Pertama Kali Etuza Melihat Blog Ini

Pertama Kali Etuza Melihat Blog Ini
Rasa Terpanggil Untuk Jadikan Bloglist.
Andai Ada Kebaikan & Kelebihan, Meramaikan
Kenalan Blogger Yang Baik Hati Sesama Saudara.

Nurul Hidayah's Deary Diary ( Klik )

ini header blog Nurul Hidayah jika Etuza pasti.

Memetik kata-kata Nurul Hidayah  dalam blog Nurul Hidayah's Deary Diary berbunyi begini:-

" Tidak kiralah siapa pun kita, dimanapun kita berada, kita saling perlu-memerlukan, saling hormat-menghormati, faham-memahami dan bertolak-ansur adalah asas kehidupan bermasyarakat... "

" Nurul merasa amat bertuah dilahirkan dalam masyarakat yang begini, sungguhpun Nurul sudah berlainan pegangan kepercayaan namun ikatan kekeluargaan dan persaudaraan tetap terus berjalan seperti biasa, inilah anugerah kehidupan yang tidak ternilai harganya".

Kenapa Pertama Kali Etuza Melihat Blog Ini Terus Bloglistkan:-( huuu! macam tajuk lagu Nuha Af14 pula - Pertama Kali Ku Melihatmu- best ja lagu ni )

1. Nurul Hidayah - Blogger berani dan terbuka menegur Etuza hal keperluan blog seperti ruang komen. Nurul berjuang kemungkinan hal line maka Nurul Hidayah agak lambat dapat paparan ruang komen pada blog Etuza. Tetapi amat hebat Nurul Hidayah tetap mahu juga komen di blog Etuza sejak semalam ada interaksi antara kami. Blogger Nurul Hidayah kalau tidak salah anda Sabahan Blogger kan. Tolong pastikan  hal ini ya Nurul Hidayah. ( ha ni lah macam blogger yang baik..huuu menyenenagkan lah blogger macam Nurul Hidayah)

2. Ada keunikan blog Nurul Hidayah, seolah ada sesuatu yang ingin Etuza nak tengok dan baca dan baca di blog Nurul Hidayah. Jika blog ini sentiasa updated agaknya blog ini akan hidup dengan jiwa Nurul Hidayah. Pasti, jika sebaliknya apa kan daya kita. Blog bukan keutamaan tetapi realiti di hadapan kita kena tangani dengan penuh telus.

3. Peramah lah kelihatan blogger ni namanya Nurul Hidayah. Tak tahu lah sangat pasal Nurul Hidayah. Etuza bukan jenis mengelidah teratak maya orang ..tak pasal-pasal rosak blog dia ha...kan bahaya, mana nak lari ooo! jika nak gelidah blog orang. Tak elok nak gelidah bagai blog orang. Yang pasti tu..kita klik tiap entry di blog baca paparan dan baca paparan tanpa jemu. Itu sahaja keperluan kita klik laman maya orang. Etuza faham ke tu...Ok. Nurul Hidayah, sesuai dengan nama tu Hidayah..dapat nur iman dan cahaya hidayah Allah, dengan ini blog Nurul Hidayah telah Etuza bloglistkan di himpunan Amazing bloglist. Kalau suatu masa Nurul Hidayah bersinar di laman Etuza..akan naik ke Ikon Gratify. Mana lah tahu Nurul Hidayah ni benar-benar blogger yang very supporting. Tahniah & Syabas Nurul Hidayah.

Klik blog Nurul Hidayah SINI. Dan antara catatan di blog NURUL HIDAYAH Klik SINI ( Hujan itu satu musibah atau rahmat )


Catat Ulasan

17 Ulasan

  1. assalam tahniah n syabss nurul hidayah berjaya memikat hati cikgu etuza utk diriview blognya...akan singgah blog nurul nanti...

    BalasPadam
  2. As-Salam cikgu etuza. Dapat rakan baru lagi cikgu nampaknya. SP nak bagitau cikgu, pautan link SINI. pada artikel perenggan terakhir perlu diperbetulkan..:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. SP terima kasih ya ..masih terlalu banyak kelemahan etuza ni tau bloogging

      Padam
  3. rasanya saya belum lagi mengenali tuan punya blog ni.....

    BalasPadam
  4. Ya... Nurul Hidayah! Tahniah kerana dapat memikat hati Cikgu... :)
    Semoga ikatan ukhwah berpanjangan.

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah Tahniah dan syabas Nurul Hidayah...Semoga lepas ni rajin singgah kat blog lain pula ya sayang ..Singgah blog akak tau hehehehe...Jom kita pakat2 terjah blog beliau..

    BalasPadam
  6. Balasan
    1. dah terjah kerana Nurul Hidaya salah seorang reader setia di blog sis JM :-)

      Padam
  7. ye cikgu Etuza, Nurul Hidayah ni JM sudah kenal di alam maya..beliau telah datang terjah blog JM dan kami saling berinteraksi juga. Ada masa JM akan BW blog beliau

    BalasPadam
  8. Tahniah kepada Nurul kerana Cikgu Etuza telah masukkan ke dalam Amzing bloglist..Cikgu Etuza mmg baik!

    BalasPadam
  9. silahkan kunjungi situs yang akan memandu kalian untuk mengetahui cara bermain live game yang baik dan benar, anda juga akan mendapatkan panduan bermain dengan benar. disini kalian akan diajarkan cara bermain permainan Roulette, Sicbo, 24D Spin, Baccarat, 3D SHIO, Dragon Tiger dan live game lainnya. semua panduan cara bermain bisa kalian pelajari di Cara Bermain Live Game IDN LIVE

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.