Kad Jemputan Pertemuan Blogger

Kad Jemputan Pertemuan Blogger.

Kad Jemputan Pertemuan Blogger Keningau, Sabah.

KLIK SINI blog milik Calrasepatrik.com.

Teringin hendak kenali Blogger Keningau Calrasepatrik.com.
Katanya dia orang Keningau.
Profil seperti masih remaja.
Tapi tengok berblog sangat matang dan mesra maya.
Semoga niat murni ini akan
dilancarkan oleh Allah..
Niat baik ingin mengenali
Bertukar-tukar pendapat.
Kepada Blogger Calrase..
Sila ambil perhatian dan bertindak awal!.

TERIMA KASIH 
Harap maklum.

Catat Ulasan

16 Ulasan

  1. wah..menarik ni..pertemuan rakan di alam maya..x sabar nk tahu story lanjut selepas pertemua esok

    BalasPadam
  2. tak tahu lah blogger Cal ada nampak jemputan ini JM bergantung kepada dia..Etuza esok plan dah awal2 memang besar hati nak jumpa dia ni bagus ...rasanya jumpa sesama blogger...)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jaaassss saya da nampak :).. gembiranya tapi minta maaf cikgu, Aduh ada masalah kalau hari ahad cikgu, sebab saya orang kristian jadi mahu pergi church dan juga saya sekarang ini berada di kampung sepanjang disember ini jadi jauh dari kgu.. Saya minta maaf sangat cikgu..

      Padam
    2. Ingatkan cikgu dah dapat persetujuan dari Carl utk berjumpa sebelum up entri ni

      Padam
  3. Ok Cal tukar date ya pada 15hb Desimber 2014 kita awalkan jam 9.00 pagi hari isnin.
    Pertemuan sekadar berkenalan sesama blogger.Sebagai blogger mesti berkeyakinan diri berani dan berwawasan . harap calrase dapat bantu Etuza mengenali anda ya...

    BalasPadam
  4. Tiada kaitan hal agama dalam pertemuan ini, Etuza harap blogger cal dapat manfaatkan usaha Etuza ini..jika tidak ambil peluang besar kemungkinan anda tidak pernah akan kenali Etuza secara berdepan. Bawa teman kamu ya cal jika tak berani nak jumpa..Kalau ikhlas terima cabaran ini. Harap maklum.

    BalasPadam
  5. Saya ingatkan Cal bekas pelajar Cikgu, nampak remaja sangat..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Umi Etuza tak kenal blogger ni..tulah nak kenal kan bagus niat Etuza..dia juga ada menyatakan nak jumpa Etuza lagipun sedaerah isilah waktu cuti jumpa dia. Tak tahulah umur dia berapa ni..Etuza tak minat nak gali gali rahsia blogger di blog..segan Etuza..Umi bukan bekas murid lah..jauh sangat tu Etuza dekat Pekan Kenigau dia di Pekan Sook Keningau..tapi tak ada masalah jika dia mahu sahut cabaran pertemuan ini. Etuza dengan nick Irfan sekali nak jumpa sebab Nick Irfan jadi tukan gambar ...)

      Padam
  6. Maaf cikgu lagipun saya sedang bercuti di kampung sekarang nhe.. sorry sangat-sangat.. bukan saya segan mahu bertemu dengan cikgu tapi sepanjang disember ini saya berada di kampung,,,.

    BalasPadam
  7. Ok jawapan ada sudah dari Blogger Cal...ya terima kasih info awal2 tak berjaya usaha Etuza ini...nampaknya setakat ini ja ya Cal...tak apa ..tak jadi masalah sangat. Terima kasih. Teruskan usaha Cal berblog. Temuilah Etuza menerusi blog. sahaja.

    BalasPadam
  8. Selesai sudah niat nak bertemu..terima kasih ya Cal...teruskan blog ..sama2 kita saling mengunjungi sebagai sokongan moral.

    BalasPadam
  9. semoga semuanya berjalan lancar.. esok kan pertemuannya cikgu

    BalasPadam
  10. saya tk Cal tu pun masih muda remaja lg..tp pengisian blognya matang..

    BalasPadam
  11. Betul cakap Cikgu Etuza...kalau tgk CP mmg muda belia lagi tapi dia punya blog nampak macam blogger OTAI dah hehehe ..Mmg best singgah blog CP

    BalasPadam
  12. Good blog! You have described in a nice way.
    Thanks for sharing this information.
    kadkahwindiy

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.