Buah Tangan Dari Negara Mesir Masuk Laman Etuza

Buah Tangan Dari Negara Mesir Masuk Laman Etuza

Buah Tangan Dari Negara Mesir
 Masuk Laman Etuza

Nama-nama produk dalam gambar:-
* Ahmad Tea Raspberry Indulgence
* Lipton Yellow Label Tea
* Spead Hazella Duo Vanilla ( sapu pada bread hummm! sedap sangat
lembut saja..tak pekat.
*El Bawadi ( serbuk rasa macam aiskrim, tapi kering ni )
* Elvan Truffle ( coklat )
* Halwani Bros ( serbuk pekat rasa aiskrim )
Tengok anak panah ya..dan gambar dalam bekas seperti dalam gambar.
Ambil sudu kecil kaut dan suap ke mulut..tepu kat mulut..
nak lagi ...cuma Etuza bagi peluang anak-anak pulun.


Nama-nama produk dari Mesir pada gambar ini:-
*Elvan Truffle ( ciklat tiga jenis rasa )
* Cincin kayu koka..ada dua bentuk cincin kayu koka.
* Gambar Halwani Bros.rasa aiskrim.


Gambar atas : -
* Kapsul Haabatusaoda . Makanan kegemaran Nabi Muhammad.
( Etuza amat bersyukur pada Allah anak belikan untuk
Etuza suami isteri ) Khasiatnya dapat melegakan penyakit 
dalam tubuh badan.Dapat mencegah kemungkinan penyakit 
dalam badan kita.


Gambar di atas :-
* Roselle ( Rebina )..kelopak roselle yang dah kering.
* White Oats Dalam Tin
* Coffee dari Yaman 
* Serbuk vanilla dari Yaman
* Madu Habatusaudah 

Penting : Nampaknya coklat tu dah hampir habis di makan oleh anak-anak Etuza, selain mereka beri kepada saudara sepupu dan kepada kawan-kawan mereka di asrama. Ada juga anak Etuza beri kepada seorang ustaz di SMK Agama Keningau. Nampaknya Etuza tak sampai hajat nak beri JM, UMI dan Hainom coklat ni. Mohon agar Etuza dapat di maafkan ya. Niat Etuza nak bagi 3 orang blogger ni di ruang komen blog Umi Alya. 

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

47 ulasan

wahhh banyaknya buah tangan....noe baru2 ni pun ada terima buah tangan dari sana...

Wow.. untunglah ada anak belajar kat sana. Boleh merasa buah tangan dari sana. Coklat dia memukau daku...hehe
Selamat melayan anak2 Etuza =)

zinziemeewah

wqah banyaknya buah tangan dari mesir Cikgu Etuza.
cantik cincin dari kayu koka (betul ka ejaan)

cikgu etuza saya buat entri khas

http://www.arzmoha.com/2015/01/arz-moha-bukan-cikpinz.html

Serbuk-serbuk kari atau rempah pun dibawa balik. pasti ada kelainannya kan cikgu etuza

Amboi mak banyaknya buah tangan cikgu. OKje tahu kapsul tu medti untuk cikgukan....Tu mesti Habbatussauda....betul tak cikgu? Yg mcm kelopak bunga kering tu apa ke bendanya cikgu?

Ohh....Lipton pun ada jugak ? Cikgu nampaknya stok minuman ni boleb tahan lama ni. Harus cikgu jimat 3 bulan hihi....

ASSALAM..BANYAK BUAH TANGANNYA...TANDA INGATAN ANAK TERHDP IBUBAPA N SDRA2NYA.

best tu Etuza, siap ada rasberry lagi tu..

byk nyer buah tangan dari anak sulung cikgu teu..mahu satu beg troli tu penuh dengan makanan dari sana je kan dan satu lagi beg pakaian. Ye lah bukan boleh balik acapkali kan

lagi menarik jika cikgu letakkan nama bahan or makanan yg terdapat dalam pic tu sbb JM pun tak pernah tengok ada yg nampak mcm serbuk kari, pastu yg warna merah seperti daun kering or kelopak bunga tu apa pulak. Yang dalam besen biru tu?

ya dah baca..mohon maaf ya ..memang benar Etuza keliru..mybe tak perhati kan tul2..ingatkan letak profil beza tapi orang yang sama...

kayu koka..tak berapa sure ejaan betul ke tak.tapi benar lah ada cincik kayu koka..anak beli untuk Etuza..tapi sayang jari manis Etuza besar lah pula..tak muat. Anak dah minta maaf silap beli. Katanya lelaki arab yang dia minta pakai tu anak agak jari saiz jari manis Etuza..bila Etuza pakai tak serasi lah ..kecik sakit jari manis Etuza. So letak di jari kelingking ja...)

alamak kan dak keliru, bukan serbuk kari ..serbuk kopi dua rasa tu aRz.

ya Nom tepat sekali Habbatussauda..makanan kegemaran Nabi Junjungan ini infor anak Etuza bagitahu...

JM kecik kecik ja makanan ni bekas tu ja ya kelihatan agak banyak ke...ada lah pelbagai ..dia saja nak bagi hadiah kepada adik2 dia..lepas tu memang ada makanan yang dia gemar makan so beli lebih katanya..coklat tu dah sedikit lagi JM ..ada anak buah ke rumah anak etuza bagi..rasanya tak sempat bagi JM , UMI dan seorang lagi Hanom aganya tu kan..minta maaf ya JM ..laris pula coklat dia ni..maklum dari Mesir

ya Cik Pinz ada..pewarna air minuman yang the original..sedap pula tu

alhamdulillah Paridah..rasanya macam tu lah..dia nak bagi happy adik2 dia

alaahh..cikgu nih..tak perlu beri pada kami......

kalau cikgu nak tahu..JM rasa Jari Manis JM sesuai ahahaha

asalamualaikum cikgu...pertama kali tengok cincin kayu koka..banyak khasiatnya cikgu...

Tudung dari Mesir tak ada ke...? Kalau ada yg cantik2 tentu ada muslimah yg nak order...

ada JR tudung kasmina..guru wanita di sekolah Etuza ..dah beli semua, selebihnya pasti orang rumah dan anak gadis Etuza ambil..

serbuk kopi dan serbuk vanila serta rossale tu JM pada daun kering..ada penerangan di bawah gambar ya..

ya ada dah pakai ada dua ja anak beli..katanya bagus pakai so Etuza minta dia belikan...

singgah sini ye pakcik . boleh tanya , pakcik dh daftar ehh untuk RIL yang pasal ELKEN tuu ?

Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

Assalammuallaikum wr.wb.
saya tertarik dengan buah tangan berupa cincin dari negara Mesir, pasti sangat bagus yah?
bolehlah dikirimkan ke sini..hehe
Salam sehat dan cerisa selalu, sekaligus mohon ijin follow web nya ya

waaa...banyak nyer buah tangan tu cikgu...meh campak kt saya barang sebungkus...hahahaha

tudung kasmina ke pashmina :-)

Wah byknyerr buah tgn dr sana ..seronoknyerr

Jangan risau Cikgu, bagi Aliya & keluarga terdekat merasa, kami sering dapat habuan dari sana, segan sangat..

Ohya, kiriman dari semenanjung dah terima ke belum? Risau tak kesampaian..

Cincin kokka, rasanya ssya pernah tengok..

Rasanya ada beberapa jenis makanan di atas saya pernah makan, anak buah yang bekerja di Mesir bawa balik

Liptonpun ada juga, rasanya pasti sama dengan sini cuma packing jer berubah

Habatusauda mmg byk khasiatnya, baik Cikgu amalkan

Ha'aaaa betul tu Cikgu

saya tumpang gembira membacanya cikgu...seronoknya anakanda belajar kat sna..

Bestnyer dapat buah tangan dari jauh yer cikgu...

Salam Etuza, gi jenjalan sampai mesir ke...

banyaknya... syok ada anak belajar kat sana... errr dia takder ker bawak balik daging unta ker?? ada kawan saya dulu kerja kat UAE... tetiba boleh bawak balik daging unta.. frozen punya... cemana dia bawak balik pun saya tak tahu... tapi merasa lah daging unta tu...

wahhh byknya ank ckgu bwk balik

rezeki dri bumi mesir ya

main cmpak2 plak hihi

Cincin koka tu untuk orang lakilah dik, anak dara yg comel lote cam JM tak sesuai.

Yang sesuai untuk JM ialah cincin belah rotan @ punyai permata intan berlian lip lap2 iaitu semasa upacara merisik, meminang @ majlis akad nikah nanti..

aduhai baca x habis hahahah...aduh lah

untung ada anak belajar di sana..mmg rezeki lah namanya...boleh 'merasa' ..ada kelainan di situ

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (446) Ceritaku (431) Agama (384) Berita (384) Dunia Blog (339) Doa (313) Promosi. (313) Info Lelaki (272) Tips Blog (271) Pengalaman (240) Anak (226) Pendidikan (215) Nasihat (210) Kasih sayang (190) Rasa Bahagia (186) Berita Keningau (180) Hadiah (156) Pelancongan (140) Alam Semulajadi (125) Gambar (122) Sejarah (109) Ekonomi (108) Segmen (106) Keluarga (96) Blog (77) Tentang lelaki (74) kesihatan (71) Isu Semasa (58) Cinta (56) Rumah tangga (53) Tumbuhan (51) Bunga (43) Resipi (41) Cari Makan (38) Motivasi (37) Budaya (34) Nilai Moral (34) Award (31) Percutian (31) Herba (29) Sahabat Blog (29) Sajak (28) Harijadi (26) Masyarakat (26) Haiwan (24) Promosi Nuffnang (23) Perkahwinan (22) Kucing (21) Artis (20) Rasullah SAW (20) Seni (19) Tips (19) Sukan (18) Sekolah (14) Iklan (10) Petua (10) Kalender (9) Majlis Kahwin (9) Bulat (8) Lanskap (8) Lirik Lagu (8) Hari Jumaat (7) Kuiz (6) Makanan (6) Politik (6) Elken (5) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Grafik (4) Anak Buah (3) Jantung (3) Pertunangan (3) Banjir (2) Buah (2) Hari Raya (2) Takziah (2) BRIM (1) Cuaca (1) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger