Boleh Ke Memaafkan Etuza

Boleh Ke Memaafkan Etuza

Please Maafkan Etuza Pada Entry Hal Bonus...
Mohon maafi Etuza...please...kita semua 
Rakyat Malaysia Sudah Terkeliru...Pun 22hb Jan 2015
Ada kegembiraan Bagi Kita Semua- Harap Bersabar Ya..

Ini Entry Tu..( Please Minta Maaf)
Klik blog blogger terkenal HH juga

Etuza memohon maaf atas kekeliruan ramai hal Bonus 5hb  Jan 2015
Rupanya kita semua dah mengharap yang tidak pasti...Maafkan Etuza Ya
Kita teruskan usaha dan usaha menambah dana kita dengan usaha
yang tidak berputus asa...
Bonus paling ampuh ialah bonus 
masa yang Allah berikan kepada kita.
Manfaatkan masa untuk kemajuan 
hidup kita masing-masing
Teruskan perjuangan...

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

33 ulasan

rasanya rakyat malaysia tidak marah pun. perubahan disebabkan apa cikgu etuza?

Bukannya salah Cikgu dan tiada apa yang perlu dimaafkan, Cikgu adalah mangsa keadaan & isu bonus awal ini telah menjadi viral di alamaya sejak beberapa minggu.

Biasa la tu Cikgu Etuza. Itulah asam garam seorang blogger. Dalam pekeliling sebenarnya memang dibayar 5hb tapi ada masalah teknikal.. Sabar nopo kio..:)

Inilah asam garam yang perlu kita tempuhi dalam hidup ini..Adakala apa yang kita bicarakan betul adakala salah..Sebagai manusia sama2 kita memaafkan..Yang salah cuba betulkan kesilapan.. Tapi bagi Lya Cikgu tak salah ..Cikgu berkongsi apa yang Cikgu tengok dan lihat ..

hehehe..sy dah xmengharapkan dah bonus tu diawalkan...redha jer laa

Info terkini pembayaran.bonus - 15/01/15 (isnin)..

http://mimialya.blogspot.com/2015/01/terkini-tarikh-pembayaran-bonus.html?m=1

ok je Etuza..kita hanya menyampaikannya cuma ada masalah teknikal saja..

tiada apa la cikgu..bkn salah cikgu pun...

Dah masuk paper hari ini, dipercepatkan 15hb Januari, ada sesetengah negeri sudahpun di bayar awal..

Betul tu, akakpun setuju..

akak?..kak Umi lebih berusia dari abe MKL ke

byk info yg JM terima dari msg whatsapp itu sbb JM malas nk kongsi di lblog selagi belum sahih

JM skokong statement kak Umi Alya...x perlu nk minta maaf pun...kami semua juga tertipi dgn khabar2 angin dari sumber lain..zaman seba canggih sekarang dan penggunaan smartphone yg semakin berleluasa...berita palsu akan tersebar dgn cepat dan pantas..do cikgu tak perlu susah hati..

Bagi J..x kisah lah bila bonus tu dorang nak masukkan yang penting dapat...tapi jgn sesekali kurang gaji kakitangan awam bagi tujuan bantu mangsa banjir, jika boleh kita mohon sumbangan daripada mereka yg mampu dan mempunyai income yg lebih lebat

kan Deanna..kalau cepat dapat cepat pula habis nanti heee

alhamdulillah..kalau 15 jan..dah x byk hari tu

Hentam jer dik, MKLpun akak tak kenal, cam juga dengan JM, akakpun tak tau usia JM tapi suka bahasakan diri akak,.

alaaaa anak buah yang beza 3 tahunpun, dia panggil makcik,, gitu juga cucu saudara, nenek lagi, walaupun nenrk di sini punyai anak sama baya dengan cucu di sana, nak wat camner, ikut 'pangkat' keluarga.

Ha'aaa hari ini 11hb, tak lama lagi masuklah ia..

Sebelum terlupa ''Selamat Hari Jadi Cikgu" walaupun semalam dah ucapkn.

Akakpun malas nak fikir2kan bab bnus, lambat ke cepat ke, hidup mesti diteruskan, lgipun kita tau ia akan masuk sebgaimana belanjawan tempohari.

Hari ini nak hantar 'kakak' balik ke asrama.

heeeeee.....senyum sahaja tanpa kata apa2

ahaahhah....hamoii...sampai 2 kali ucap tu...

Selahat Hari Lahir Cikgu sbb JM tak tahu bila Allah 'jadikan' cikgu

heeeeee.....senyum sahaja tanpa kata apa2

nenrk = nenek ** banyaknya silap..

*** Pembetulan: 15/01 hari Khamis..

JM..
Statement sensitif bagi sesetengah mereka yang amat memerlukannya..

Khabarnya anggota polis dipotong sedikit gaji mengikut pangkat bagi salurkan bantuan kepada mangsa banjir.

Ada yg terasa ke, JM x tuju kpd sesiapa coz ia khas buat JM sebenarnya. Mohon maaf jika ada yg terasa yek

Perlu pandang kiri kanan sblm komen selepas ini

Toleh kebelakang juga, hi3

Yalah JM, antara kita berdua ok jer sbb saling usik mengusik, kata mengata antara satu sama lain dah jadi amalan kita.

Pada sesetengah orang, hal2 remeh temehpun ada yang mudah terasa hati, ibarat rambut sama hitam, hati lain2.

Kita jer seia sekata, jadi... jangan fobia mencuit ahkak okey...

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (431) Ceritaku (417) Berita (380) Agama (364) Dunia Blog (326) Promosi. (300) Doa (293) Tips Blog (265) Info Lelaki (264) Pengalaman (234) Anak (210) Nasihat (205) Pendidikan (200) Rasa Bahagia (181) Kasih sayang (178) Berita Keningau (167) Hadiah (148) Pelancongan (129) Gambar (120) Alam Semulajadi (116) Ekonomi (102) Segmen (101) Sejarah (101) Keluarga (83) Tentang lelaki (72) kesihatan (70) Blog (62) Isu Semasa (57) Cinta (55) Rumah tangga (52) Tumbuhan (51) Bunga (42) Resipi (41) Cari Makan (37) Motivasi (35) Nilai Moral (34) Budaya (31) Award (30) Herba (29) Sajak (28) Sahabat Blog (27) Harijadi (25) Percutian (25) Masyarakat (22) Haiwan (21) Promosi Nuffnang (20) Rasullah SAW (20) Kucing (19) Perkahwinan (19) Tips (19) Seni (18) Artis (17) Sukan (17) Sekolah (11) Petua (10) Iklan (9) Kalender (9) Bulat (8) Majlis Kahwin (8) Lanskap (7) Lirik Lagu (7) Hari Jumaat (6) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Elken (4) Grafik (3) Jantung (3) Pertunangan (3) Anak Buah (2) Banjir (2) Buah (2) Takziah (2) Makanan (1) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger