Bugger Semudahnya Disiapkan

Bugger Semudahnya Disiapkan

Bugger Semudahnya Disiapkan 

Gambar bugger yang cepat siap di hidangkan
 oleh mama, bugger simple..sedap juga..

Teringin hendak makan bugger..
lalu cari bahan di super market..
dapat bahan bawa ke rumah minta
Mama masak dan sediakan. Rupanya mudah 
saja sediakan bugger yang sedap ini...
makan satu nak satu lagi...
Bagi yang pakar memaasak..
sesekali hadiahkan bugger yang sedap 
untuk seisi keluarga.....

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

21 ulasan

adui..cuba xletak gambau burger xley ke?lapau ooo...hehe =)

baru beli burger tadi...OR suka burger...

sesekali yea, jgn selalu. kolestrol banyakla cikgu

Kus semangat, nasib baik baru siap sarapan pagi..

Kalu masak burger, biasanya saya guna sos cili, sos tomato, sos lada hitam & mayonis, tempek keju sekeping, fulamak...

saya suka letak epal hijau dalam beger hehe

dulu selalu buat burger....nnt nak buat lah...tq bagi inspirasi

Burger Ramly memang sedap walau dibuat sendiri.
Tambahan lagi kalau kita letak macam2 bahan.
Saya suka tambah salad, tomato, kepingan cheese.
Masa masak tu letak seasoning n lada sudah.

samalah kita...give me 5 :-)

OR tu siapa abe MKL :-)

mmg senang nak buat burger ni antara rajin or malas je

sorry ya Mizi..harap dapat pergi beli ya..hehhee...

Wahh.. makan mlm2 mcm ni pun sedap sgt2 ni.. :) :)

Tak pernah cuba lagi, terima kasih kak kam, insya allah akan tambah epal hijau..

cikgu take note burger not bugger or buggler heee

Ada berger dlm peti ais tu cikgu tp roti bulat tu pulak tak de. Buat brrget speciallah cikgu. Hari ni tak de selera makan pulak rasanya....

Wah layan burger pulak hehehe ..Biasa kalau anak2 nak makan Lyapon selalu jugak buat sendiri ...Sedap dan lazat ..cepat dan mudah semestinya ..........

Bak ke sini geng daging burger tu, biar kita masak..

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (445) Ceritaku (431) Agama (384) Berita (384) Dunia Blog (339) Promosi. (313) Doa (312) Info Lelaki (272) Tips Blog (271) Pengalaman (240) Anak (226) Pendidikan (215) Nasihat (210) Kasih sayang (190) Rasa Bahagia (186) Berita Keningau (180) Hadiah (156) Pelancongan (140) Alam Semulajadi (125) Gambar (122) Sejarah (109) Ekonomi (108) Segmen (106) Keluarga (96) Blog (77) Tentang lelaki (74) kesihatan (71) Isu Semasa (58) Cinta (56) Rumah tangga (53) Tumbuhan (51) Bunga (43) Resipi (41) Cari Makan (38) Motivasi (37) Budaya (34) Nilai Moral (34) Award (31) Percutian (31) Herba (29) Sahabat Blog (29) Sajak (28) Harijadi (26) Masyarakat (26) Haiwan (23) Promosi Nuffnang (23) Perkahwinan (22) Artis (20) Kucing (20) Rasullah SAW (20) Seni (19) Tips (19) Sukan (18) Sekolah (14) Iklan (10) Petua (10) Kalender (9) Majlis Kahwin (9) Bulat (8) Lanskap (8) Lirik Lagu (8) Hari Jumaat (7) Kuiz (6) Makanan (6) Politik (6) Elken (5) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Grafik (4) Anak Buah (3) Jantung (3) Pertunangan (3) Banjir (2) Buah (2) Hari Raya (2) Takziah (2) BRIM (1) Cuaca (1) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger