Pernah Cuci Usus Tak?

Pernah Cuci Usus Tak?

Pernah Cuci Usus Tak? Cuci
 Dengan Menggunakan 
Fujita Lactose - S Produk Elken.

 otot atau
Inilah Imej Lactose - S Elken
Yang Terbaik Bagi Cuci Usus Kita .
     Dikatakan bahawa gedung segala penyakit ialah daripada usus atau perut kita. Secara logiknya apa sahaja yang dikatakan makanan seharian kita, pasti kita masukkan ke dalam mulut dan simpan di dalam usus atau perut kita.Mengikut kajian pakar kesihatan neutrin makanan yang baik akan meresep ke seluruh anggota tubuh badan kita, dan akan membentuk otot atau membekalkan kita energi yang kuat. Sebaliknya makanan yang tidaqk baik atau biasa disebut kalestrol akan meresap juga ke seluruh badan tetapi akan meracuni anggota tubuh badan kita, sehingga kita merasa tidak sihat dan tidak selesa.

     Untuk membantu menjadikan usus atau kolon perut kita sentiasa sihat ialah, kita perlu melakukan pembersihan usus dengan menggunakan produk kualiti yang antaranya ialah Pujita Lactose- S Elken yang ternyata amat bagus untuk membantuk membersih dan meyingkirkan longgokan najis dalam usus kita. Keadaan sembelit adalah antara gejala atau petanda usus tidak sihat dan kotor atau nafas berbau. Nafas berbau yang amat ketara serta najis melekit yang tidak menyenangkan kita semua adalah tanda-tanda usus anda tidak sihat. Jika anda biarkan maka pelbagai penyakit akan dihadapi seperti darah tinggi, gaut dan gastrik atau juga sembelit serta buasir. Mari kita bersihkan usus kita dengan meminum perasa yorgut atau perasa oren Fujita Lactose-S Elken, mesra perut dan paling cepat  memproses pembuangan najis terlonggok dengan cepat dan pantas.
Kalau dibancuh dalam gelas, inilah warna
pujita lactose - S Elken yang kualiti untuk
membersihkan longgokan najis dalam usus perut manusia..
Infor Harga : Kotak kecil 3 paket di dalam RM 80.00
Kotak besar 15 paket RM 215.00
Jika anda berminat untuk meningkatkan kesihatan
usus anda - Sila hubungi Etuza . Harap maklum
Adna Sihat Jiwa pun Tenang

6 Infor memperkukuhkan Lactose -S terbaik pilihan kita
bagi mencuci usus kita..Gunakan tanpa was-was.
  • Semulajadi.
  • Membantu menyingkirkan toksin terkumpul serta najis terlonggok (najis degil) seterusnya menghalang penyerapan toksin ke dalam badan.
  • Setiap paket mengandungi 1 billion bakteria bifidus, sejenis probiotik yang menghasilkan asid laktik yang menurunkan pH kolon serta menyekat pembiakan bakteria berbahaya.
  • Meningkatkan bakteria berfaedah serta menjaga kesihatan kolon.
  • Membantu mengurangkan kejadian sembelit.
  • Menggalakan pembebasan gas melalui penapaian laktosa semulajadi yang membantu mengembangkan dinding usus serta menggalakkan penyingkiran sisa toksik.

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

30 ulasan

Wawa cuci dengan alfalfa..raja segala tumbuhan, untuk buang segala toksin dalam badan..

sesekali usus kena dicuci agar xmenjadi tempat berkumpulnya penyakit...boleh cuba produk elken ni...

tahniah..bagus tu bersih usus...

tepat sekali Paridah,...tahniah kerana mementingkan kesihatan usus anda

tepat sekali Paridah,...tahniah kerana mementingkan kesihatan usus anda

betuk usus kena jaga baik2 agar kita selalu sihat ya...

Tak pernah lagi cuci usus...
Nampaknya macam perlu di cuci juga lah agar nampak sihat macam cikgu.

kena bersihkan ya..sangat bagus untuk kesihatan..inshaAllah sedia membantu saudara ku BM...

Sebut alfafa, kt umah ada 3 botol lagi, itupun paksa suami makan sebab ia tak serasi dengan saya.

Makin kurus bagi saya yang ingin naikkan berat badan, maka terpaksa henti pengambilannya..

Saya cuci guna herb-lax n alfalfa shaklee.. memg cuci habis2..hehe

Norsalihah

Wahh bagus ni.. menyihatkan.. Thanks sharing cikgu.. :)

JM cuci dengan air putih/air tapis...bangun pagi minum segelas air sebelum mandi...dalam jam 9 pagi selepas sarapan terus masuk toilet..mmg lawas

Wah terbaik perkongsian Cikgu Etuza ni ..Jom saam2 kita cuci usus pulak ...Dapatkan segera produk berkualiti ini dengan Cikgu Etuza ya..

macam2 cara yg ada utk membersihkan usus,kan...pilih la yg sesuai dgn bajet kita hehe

Maksudnya sekotak kecil RM80 tu untuk 3 kali guna ya?

Nampak sedap jer, perasa oren ya?

**adna=anda, gara2 nak cepat gayanya, hi3

Lagi 1 nak tanya, kena minum setiap hari hari @ seminggu sekali?

ok terbaik teruskan usaha ya

** setiap hari ( naper berdouble ni?)

tak nak cuba kah MKLIM...)

oic, ada 2 perasa rupanya, maaf terlepas pandang..

abke MKL belikan utk JM eh :-)

Abe MKL belikan lah utk JM ahahaha...habislah

Okje tak beketja cikgu .....so bila nak membeli supplement ni, agak berhati hati sikit. Yelah duit sponsored kan...hihi.... So jalannya okje cari alternative lain je. Sesekali minum apple hijau, minum teh hijau dan perahan air oanas lemon....

bagus produk ni... tapi xmampu lagi nak mmbeli... tggu bekerja bergaji insyallah kena try produk kesihatan seperti ni

Ya setuju.sy sdh sembuh dari sakit gastrik yg teruk

Slmt pagi..d mana sy blh mdapatkn produk kesihatan ini..

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (431) Ceritaku (417) Berita (380) Agama (364) Dunia Blog (326) Promosi. (300) Doa (293) Tips Blog (265) Info Lelaki (264) Pengalaman (234) Anak (210) Nasihat (205) Pendidikan (200) Rasa Bahagia (181) Kasih sayang (178) Berita Keningau (167) Hadiah (148) Pelancongan (129) Gambar (120) Alam Semulajadi (116) Ekonomi (102) Segmen (101) Sejarah (101) Keluarga (83) Tentang lelaki (72) kesihatan (70) Blog (62) Isu Semasa (57) Cinta (55) Rumah tangga (52) Tumbuhan (51) Bunga (42) Resipi (41) Cari Makan (37) Motivasi (35) Nilai Moral (34) Budaya (31) Award (30) Herba (29) Sajak (28) Sahabat Blog (27) Harijadi (25) Percutian (25) Masyarakat (22) Haiwan (21) Promosi Nuffnang (20) Rasullah SAW (20) Kucing (19) Perkahwinan (19) Tips (19) Seni (18) Artis (17) Sukan (17) Sekolah (11) Petua (10) Iklan (9) Kalender (9) Bulat (8) Majlis Kahwin (8) Lanskap (7) Lirik Lagu (7) Hari Jumaat (6) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Elken (4) Grafik (3) Jantung (3) Pertunangan (3) Anak Buah (2) Banjir (2) Buah (2) Takziah (2) Makanan (1) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger