Apa Yang Menarik Gambar Melati Menemani Etuza

Apa Yang Menarik Gambar Melati Menemani Etuza

Melati ( Kucing Betina Yang Comel Milik Etuza Menonton 
Rancangan Gegar Vaganza Semalam
Inilah aksi bila kucing menonton TV bersama Etuza...menarik..

Asalamualaikum semua..selamat pagi isnin yang ceria. Selamat menunaikan solat subuh.

    Percaya kah anda gambar kucing Etuza yang kami gelar Melati terpesona dengan rancangan Gegar Vaganza semalam. Lebih menarik apabila saat akhir Gegar Vaganza ketika Nabil dan Jihan mengumumkan senarai lagu yang akan hits minggu hadapan di Gegar Vaganza 11 minggu ketiga Melati menundukkan kepala dan seolah beri isyarat Melati juga hendak tidur.Peliknya Melati malam ini di Rumah Etuza. 

Ahli keluarga Etuza yang lain dah masuk tidur awal-awal, termasuk anak-anak kucing juga diulit mimpi di sofa. Tengok gambar anak kucing tu..lena betul kan. Tetapi mama di atas rumah melipat kain, tidak berapa minta hendak menonton gegar Vaganza.

Gegar Vaganza nampaknya tiada penyingkiran semalam tetapi memuatkan semula 12 peserta dengan masing-masing menerima lagu yang bakal hits minggu depan. Datuk Ramli M. S dinobatkan sebagai penerima hadiah Paling Menyengat semalam, Etuza sendiri mengakui Datuk Ramli M.S layak sebagai pengkritik yang tegas dan ikhlas. Ramai meminati cara Datuk ramli MS melontarkan kritikan. Salam hormat, ejaan salah harap maaf, akan dibaiki lepas ini. Jom pergi kerja....

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

16 ulasan

Comel nya si melati pandai tonton tv....

Itulah tu Saniah..mybe dia nampak ada orang bergerak bercakap di skrin RV dia tengok ja sampai habis tu..ada juga dia ikut mama ke atas teman kan mama lipat kain..pandai pula teman kan Etuza..kucing lain dah tidur

Nampaknya kucing pun minat Gegar Vaganza! Memang gegar sungguh rancangan nih! :)

wah melati pun tgk gegar vaganza

saya pun tengok malam tadi..suka persembahan Nana dan Ezad

cikgu n melati minat gegar vaganza ya..sehati sejiwa tu.

Melati je join nonton....putih mana ya..hihi..
Meriah rumah dgn anak2 kucing..

comelkan kucing2 tu :)

kucing tu minat qu puteh kot..hehe

kuicng yg comel dan pandai ni

Kucing kat rumah CP pun sama. Asal je nak nonton tv mesti datang dekat.

Comel..kalau yan kucing melingkar macam tu yan kacau ekor nya..huhu

Mak aiii Melati pon tgk jugak..syok tu

best aargghh ada peneman hiksss

alolo comelnya.melati.. penunggu.setia.tu

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (436) Ceritaku (420) Berita (381) Agama (370) Dunia Blog (326) Promosi. (300) Doa (296) Info Lelaki (267) Tips Blog (265) Pengalaman (235) Anak (213) Nasihat (205) Pendidikan (205) Rasa Bahagia (183) Kasih sayang (182) Berita Keningau (176) Hadiah (151) Pelancongan (131) Alam Semulajadi (120) Gambar (120) Sejarah (106) Ekonomi (102) Segmen (101) Keluarga (87) Tentang lelaki (72) kesihatan (70) Blog (63) Isu Semasa (57) Cinta (55) Rumah tangga (52) Tumbuhan (51) Bunga (43) Resipi (41) Cari Makan (37) Motivasi (36) Nilai Moral (34) Budaya (31) Award (30) Herba (29) Sajak (28) Percutian (27) Sahabat Blog (27) Harijadi (25) Masyarakat (25) Haiwan (22) Perkahwinan (21) Kucing (20) Promosi Nuffnang (20) Rasullah SAW (20) Seni (19) Tips (19) Artis (17) Sukan (17) Sekolah (11) Petua (10) Iklan (9) Kalender (9) Bulat (8) Lanskap (8) Majlis Kahwin (8) Hari Jumaat (7) Lirik Lagu (7) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Elken (4) Anak Buah (3) Grafik (3) Jantung (3) Makanan (3) Pertunangan (3) Banjir (2) Buah (2) Hari Raya (2) Takziah (2) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger