Stadium Rajamangala Thailand Saksi Kejuaraan Piala AFF Suzuki Malam Ini

Sudah Bermula Perlawanan Piala AFF Jam 
8.00 Malam Sebentar Tadi.

     Perlawanan Bola Sepak PIALA AFF 2014 sudah bermula malam ini dengan laungan lagu Kebangsaan Negara Malaysia diikuti oleh lagu Kebangsaan Negara Thailand. Perlawanan berlangsung sejurus dilancarkan di Stadium Rajamangala, Bangkok Thailand pada malam ini. Pastinya kini bermula debaran seluruh rakyat penyokong di kedua-dua Negara yang terlibat Thailand dan Malaysia. Siaran secara live di Astro 812, 818 dan di saluran 832 serta juga di TV 9 malam ini.

    Team Harimau Malaya mempertaruhkan pemain  muda negara ialah Norshahrul Idlan Talaha digandingkan dengan Indra Putra Mahayuddin dan Badhri Radzi sebagai pemain penyerang utama. Mereka bertiga menjadi sandaran utama untuk jangkaan jaringan gol yang pertama pada sesi perlawanan pertama malam ini. Sementara pemain Thailand Chanatip juga Adisak Peledak dengan berani mengatakan akan berikan kekecewaan kepada Malaysia. Masing-masing mempertaruhkan harapan dan semangat yang berkobar-kobar bagi memenangi PIALA AFF SUZUKI 2014. 

   Siapakah yang bakal juara maka STADIUM RAJAMANGALA BANGKOK THAILAND malam ini akan menjadi saksi kejuaraan  pasukan tersebut. mari sama-sama saksikan. Serta sokong Harimau Malaya yang menjadi kebanggaan Negara Malaysia. Siapa menang kita terima dengan hati terbuka dan yang kecundang memang itu takdir mereka. Menang kalah adat pertandingan.

Catat Ulasan

16 Ulasan

  1. Setakat ini berpuas hati persembahan pasukan Harimau Malaya di separuh masa pertama

    BalasPadam
    Balasan
    1. NAH dah gol..apa kan daya apapun masih ada sinar harapan 2-0

      Padam
  2. sambil komen sambil tgk bola sbb laptop depan TV..GOL!!!!! Thailand dah sumbat satu GOL selepas sepakan penalti huhuhuh...FRUST tul

    BalasPadam
  3. moga harimau malaya terus bersemngt mncapai kmnangn...

    BalasPadam
  4. nnt ada lagi ka perlawanan antra malaysia ngan thailand

    BalasPadam
  5. Kusssss semangat, bangkitlah Harimau Malaya, masih punyai ruang, kekalahan sekali tak semestinya gagal lagi

    BalasPadam
  6. Huhuhu sedih jer semalam kan Cikgu Etuza...

    BalasPadam
  7. Mlm tadi okje tengok bola itupun sebab suami tukar channel.... kalau tak jgn harap hihi.... Malangnya Harimau Malaya kalah...huhu sedih

    BalasPadam
  8. Mlm tadi okje tengok bola itupun sebab suami tukar channel kalau tidak tak de maknanya hihi....
    Malangnya time bersemangat nak nak tengok kalah pulak huhu

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.