Seo Unik Grafik -Mampukah Kejar Bayanganmu

Seo Unik Grafik -Mampukah Kejar Bayanganmu.

(Infor: Hadiah Pengomen Cemerlang 2 -JM- hadiah
telah di pos lajukan kemarin petang.
Untuk Pengomen cemerlang 1 dan 10 
UMI ALYA dan Calrase -hari ini)

       Jarang kelihatannya blogger memperlihatkan  bentuk Seo unik Grafik yang blogspot serta Google tampilkan pada blog mereka. Tapi Etuza sering mengatakan Seo Unik Grafik Blog Etuza ini. Rasanya menarik sekali dan salah satu bahan untuk blogger updated kan posting wall blog dengan cepat dan berkesan. Kenapa grafik blog kali ini apa uniknya dan apa bayangan yang terlepas.

Ini Unik grafik kemarin hingga jam 8.00 pagi. Huuu! tak capai bayangan angka idaman 3000 terlepas dan Etuza yakin ada faktor yang Etuza tidak layak genggam bayangan ini...)Kena Usaha dan Usaha ini ubatnya kan...

     Huuu! hampir dekat juga sejak kemarin bergerak dan bergerak mulai jam 8.00 pagi tu terus saja melonjak ke angka 1000 klik beransur ke angka 2000 ..aik "biar betul" kata hati Etuza. Alamak terharunya.. aduh...siapalah jejari manis yang manis dan tampan tu klik dan klik laman Pesona & Mustika..huuu nampak kan permainan Unik Grafik ni.. menambah kan semangat BERBELOG  lah nampaknya..tak boleh kena teruskan usaha dan usaha...grafik tu belum drop tau masih bergerak dan bergerak hingga ke malam...Tapi alamak...adakah dapat kejar bayangan SEO Unik Grafik cecah 3000 ke atas? tengok lastly Grafik yang ketiga tu....

Seo Grafik Sebelum jam 8.00 pagi hari ini

     Unik Seo Grafik ketiga ni.. alamak merundum sudah ke bawah sebab janji  tiap jam 8.00 pagi tiap hari ha itu janji dia jam 8.00 pagi  pada 5hb Jan hingga jam 8.00 pagi pada 6 hb Jan 2015 agaknya 24 jam kan..ha lebih kurang lah tu..siang malam jadilah 24 jam.Bijak betullah Blogspot ni beri peluang dan peluang...Terima kasih blogspot dan terima kasih  google seo kita... Berakhirlah kejar bayangan angka 3000 klik paparan laman Pesona & Mustika. Kemaruk sangat ke ni.. tak lah juga tapi macam nak semput kejar bayangan  3000 tu terlalu seronok nak tengok..ala tak ada rezeki lah hari ini.

    Etuza yakin dan pasti Unik Grafik bagi blog dan blogger yang sudah terkenal lebih besar angka tu, Etuza pernah baca hingga cecah 10,000 lebih. Kan best tu..tapi nilah Etuza nak kata Seo Unik grafik Mampukah Kejar Bayangamu.

OK JOM KEJAR BAYANGAN LAGI 
BARU BEST- ALHAMDULILLAH..

Unik Grafik yang dah merundum memulakan momentom hari ini..

Catat Ulasan

24 Ulasan

  1. Insya allah boleh capai sebab Cikgu rajin update blog, 4 entri dah sy tercicir pagi ni, semput nak kejar... hu3

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sy dah bank in untuk tea milks, kalu ada mslh, nnt Cikgu bgtau ya..

      Padam
    2. Umi kalau line kuat nilah kerja mudah ja nak updte tapi lin slow huuu tak larat tunggu

      Padam
    3. Umi cabutan undian yang Afif buat ..nama produk white coffie..ha ambil ja la ya..try rasa bagi anak rasa dan suami rasa..sedap tau..white coffie

      Padam
    4. White cofeepun sedap juga, Cikgu bagi semasa mula2 dulu tapi sebab produk kopi saya dah ada, itu yang order jenis lain pula, kiranya pelbagai perasa.

      Padam
    5. Oh ya, lupa nak ucap terima kasih buat afif, terima kasih ya..

      Padam
    6. ** milk tea, owhhh my english, terukkan..

      Padam
  2. InsyaAllah... Pasti akan berjaya! Tingkatkan usaha. Cuba selitkan sesekali entri berkaitan informasi dan maklumat yg bertepatan dgn niche utk naikkan trafik.

    BalasPadam
  3. rajin cikgu update trend visitor ek?
    berusahalah! :)

    BalasPadam
  4. hehehhe...insyaAllah boleh capai tu cikgu..yakin boleh

    BalasPadam
  5. tingginya etuza...yan punya tak sampai pun 20 ..1 hari :-((

    BalasPadam
    Balasan
    1. kita kena usaha juga Iry..kena updated blog..tak apa ikut mood juga berblog ni sebenarnya saja mengisi masa terluang kat rumah kan..tak lah bboring sangat ..ya tak..

      Padam
  6. dengan cara Etuza menulis tidak mustahil boleh capai

    BalasPadam
  7. Alhamdulillah tahniah... semoga terus berjaya cikgu Etuza.. :)

    BalasPadam
  8. Alhamdulillah Tahniah ya Cikgu Etuza...Semoga Cikgu terus maju dan berjaya dalam berblogging..

    BalasPadam
  9. Terima kasih cikgu hadiah sudah di terima tapi masih hutang utk up entri yg berkaitan huhuh...

    BalasPadam
  10. wah..wahh..mencanak-canak naiknya pageview blog cikgu tu..mest antara jejari manis yg klik tu adalah dari Jari Manis JM lah tu heeee

    BalasPadam
  11. jeles tgk pageview yg meningkat naik nih..ntah kenapalah mood JM nk update blog semakin merudum sekarang ni huhu...

    BalasPadam
  12. pageview blog JM merudum kerana dh lama x update hhuhu

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.