Selamat Kembali Ke Sekolah 2015

Selamat Kembali Ke Sekolah 2015

Selamat Kembali Ke Sekolah 2015

Banner mengalu-alukan di sekolah Etuza 

Selamat kembali ke sekolah tahun 2015. semoga beroleh kejayaan...
cepatnya masa berlalu...
Ucapan mengalu-alukan selamat lembali ke sekolah 2015
di SMK Agama, Keningau, Sabah hari ini..
1. Selamat datang pelajar tingkatan 1 dan pelajar lama 2015
2. Pemandangan indah dari atas, kelihatan bangunan asrama putera..
3. Ibnu Mustaqim - Klik ambil kenangan yang manis..
sedang menunggu untuk agihan cadar, samping dan pakaian
seragam asrama.
Majlis akad sesi persekolahan 2015, disempurnakan oleh wakil
 IbubapaEn. Azman Haji Roslan dan di terima oleh
Pengetua Ustaz Haidun Hadi Safri.

Gambar aku janji pelajar tingkatan 1 dan
pelajar tingkatan 2,3 & 5 2015 di SMK Agama Keningau, Sabah

1. En. Azman Haji Roslan - Akad penyerahan pelajar 2015
2. Ibnu Mustaqim - Ikrar Aku Janji 
3. Afif, azam, Ibnu Mustaqim & Ilham...

Antara suasana dewan dan kenangan Ibnu Mustaqim serta Afif di
 SMK Agama, Keningau, Sabah
Etuza mengucapkan selamat kembali belajar semula
meneruskan akademik masing-masing di sekolah anda.
&
SELAMAT MENUJU PUNCAK KEJAYAAN DI 2015

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

26 ulasan

singgah sini ye uncle/ pakcik ! nak taja ? taja ape ye uncle ?

etuza di smka keningau?? nani di SMKA TAHAP di pahang

ya nanti lah bagitahu ya.. rik kata nak tambahan wang untuk ke Universiti kan,,,

Abe MKL dh tak ada anak sekolah kan..semua dah masuk U...ke JM salah

dah sunyilah yer rumah tu cikgu..anak2 dah mula sekolah..

dah nak mula sekolah dah....
alaaaaa......

belajar rajin2 ya Ibnu...membawa harapan seluruh keluarga agar menjadi anak yg soleh...

anak saya ada sorang sebaya ibnu mustaqim, tingkatan satu, sesi petang, cuba cari tahfiz separuh masa, sayangnya takde kenderaan ke sana, nak naik basikal, rasa tak percaya nak bagi melintas jalan.

Selamat menempuh alam baru khas buat ibnu mustaqim

Assalamualaikum
singgah sebentar disini
sory sangat2 anum baru masuk kerja hari ini
bz day

Selamat kembali ke sekolah anak2 semua... dan selamat bertugas buat cikgu Etuza

Selamat kembali belajar dan menempuh alam baru..

singgah sini sambil klik nuffnang . jom ke blog shahril . ade entry baru !

http://muhammadshahril97.blogspot.com/2015/01/tarikh-agihan-duit-br1m-2015.html

Selamat kembali ke sekolah untuk pelajar dan juga kepada tenaga pengajar terutama Etuza...

selamat kembali ke sekolah....

selamat kembali ke sekolah ya

Rasanya saya tau, moga MS tidak akan mengecewakan Cikgu, peluang baik tu..

Anak no berapa tu Nor Azimah?

Selamat kembali ke sekolah buat Cikgu & pelajar..

Owh..cikgu di sekolah agama rupanya.

Saya dulu sekolah SMAP Kajang.
Memang familiar dengan pktn putera/i.

selamat kembali ke sekolah buat cikgu dan ibnu mustaqim jugak :-)

Semoga berjaya semuanya dengan cemerlang... aamiin..

Selamat kembali Ke Sekolah .........

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (434) Ceritaku (418) Berita (380) Agama (369) Dunia Blog (326) Promosi. (300) Doa (295) Info Lelaki (266) Tips Blog (265) Pengalaman (235) Anak (212) Nasihat (205) Pendidikan (204) Rasa Bahagia (183) Kasih sayang (180) Berita Keningau (175) Hadiah (150) Pelancongan (130) Gambar (120) Alam Semulajadi (117) Sejarah (104) Ekonomi (102) Segmen (101) Keluarga (85) Tentang lelaki (72) kesihatan (70) Blog (62) Isu Semasa (57) Cinta (55) Rumah tangga (52) Tumbuhan (51) Bunga (42) Resipi (41) Cari Makan (37) Motivasi (36) Nilai Moral (34) Budaya (31) Award (30) Herba (29) Sajak (28) Sahabat Blog (27) Harijadi (25) Masyarakat (25) Percutian (25) Haiwan (22) Promosi Nuffnang (20) Rasullah SAW (20) Kucing (19) Perkahwinan (19) Tips (19) Seni (18) Artis (17) Sukan (17) Sekolah (11) Petua (10) Iklan (9) Kalender (9) Bulat (8) Majlis Kahwin (8) Hari Jumaat (7) Lanskap (7) Lirik Lagu (7) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Elken (4) Grafik (3) Jantung (3) Makanan (3) Pertunangan (3) Anak Buah (2) Banjir (2) Buah (2) Hari Raya (2) Takziah (2) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger