Promosikan Mercy Malaysia Flood Relief Fund.

Promosikan Mercy Malaysia Flood Relief Fund.

Promosikan Mercy Malaysia Flood Relief Fund.

Klik Banner untuk ke FB Mercy Malaysia

Anda sudah menderma!
Atau belum menderma! 
Atau sudah nampak akaun bank tempat menderma!
Anda ragu dan tidak yakin dengan iklan menderma ini!
Anda usah berlagu tidak yakin!
Yakinlah Etuza sudah menderma dengan ikhlas!
Etuza pilih MYBANK ke akaun 5621-7950-4126
( Pilihan ditangan anda! )
Lakukan sekarang kerana ramai mangsa banjir
yang amat memerlukan bantuan kita!
Hulurkan derma  anda.

Harap Maklum..

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

21 ulasan

alhamdullilah...semoga dapat meringgankan beban mangsa2 banjir..

harap setiap derma yang kita salurkan dapat meringan kan mangsa2 banjir di sana...

Semoga kita dapat meringankan beban yang ditanggung oleh mereka.

Marilah kita menderma beramai-ramai. Tangan yang memberi lebih baik dari tangan yang menerima. Biar tangan kanan menderma dan tangan kiri tidak mengetahuinya...

ASSALAM...SYUKUR ALHAMDULILLAH...BANTULH MRK YG MMERLUKN...

Alhamdulillah..JM sudah!

alhmdulillah...moga Allah mmbalas segala sumbangan yg telah diberikan :)

Alhamdulillah kami telah melaksanakan misi kemanusiaan semalam, biarpun bergerak bersendirian tapi berjaya membuat mangsa banjir tampak kegembiraan takkala menerima kunjungan dan menerima bantuan biarpun sedikit cuma.

Entri berkaitan belum mampu dikeluarkan dek kekangan mangsa, ada gambar mengenai kesan2 banjir yang diambil sesudah kejadian.

Amat terharu dengan ketabahan mereka, masing2 redha dengan dugaan biarpun ada diantara rumah mereka dihanyutkan ke sungai.

** dek kekangan masa.. silap..

Berbangga dengan rakyat Malaysia, ramai yang turun padang & hulurkan bantuan tanpa mengira bangsa dan agama, alhamdulillah..

alhamdulillah tahnia ya UMI dan keluarga...

tak apa umi..yang penting hadiah bernilai dari Etuza tu sampai dah..tak perlu buat entry pun tak apa juga..kan ada masalah banjir area umi tu..dont worry blog anytime..simpati dengan ekadaan Umi sekeluarga kat Pahang

memang dalam keadaan begitu kita kena wajib bersabar hadapi ujiannya..tahnia umi dah buat tanggungjawab membantu ..kerana jarak dekat maka umi boleh datang tengok mangsa banjir..bagi Etuza bagaimana daif keadaan bila rumah tak ada tak perlulah letak di blog ya..sebab kita takut jatuh mengaibkan..perkara yang baik2 macam contoh gambar2 sumbangan tu rasanya bagus jadi entry gimik kemanusiaan kat sana...

Itulah, seboleh mungkin saya cuba elak perkara2 yang boleh mengaibkan mereka dan sering letak diri sendiri di tempat itu.

Terima kasih di atas ingatan Cikgu, saya amat hargainya.

Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (433) Ceritaku (417) Berita (380) Agama (368) Dunia Blog (326) Promosi. (300) Doa (294) Info Lelaki (266) Tips Blog (265) Pengalaman (234) Anak (212) Nasihat (205) Pendidikan (203) Rasa Bahagia (183) Kasih sayang (179) Berita Keningau (173) Hadiah (150) Pelancongan (129) Gambar (120) Alam Semulajadi (116) Sejarah (103) Ekonomi (102) Segmen (101) Keluarga (85) Tentang lelaki (72) kesihatan (70) Blog (62) Isu Semasa (57) Cinta (55) Rumah tangga (52) Tumbuhan (51) Bunga (42) Resipi (41) Cari Makan (37) Motivasi (35) Nilai Moral (34) Budaya (31) Award (30) Herba (29) Sajak (28) Sahabat Blog (27) Harijadi (25) Percutian (25) Masyarakat (24) Haiwan (22) Promosi Nuffnang (20) Rasullah SAW (20) Kucing (19) Perkahwinan (19) Tips (19) Seni (18) Artis (17) Sukan (17) Sekolah (11) Petua (10) Iklan (9) Kalender (9) Bulat (8) Majlis Kahwin (8) Hari Jumaat (7) Lanskap (7) Lirik Lagu (7) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Elken (4) Grafik (3) Jantung (3) Pertunangan (3) Anak Buah (2) Banjir (2) Buah (2) Hari Raya (2) Makanan (2) Takziah (2) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger