Nasi Lemak 50 Sen, Buah & Si Bulat

Nasi Lemak 50 Sen, Buah & Si Bulat

Nasi Lemak 50 Sen Buah  & Bulat

Nasi Lemak 6 bungkus , 50 Sen Sebungkus

KLIK juga Entry SIAP Harap Klik

Keningau, masih ada jual nasi lemak 50 sen. Tapi ada apa pada
nasi lemak semurah ini..harap tengok oleh yang demikian
nak makan nasi lemak beli yang benar2 

kualiti baru puas hati makan nasi lemak anda.
Buah Batad ( Bahasa Dusun Sabah )
nama Melayu atau nama saintifik Etuza belum tahu
Inilah keadaan buah BATAD selepas di hiris...

Aksi bulat membersihkan bulu di seluruh badan nya menunggu
di beri  makanan agaknya bulat ini...
Bulat yang semakin membesar..badan juga semakin panjang..

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

20 ulasan

Tak pernah lagi tengok orang bungkus nasi lemak macam tu untuk dijual

50 sen? murah betul =)

wah..dekat kuala lumpur tak merasa lah nasi lemak dengan harga tu..cmane agaknya rasa buah batad?macam honeydew ke?

kalau di sabah ni apa cara pun ada Fadzi....nak cepat lah cara ni

kalau saiz besar ..dari tu mahal juga Mizi

tak sama rasa honeydew..honeydew aroma ada madu kan..ni biasa saja..tapi kalau ada lada tu sedap ...

sepatutnya nasi lemak 50 sen, buah tembikai susu dan si Bulat. Ahahah...balik dari kelantan terus mula nk menyakat cikgu Etuza..

Nasi lemak di sana mg ada kelainan dari segi bungkusan, jika di semanjung, nasi lemak di bungkus di dalam kertas surat khabar di alas pelastik atau daun pisang dan ada juga yg di bungkus dalam polystrin belum ada lagi yg bungkus di dalam plastik bag camtu..mmg murah kalau harga 50 sen tu

nama je honeydew cikgu Etuza tapi mana ada rasa madu..ia sejenis tembikai susu

cara bungkus begini kurang menarik perhatian bagi JM utk membeli kerana bagi JM cara packaging adalah salah satu faktor promosi

bialah cikgu..lagi byk kuantiti nya ofcoz harga lebih sikit ye dak :-)

murah la nasi lemak 50 sen tu...kat kedah ni susah nak jumpa dah nasi lemak 50sen..

Tak jumpalah nasi lemak semurah 50 sen di tempat saya ni.. paling2 pun seringgit.. itu pun ciput je. Makan 3 bungkus baru kenyang.. :D

Tak jumpalah nasi lemak semurah 50 sen di tempat saya ni.. paling2 pun seringgit.. itu pun ciput je. Makan 3 bungkus baru kenyang.. :D

Hehehe kat sini paling murah RM1.50 huhuhu..Kira murah la tu Cikgu 50sen ..

Walaupon harga mahal kadang2 nasi tak sedap huhuhu sedihnyerr ..Kadang2 peniaga ni kan cekik darah betul harga mahal nasi tak sedap laukpon ciput jer huhuhu

tu mcm buah honey dew ja

Kat sini xder 50sen, paling murahpun 1.50 sama banyak dengan nasi lemak di atas tu..

Mungkin kat sini harga kelapa & ikan bilis mahal kot..

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (443) Ceritaku (429) Agama (384) Berita (383) Dunia Blog (337) Promosi. (312) Doa (311) Info Lelaki (272) Tips Blog (269) Pengalaman (240) Anak (223) Pendidikan (212) Nasihat (209) Kasih sayang (190) Rasa Bahagia (184) Berita Keningau (179) Hadiah (155) Pelancongan (140) Alam Semulajadi (125) Gambar (122) Ekonomi (108) Sejarah (108) Segmen (106) Keluarga (96) Blog (75) Tentang lelaki (74) kesihatan (71) Isu Semasa (58) Cinta (56) Rumah tangga (53) Tumbuhan (51) Bunga (43) Resipi (41) Cari Makan (38) Motivasi (37) Budaya (34) Nilai Moral (34) Percutian (31) Award (30) Herba (29) Sahabat Blog (29) Sajak (28) Harijadi (26) Masyarakat (26) Haiwan (23) Promosi Nuffnang (23) Perkahwinan (22) Kucing (20) Rasullah SAW (20) Artis (19) Seni (19) Tips (19) Sukan (18) Sekolah (12) Iklan (10) Petua (10) Kalender (9) Majlis Kahwin (9) Bulat (8) Lanskap (8) Lirik Lagu (8) Hari Jumaat (7) Kuiz (6) Makanan (6) Politik (6) Elken (5) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Grafik (4) Anak Buah (3) Jantung (3) Pertunangan (3) Banjir (2) Buah (2) Hari Raya (2) Takziah (2) BRIM (1) Cuaca (1) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger