Segmen Jom Kenal Blogger Baru

Segmen Jom Kenal Blogger Baru

Segmen Jom Kenal Blogger Baru
Syarat yang ditetapkan oleh otai 
Blogger Malaysia Hasrul Hassan

Segmen jom kenal blogger baru khas dan khusus
 untuk mereka yang tepati ciri-ciri berikut:
  1. Sebuah blog daripada platform blogspot (mesti ada .blogspot.com) /Layak
  2. Blog yang ada kurang daripada 500 followers /Layak
  3. Blog yang trafik atau jumlah pageviews kura / Layak
Untuk syarat lain agar diberi peluang oleh blogger HH dalam Segmen Jom Kenal Blogger Baru ialah sila klik SINI.

    Etuza memang berblog mengharapkan blog Etuza juga terkenal, terkenal dari segi kaya dengan klik pembaca maya di luar sana, di mana blog Etuza ini menjadi antara blog yang disukai olah jutaan Masyarakat Malaysia khasnya atau di negara lain. Dan pembaca maya itu ialah terdiri daripada golongan pelbagai golongan sekalipun Perdana Menteri kita ( sebab ada Etuza lihat blog PM kita Perdana Menteri Malaysia iaitu Najib add ke blog Etuza menerusi google plus Etuza. Tetapi kouta sehari Etuza follower ruang google plus telah penuh hari itu. Etuza akan klik balik blog yang memaparkan gambar PM tu. InshaAllah. Rasanya semua blogger hendak terkenal juga. Tetapi terkenal yang bagaimana, terkenal dari segi kaya dengan Entry panas meletup atau bagaimana kan. Rasanya kalau terkenal dengan entry - entry panas bagainya Etuza tak larat lah. Etuza nak kaya dengan Entry - Entry yang biasa tetapi mempunyai kesan kesedaran kepada ramai masyarakat. Manalah tahu ada ilmu di blog Etuza, sebab ilmu biar sepatah sampaikanlah. Macam itu baru Etuza mahu terkenal.

      Itulah harapan Etuza iaitu nak blog ini ramai klik. Jadi kalau ramai yang klik pastilah nak ramaikan FOLLOWERS blog Etuza ini. Huummm!! kurang lah dari 500..alo kesiankan. Semoga dengan join segmen otai HH ni akan ada lah pertambahan. Itupun jika blog ni menjadi perhatian Otai HH. Oleh yang demikian nak juga terkenal dengan ramai FOLLOWERS kalau pun boleh. Cuma bagi ruaangan followers ni, kita tidak boleh paksa blogger baru atau lama nak follower kita rasanya begitu. Sebab ada juga blog lama dan terkenal gitu tak juga follower blog Etuza. So, Etuza faham dan kita kena hormat ya tindakan begitu bukan rendah kan kita untuk berblog. Hal follower ni hak masing-masing. Akan tetapi Etuza yakin jika ada usaha berterusan berblog dari masa ke semasa tak mustahil followers akan bertambah ramai. Kalau ramai hingga belasan ribu follower setakat follower tiada interaksi lain seperti blog otai HH ni tak bagus juga. Etuza nak followers yang baik yang faham sekalipun dia follower dan klik blog kita sesekali pun Etuza bangga juga. Etuza harap ada perubahan followers di blog Etuza ini apabila join segmen otai Blogger HH ini. Follow lah blog Etuza ya geng...)

     Yang ketiga ...mesti mahu income. Tapi setakat ini Etuza join Nuffang ja. So rasanya kalau ramai follower dan terkenal naik kot Income Etuza di akaun nuffnang ni. Rasanya akan naik kerana akan bertambah klik blog kita dan klik Iklan Nuffnang di blog Etuza ini. Betulkan. Untuk bisnes online yang lain..harap-harap akan ada banyk tips dari Otai HH ni dapat kita baca dan pahami sebaik-baiknya kemudian kita timbang tara untuk join. 

     Ok setakat ini sahaja yang dapat Etuza persembahkan semoga Entry ini memenuhi syarat otai blog HH. Oleh itu Etuza beri ringkasan infor Etuza di blog.Lihat di bawah ini:-

   NAMA BLOGGER : Etuza EMAIL: amohdazali236@gmail.comURL:http://madey09.blogspot.com
Kita klik ke HH blog SINI  

Catat Ulasan

20 Ulasan

  1. Balasan
    1. terima kasih semoga berjaya berblog pada kita yang masih aktif ya

      Padam
  2. Selamat bersegmen Cikgu, saya tengok follower Cikgu sentiasa bertambah dari masa ke semasa

    BalasPadam
  3. Selamat bersegmen Cikgu Etuza..All the best

    BalasPadam
  4. semoga bertambah follower cikgu dgn join segmen seperti ini....

    BalasPadam
  5. No 3, kura @ kurang? Maaf Cikgu, sebelum JM tegur saya sebab tak tolong perbaiki kesilapan ejaan... :(

    BalasPadam
  6. No 3, kura @ kurang? Maaf Cikgu, sebelum JM tegur saya sebab tak tolong perbaiki kesilapan ejaan... :(

    BalasPadam
  7. selamat bersegmen cikgu dan semoga bilanga follower juga bertambah ye

    BalasPadam
  8. bila semak syarat yg di perlukan nampaknya JM x layak join segmen ini :-)

    BalasPadam
  9. selamat bersegmen .. dari segmen yg sama..
    http://yoorinmelacolea.blogspot.com/2014/12/segmen-jom-kenal-blogger-baru-bro-hh.html

    BalasPadam
  10. salam perkenalan.. saya join jugak segmen ni..

    jemput singgah http://gadiscokelat87.blogspot.com/

    BalasPadam
  11. Jika mahukan follower pantas ... saya syorkan buat GA atau kontest, dalam tu syarat dia suruh follow ...

    Dalam bab buat duit dengan blog, cara ada banyak ... terpulang untuk gunakan yang mana satu, tapi segalanya bergantung dengan trafik blog.

    Untuk mendapatkan trafik blog, ada banyak tips boleh digunakan, tapi cara yang saya fikir agak mudah ialah menulis konten yang ada ciri2 SEO. Untuk itu, blog juga kena ada ciri2 ini ... paling penting blog kelihatan ringkas.

    Semoga bermanfaat dan terima kasih kerana sudi join segmen ini.

    Jom Aktfikan Mykad

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.