Zizan Raja Lawak Malaysia Tumpang Lalu Di Blog Etuza

Zizan Tumpang Lalu Di teratak Blog Etuza.
Tapi nampak Hidung Zizan!  Memang Bertuah
Zizan Raja Lawak Malaysia Miliki Hidung 
Idaman Lelaki Melayu Ini.

Gambar budak tu kena denda rambut panjang depan tutup dahi..
Ha terkejut lah dia nampak Hidung Zizan yang mengacam tu haha...

    Zizan oh Zizan ..berani ya masuk blog Etuza. Nak tumpang lalu pula tu. Dah bayar tol ke Zizan lalu ke laman Etuza ini. Tumpang lalu ya ok..sangat-sangat mahu Zizan lalu di blog Etuza, silakan lalu, ha lalu lalu juga tunjuk hidung ha nilah hidung Zizan Raja Lawak Malaysia yang tersohor. Berkat hidung Zizan ni jadi trade mark  Zizan. Kan dah masuk Blog Etuza.

    Ramai artis Malaysia kegilaan ramai orang. Agaknya Malaysia Sabah Sarawak sunyi kan jika tiada artis, tiada penghibur kala lara. Adakah begitu agaknya. Atau tetap riuh dengan pelbagai kaum di Malaysia tetapi dalam keadaan hidup aman dan damai. Artis ...jarang juga Etuza masukkan artis di blog ini. Selain Datuk Siti Nurhaliza Tarudin, Nassir Wahab, Halim Othman, Aman, Firman dan kini Zizan Raja Lawak King Malaysia kini memasuki laman Etuza.Siti Nurhaliza T, masuk blog Etuza kerana memang minat dan sama date serta bulan kelahiran Etuza dengan penyanyi terkenal ini. Cuma tahun kelahiran saja beza, oleh itu kalau  Datuk Siti sambut hari lahir maka masa itu juga Etuza sambut hari lahir Etuza. Che!!! tak lah semegah semeriah macam dia. 

Ya Allah Lindungilah Kami HambaMy Yang Lemah.Amin

      Semalam Zizan berlakon drama " Nama Saya Beng " terdetik hati nak snap Zizan sedang mewatakkan dia baring di atas sofa dalam lakonan itu. Kemudian di fokus betul-betul batang hidung Zizan. Huuu! panjangnya hidung Zizan Artis Lelaki Malaysia yang berhidung panjang tegap macam Zizan ni memang bertuah lah nampaknya. Haha hidung cari makan..kan hebat tu. Itu anugerah Allah, Zizan kena hargainya dan bersyukur dengan kesempurnaan yang ada dalam tubuh badan Zizan. Nampaknya Etuza terkesan dengan hidung Zizan. Boleh tahan hidung Zizan ni. Bukan baru tahu ..lama dah tahu tapi Etuza tak kisah...Bila ada blog timbullah nak cari idea banyak-banyak nak ceriakan blog. Ha dapat idea ZIZAN RAJA LAWAK MALAYSIA TUMPANG LALU DI BLOG ETUZA. Best saja kan. Harap anda dapat baca hal hidung Zizan hari ini.

Catat Ulasan

13 Ulasan

  1. Anugerah Illahi, alhamdulillah..

    BalasPadam
  2. ha ha ha, cikgu dah terpesona dgn hidung zizan yea.

    BalasPadam
  3. @Nor Azimah
    Lawa lah hidung cari makan Zizan tu..hehehe

    BalasPadam
  4. Hidung zizan terbaik :)..

    Jom baca entri CalrasePatrick - Jom Aktifkan Mykad

    BalasPadam
  5. @calrase patrick
    Calrase hehehe ...semua suka hidung diakan pula..ok..

    BalasPadam
  6. Hahaa..tahniah Etuza kerana berjaya buat kak ketawa dan tersenyum lebar..Ingat ka kami kat sini saja duk puja hidung Zizan..rupa2nya cikgu pun sama ya....adoii...

    BalasPadam
  7. Zizan tumpang lalu jer ker ?? Tak singgah ke masuk minum air dulu Hahahahaha .....

    BalasPadam
  8. Hidung Zizan tuuu yang POWER tu Cikgu hehehe ..Orang ganu kite la ni ..

    BalasPadam
  9. Mula2 saya baca tajuk entri beberapa hari lepas, ingatkan Zizan betul2 lalu dan singgah beri komen..

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.