HRMIS Patutlah Sangat Mencabar Memasukinya!

HRMIS Protal Rasmi Aplikasi Pengurusan Sumber
Maklumat Sektor Perkhimatan 
Masalah ini menyuakrkan kelancaran updatedkan data 

   Patutlah sangat mencabar memasuki laman atau protal HRMIS 2.0, rupanya ada gangguan teknikal. Hrmis data memaklumkan kembali klik online sistem Inernert Explorer buat sementara waktu. Bagaimanapun terdapat kesukaran juga hendak memasuki kata laluan kemudian capaian laman ini. Bersabarlah kerana hanya bersabar akan membawa jutaan penjawat sektor kerajaan akan mampu memasukkan data dan siapkan Sasaran Kerja Tahunan 2015. Anda berani jemput ramai-ramai berusaha juga untuk memasuki dan menyiapkan tiap arahanh dalam Hrmis Aplikasi Pengurusan Sumber Maklumat ini. 
HRMIS 0.2 Terbaru Log In..Hrmis..Orang Lain Sudah Siap..

Klik SINI untuk membaca di Protal HRMIS.Patutlah ..baru lega dapat pengumuman dari HRMIS.Baca pemakluman mereka. Tetapi mungkin sudah diselesaikan atau bagaimana terserah pada lin internet yang kita ada, sebab teman guru di sekolah Etuza ada sudah beberapa orang yanag sudah siap dan print set Sasaran Kerja Tahunan mereka. Gembira sangat bila sudah siap. 

Adalah dimaklumkan bahawa HRMIS2.0 sedang menghadapi masalah teknikal yang menyebabkan capaian ke aplikasi tersebut telah terganggu. Untuk memastikan kerja-kerja penyelenggaraan berjalan lancar, sambungan ke HRMIS2.0 telah diputuskan buat sementara waktu.
Sila Layari URL https://hrmisone.eghrmis.gov.my atau https://hrmis.eghrmis.gov.my dengan menggunakan browser Internet Explorer untuk capaian ke aplikasi HRMIS sementara kerja-kerja pembaikan dilaksanakan.
Pihak kami akan memaklumkan setelah kerja-kerja penyelenggaraan selesai dijalankan.Segala kesulitan amatlah dikesali.
Sekian, terima kasih

Catat Ulasan

7 Ulasan

  1. masalah sdg diselesaikan tu...kenalah bersabar kan...

    BalasPadam
  2. Aiza tak dapat masuk lagi.. Ada masalah teknikal rupanya..

    BalasPadam
  3. ehh smlm JM acces okey je. Ke dh okey

    BalasPadam
  4. owh HRMIS hujung tahun pasti memeningkan pegawai

    BalasPadam
  5. Baca tentang HRMIS teringat pula masa kerja JKM dulu...

    BalasPadam
  6. patut le siang tadi berulang nak buka 'my hrmis cuti' untuk sokong cuti anak buah tak dapat2, jadi hold dulu..

    BalasPadam
  7. memang mencabar kalau nak guna HRMIS ni..tak suka huhu

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.