Review Keputusan Malaysia Best Blog 2015

    Wow!! 10 Blog terbaik di Malaysia ( Malaysia Best Blog 2015 ) telah ternyata sudah awal - awal telah kita ketahui kini. Rasa tertarik hendak kongsikan kepada semua pembaca maya juga kepada teman blogger lain. Etuza dalam masa menyepi dahulu dalam arena blogging banyak perkara atau aktiviti yang Etuza benar2 rasa terlepas. Tetapi Etuza tidak ketinggalan kerana masih tetap dapat membaca dan mengetahui apa juga yang telah berlaku dalam dunia blogging dengan membaca dan klik popular post di blog kawan-kawan. 

Sebagai contoh Etuza telah mengetahui bahawa Malaysia Best Blog 2015 sebenarnya telah pun kita ketahui kini. Dan ini sangat menarik kerana Malaysia SEO  blog best of the best 2015 adalah dianjurkan oleh blogger admin Oh! Duit. Klik untuk tengok pengajurannya. Dan untuk PESERTA  dalam aktiviti yang sangat hebat ini kerana menawarkan RM1500 untuk pemenang klik SINI sebagai rujukan dan anda boleh buat blog walking ke blog tersebut. Ramai juga penyertaannya ini.

Salah seorang bloggers dari Sabah telah menyertai contes yang sangat hebat ini ialah blogger  CalrasePatrick. Wah! dalam senarai keputusan blogger CalrasePatrick telah mendapat tempat ke 4 pula dan mendapat wang tunai RM50.00. Ini kira satu kejayaan yang sangat menarik bagi Etuza. Kepada pemenang ( klik ) diucapkan tahnia dan kepada CalrasePatrick teruskan lagi usaha memberi motivasi dan kembangkan lagi apa kah itu SEO kepada ramai blogger. 


Arwad Malaysia Best Blog 205 Karya Etuza

Klik Logo Blogger Sabah 


Catat Ulasan

13 Ulasan

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.