Juadah & Layanan Mesra D'Bayu Coffee House HTH KK

Juadah & Layanan Mesra D'Bayu Coffee House HTH KK

 Juadah & Layanan Mesra D'Bayu Coffee House 
Hotel Tabung Haji Kota Kinabalu Sabah.
Depan ruang masuk...
Suasana Coffee House yang luas dan aman ..tak bersesak
mengambil juadah..nak pilih menua apa pun ada...

Lazat kan kelihatannya...Datanglah
 Ke Sabah di Bawah Bayu...
Antara menu yang ada di HTH Kota Kinabalu
D'Bayu Coffee House
kenangan Etuza blogger pinggiran dari Keningau, Sabah
Kenangan Aliya ...
Kenangan anak-anak perempuan Etuza..
Semoga mereka menjadi anak yang
sollehah bahagia di Dunia & Akhirat. Amin



Tarikh : 22hb Jan 2015
Lokasi : Di Hotel tabung Haji Kota Kinabalu Sabah.
Note: Kenangan Melawat Di Kota Kinabalu, Sabah.
Negeri Di Bawah Bayu.

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

31 ulasan

berapa lama anakanda blk bercuti cikgu??

ASSALAM BESTNYA KALAU DPT MNGINAP DI SINI..TEMPAT SELESA, MKNAN SEDAP, LAYANAN ISTIMEWA...

cantik nampaknya hotel ni :D

ada 2 minggu ja Madam kamsiah...tak lama, pergi dan balik ..untuk buat bank draf..biaya kos pengajian 2014/2015..alhamdulillah dah selesai semuanya..tinggal hulur ja pada pihak Universiti di Mesir

Wasalamualaikum Paridah ..ya betul layanan baik ..dalam senyuman semua...))

memang cantik Nur Inani..berbaloi ke sini..cuma ni lah kena bawa duit

Amboi Aliya, makan tak ingat UA ya..

2 minggu, kejap jerkan.. xperlah terubat juga dihati

Bila banyak pilihan, mulalah rambang mata..

Bolehlah pergi sini kalau singgah Sabah nanti.....suasana dan makanannya nampak best sangat.

Amboi cikguuuu.... ingatkan Halim Othman tadi duk byat iklan katil haha..... Jangan marah cikgu, okje gurau!....

Cantik cantik anak dara cikgu, moga mereka jadi anak solehah, cemerlang dunia dan akhirat, itu ajelah harapan kita sebagai mak ayahkan....

blogger pinggiran? jangan lah cakap begitu...sedih JM dengar rau

ni kira luch di hotel lah ye..include semasa check in atau bayar berasingan

alamak! nampak gambar cikgu di bawah selimut sambil angkat ibu jari tangan...scroll ke bawah laju2 sbb rasa malu nk tengok ahahah

alahai comei dan cutenya anak-anak cikgu Etuza nih..ayah dan ibunya juga cantik dan kacak. kalau lah JM ni lelaki dah lama ngorat anak cikgu tu ahaha...JM ada 4 orang adik lelaki boleh lah rekomen anak cikgu ni ahahah...jgn marah gurau je ye cikgu

Aliya hai ni makan special UMI hehehe

syukran ya hanom..amin atas doa ini..

masa check in tu JM..percuma untuk 3 orang dan tambah RM 20 ja untuk 2 orang..masih murah kan...terbaiklah HTH ni..JM kena pergi menginap sini jika ke Sabah baru aman dan berbaloi ke Sabah

sorry JM..masih sopan kan..anak yang klik/ snap..curi2 klik tu..ha ni lah kerja Aliya...)

mereka permata hati kami JM..anugerahNya ..sementara di Dunia. Biasa saja tu..apa yang paling kita nak ialah semoga mereka menjadi anak yang solehah dan beriman kepada Allah..tak lupa ibubapa setelah bejaya dalam kehidupan. Alamak JM kat sana ramai lawa2 kan..JM juga antara blogger lawa ..Jm ja merendah diri..

dia balik nak buat Bank Draf tu UMI..alhamdulillah dah siap semuanya hanya di serahkan di Mesir..rezeki dia di taja oleh JPA..moga berjaya ..umi doakan anak etuza ya..

dia balik nak buat Bank Draf tu UMI..alhamdulillah dah siap semuanya hanya di serahkan di Mesir..rezeki dia di taja oleh JPA..moga berjaya ..umi doakan anak etuza ya..

Menu special kat sana apa ta?

suasananya menarik lah...

suasananya menarik lah...

segak² ank ckgu ya...

makanan di cafe pon nmpk sedap dan menyelerakan

Murahlah harga makanan kat sini, dewasa cuma RM10/sorg

Tak sampai seminggu dah baki cutinya, cepatkan....

Itulah Cikgu, sedap jer tengok dia makan

Mudah2an anakanda berjaya, aamiin..

Pasti Okje peminat setia Halim Othman, betul tak geng?

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (431) Ceritaku (417) Berita (380) Agama (364) Dunia Blog (326) Promosi. (300) Doa (293) Tips Blog (265) Info Lelaki (264) Pengalaman (234) Anak (210) Nasihat (205) Pendidikan (200) Rasa Bahagia (181) Kasih sayang (178) Berita Keningau (167) Hadiah (148) Pelancongan (129) Gambar (120) Alam Semulajadi (116) Ekonomi (102) Segmen (101) Sejarah (101) Keluarga (83) Tentang lelaki (72) kesihatan (70) Blog (62) Isu Semasa (57) Cinta (55) Rumah tangga (52) Tumbuhan (51) Bunga (42) Resipi (41) Cari Makan (37) Motivasi (35) Nilai Moral (34) Budaya (31) Award (30) Herba (29) Sajak (28) Sahabat Blog (27) Harijadi (25) Percutian (25) Masyarakat (22) Haiwan (21) Promosi Nuffnang (20) Rasullah SAW (20) Kucing (19) Perkahwinan (19) Tips (19) Seni (18) Artis (17) Sukan (17) Sekolah (11) Petua (10) Iklan (9) Kalender (9) Bulat (8) Majlis Kahwin (8) Lanskap (7) Lirik Lagu (7) Hari Jumaat (6) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Elken (4) Grafik (3) Jantung (3) Pertunangan (3) Anak Buah (2) Banjir (2) Buah (2) Takziah (2) Makanan (1) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger