing..yeaa..

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.