Boleh Cek Kemasukan Biaya Dari JPA Anda

Boleh Cek Email Untuk Kemasikan Biaya Dari JPA
Mulai Sekarang.
Syukran Anak Etuza Mendapat Email ..Sesungguhnya Rezeki ini
Dari Allah  Kita Hanya Meminjamnya., Syukran Ya Allah

     Sedikit perkongsian dari Etuza, kepada pelajar di dalam negara atau di luar negara, kini anda boleh memeriksa email anda untuk mempastikan kemasukan Biaya atau Kos pengajian anda di Universiti masing-masing serta mengikut bidang apa. Kerana kemungkinan anda sebagai pelajar Universiti adalah pelajar yang mendapat email kemasukan biaya dari JPA terus ke akaun anda. 

Menurut informasi dari JPA yang  sempat Etuza ketahui ialah sebaik borang permohonan telah di isi serta segala kelengkapan keperluan seperti keputusan semasa peperiksaan telah direkod dan di hantar ke JPA, maka JPA akan memproses permohonan pelajar tajaan JPA selama 7 hari hingga 15 hari bekerja. Jika tiada masalah maka biaya kewangan bayaran semester 2015 - 2016 terus di proses dan dimasukkan ke akaun milik pelajar tersebut.

Alhamdulillah untuk anak Etuza kami tadahkan tangan penuh syukur kepada Allah kerana biaya kewangan dari JPA telah pun diluluskan dan anak Etuza kini merasa lega dan hanya tinggal menunggu penerbangan ke Universiti Al Azhar Mesir tidak lama lagi. Anak Etuza turut merasa gembira kerana beberapa kawan sekuliah dia juga telah memberi khabar bahawa mereka turut berjaya. 

Lihat gambar kawan - kawan anak Etuza ini, mungkin ada antara anak-anak teman blogger juga, Etuza tak dapat pastikan yang mana satu anak anda, menurut anakanda Etuza ada yang dari Johor, Terangganu dan di Kelantan merupakan tempat negeri kawan-kawan sebelajar anak Etuza di Mesir. Diucapkan semoga anda pelajar Universiti walau di mana juga turut berjaya.

Gambar kenangan kawan - kawan sekulian anak Etuza di Mesir.

Catat Ulasan

11 Ulasan

  1. ada ja kesilapan Etuza..rasa teruk ni ..tak perasan ada sala ejaan..malu nya

    BalasPadam
  2. tahniah biasiswa jpa dh lulus...susah juga nk dpt biasiswa tu

    BalasPadam
  3. Anak saudara ada sorg belajar kt Mesir, dlm bidang bahasa, jgn2 kenal ank etuza kot

    BalasPadam
    Balasan
    1. ramai anak2 Malaysia di sana Nor A..anak saya tak kenal semua dia bahagian dental ( cabang perubatan )

      Padam
  4. Alhamdulilah...rezeki Allah dah tentukan ..

    BalasPadam
    Balasan
    1. alhamdulillah tiap anak ada rezeki yang Allah anugerahkan

      Padam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.