Gegar Vaganza 2 2015 Tampil Dua Show Yang Sangat Hebat

Gegar Vaganza 2  2015 Tampil Dua Show Yang Sangat Hebat

Assalamualaikum Semua..harap bahagia hendaknya. Amin

  Entri seni sekali lagi menghiasi laman blog Etuza. Gegar Vaganza 2, yang di hoskan oleh Raja Lawak Nabil dan Jihan Muse musim ke 2 2015. Nampaknya rancangan realiti Atro ini sebenarnya sedar atau tidak sedang mempersembahkan dua sajian hiburan yang cukup tidak mengeringkan gusi kita. Iaitu persembahan lagu-lagu hebat hits suatu masa lalu yang disampaikan oleh 12 artis terkenal dan satu lagi persembahan LAWAK oleh Nabil dan Jihan Muse. Anda sedar atau tidak tiap kali melihat aksi Nabil dan Jihan dalam kata-kata mereka tersirat lawak yang bersahaja. Amat kelakar dan tak kering gusi ada saja lawak Nabil khasnya.

Pemilihan pengkritik tetap juga amat tepat padadan antara Datuk Ramli MS dan Datuk Khaty Ibrahim. Mereka amat bagus dalam melontarkan komentar kepada setiap artis selepas persembahan. Sememangnya mengkritik sama ada positif adau nagetif dari dua pengkritik tetap ini sebenarnya menjurus kepada sejauh mana kejayaan artis terkenal seramai 12 orang itu.Jujur Etuza katakan cara Datuk Ramli komen amat jujur dan telus. Begitu juga datuk Khaty Ibrahim, sedia memberi komen kepada vokal dan persembahan tiap artis. Syabas Astro.


Pengacara Nabil Dan Jihan, kelihatan
Datuk Ramli Ms & Datuk Khaty
yang sentiasa ceria dalam
 Gegar Vaganza 2 2015
Datuk M Daud Kilau &  Nassier Wahab Semalam
 di Gegar Vaganza 2 2015
M Daud Kilau Mengkritik Nassier Wahab


    Penyanyi terkenal Nassier Wahab menyampaikan lagu hits daripada penyanyi asal Adam Ahmad. Cukup selesa dengan lagu tersebut, Nassier berjaya menyampaikan dengan hebat tanpa kesulapan dan amat baik. Ini terbukti apabila pengkritik jemputan M Daud Kilau menyatakan ucapan tahnia kepada Nassier dan menyatakan persembahan Nassier sanagt bagus dan sememangnya layak mara ke peringkat seterusnya. 

   M daud Kilau hanya beri kritikan membina dengan menyatakan amat terhibur dengan nyanyian Nassier Wahab. Etuza melihat Nasser Wahab puas hati dengan kritikan dari M Daud Kilau. Tahniah kepada Nassier Wahab, tahnia juga kepada artis lain dan semoga beroleh kejayaan anda masing-masing. Bila sudah berjaya harap tidak lupa rumput di Bumi ini. Klik seterusnya SINI. 

   Sekembali dari tempat kerja, seperti ada  ada perasaan hendak ke laman Blog Blogger hebat Bin Muhammad. Rasanya tak klil laman BM dua hari ini. Terasa rindu hendak menyapa blogger lelaki yang cukup hebat karya seninya. Halus dan persembahan maya yang kemas dan berinformasi. Selepas klik dan terpapar dinding blog BM, wow!!! terkejut hampir tak terkeluar suara. Lain benar paparan maya BM kali ini. Ya Allah hu rabbi...saudaraku Bin Muhammad terima kasih ya..tidak sia-sia Etuza kenali blogger seperti BM ini. Syukran ya Allah ada sahabat maya yang amat memahami. Etuza tidak akan lupa dan penghargaan itu amat besar bagi Etuza. Anda cuba KLIK KEJUTAN INI.

Live Nassier Wahab semalam di gegar Vaganza.
Wajahmu...seindah pelangi ....( Adam Ahmad )
Anda mahu melihat keindahan alam semulajadi pastikan klik SINI pasti nampak keindahan luarbiasa.

Catat Ulasan

15 Ulasan

  1. Ya..semalam tengok memang hebat

    BalasPadam
  2. Gegar Vaganza 2 memang best, tapi part iklan annoying sikit hiks!

    BalasPadam
  3. Sebenarnya kakak tak pernah mengikuti itu yg tak tahu program ini cikgu
    Suara Nassier Wahab memang best. Tak nampak tua kan dia ni walaupun zaman kakak kecik dulu dia dah menyanyi tau..

    BalasPadam
  4. PC lebih seronok nak tengok telatah nabil dan jihan sebenarnya cikgu..hehe..

    BalasPadam
  5. Tertanya-tanya selepas membaca blog BM, adakah suara cikgu etuza juga semirip Nasir wahab selain wajah yang seiras..hehe

    BalasPadam
  6. Cik akak tak pernah pun menonton gegar vaganza nie...
    Dari versi 1 hingga yang terkini...sekali pun tak menonton..
    Mesti best kan penyanyi veteran nyanyi...vokal mantap

    BalasPadam
  7. gegar vaganza yg menggegarkan n n3 BM turut menggegarkan cikgu etuza dgn n3nya tahniah cikgu. BM blogger yg hebat yg menghargai kawan2 bloggernya.

    BalasPadam
  8. Tahun ni peserta memang hebat-hebat terutamanya Naseer Wahab, Farahdiya dan Ezad Lazim.

    BalasPadam
  9. tahun ni hebat2 semua ekin pun suka nasib.wahab nyanyi

    BalasPadam
  10. tak sempat nak ikuti show.. jadi xleh nak komen

    BalasPadam
  11. Kalu tengok kepada senarai peserta, kesemuanya OTAI berbisa, pasti persainagn sengit di antara mereka

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.