Aksi Hebat Putih & Melati Pagi Ini

Aksi Hebat Putih & Melati Pagi Ini

Nama kucing kesayangan Aliya yang baru ialah 
Putih dan Melati.
Tengok aksi kucing hebat bergaya dengan penuh
sporting sekali di atas pembariangan kedua-duanya.







Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

23 ulasan

Subahanallah benar2 Etuza terasa takjub mendapat post anak kucing yang sangat hebat ini. Ini anak kucing baru kami bernama Putih dan melati. Sangat kagum kerana kali ini anak kucing ini menampakkan wajah sebenar , tidak seperti biasa nya anak kucing ini jika di ambil gambar akan memalingkan muka. ya Allah sesungguhnya kami kagum ciptaanMu ini.

Pandainya posing ya..ce suruh dia senyum sikit he he

alahai.... comelnya...

pssttt... mia ada buat entri balasan...

http://www.mialiana.com/2015/09/penghargaan-dari-blogger-etuza.html

tapi entri etuza tu dah xde, jadi mia backlink ke blog saja..

comelnya putih n melati pandai posing pula.

Comelnyaaa....geram tengok aksi selamba bila di fotokan

Pandai betul bergambar tu kucing. Mesti meriah dlm rumah dgn kehadiran binatang kesayangan nabi.

terharu kehadiran mia dalam blog Etuza yg tak sepertinya ini..mohon maaf ada entry tu tetapi tertekan tanpa senagaja..puluhan entry Etuza terdelet ya..apa kan daya harp kesilapan ini x berlaku lagi..

Pandai pulak kucing tu tengok kamera..diam je

Comel si putih dan si melati ni :)

Sekali lagi terima kasih mialiana..hebat tu

ya benar2 terkejut putih melati posing macam tu pagi kemarin

comel kan..ini anak kucing baru 2 bula di rumah Etuza

Biasa kucing tak mahu tengok kamera memalingkan buka tu ..ni lawa kan

ya comel kan..terkejut pandai pula tu lirikkan mata

semua 7 anak saya sayang dgn kucing ni Jaf ..banyak ..lebih 10

hehehe terima kasih ya pan wawa

hehehe ..orang sini pula senyum ni CM

Suka bela kucing..bila bosan boleh cakap dengan kucing

Cikpinz suka kucing ya..tahnia sunnah nabi kita, makhluk Allah..sekadar bagi makan pada kucing apa salahnya sedekah tu..

Assalammualaikum...etuza,

comel kucing etuza nie... bulu pun bersih...

mselim3

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (431) Ceritaku (417) Berita (380) Agama (364) Dunia Blog (326) Promosi. (300) Doa (293) Tips Blog (265) Info Lelaki (264) Pengalaman (234) Anak (210) Nasihat (205) Pendidikan (200) Rasa Bahagia (181) Kasih sayang (178) Berita Keningau (167) Hadiah (148) Pelancongan (129) Gambar (120) Alam Semulajadi (116) Ekonomi (102) Segmen (101) Sejarah (101) Keluarga (83) Tentang lelaki (72) kesihatan (70) Blog (62) Isu Semasa (57) Cinta (55) Rumah tangga (52) Tumbuhan (51) Bunga (42) Resipi (41) Cari Makan (37) Motivasi (35) Nilai Moral (34) Budaya (31) Award (30) Herba (29) Sajak (28) Sahabat Blog (27) Harijadi (25) Percutian (25) Masyarakat (22) Haiwan (21) Promosi Nuffnang (20) Rasullah SAW (20) Kucing (19) Perkahwinan (19) Tips (19) Seni (18) Artis (17) Sukan (17) Sekolah (11) Petua (10) Iklan (9) Kalender (9) Bulat (8) Majlis Kahwin (8) Lanskap (7) Lirik Lagu (7) Hari Jumaat (6) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Elken (4) Grafik (3) Jantung (3) Pertunangan (3) Anak Buah (2) Banjir (2) Buah (2) Takziah (2) Makanan (1) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger