Isu "Projek IC" - Utusan Berneo

Isu "Projek IC" - Utusan Berneo

Hari ini sempat Etuza membeli Utusan Borneo
keluaran Khamis 11hb Des 2014. Paparan menarik
perhatian Etuza ialah catatan ini,
ISU 'PROJEK IC"LEBIH TERTUMPU PADA
BIDANG KUASA JPN. 

Oleh kerana Etuza bukan yang berhak membuat
ulasan,andaian dan sebagainya kerana ada
pemimpin dan individu yang lebih peka dan lebih 
berhak menangani ISU IC PROJEK di SABAH.
Dengan itu Etuza sekadar kongsikan apa 
yang Etuza baca ini.

Tiada pokok bergoyang tanpa angin..
Selagi ada angin bergoyang lah dedaunan pokok.
Sila baca .....

Timbalan Ketua Pesuruhjaya ( Pencegahan) SPRM
Datuk Mustafar Ali, berkata pihaknya HANYA 
bertindak jikta terdapat unsur RASUAHyang JELAS 
membabitkan kes berkenaan.

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

6 ulasan

Betul kenyataan sprm tu, benda tak jelas macam mana nak sabitkan hal nie dengan rasuah...

projek ic? x faham mengenai isu ini, Adakah ic di keluarkan selain dari JPN ke..ada 'org tertentu' yg uruskan?

Moga2 ada jln penyelesaian ....

wow memang hebat cikgu Etuza nhe.. Kalau saya malas mahu baca news paper hehe :)

Saya lagilah tak faham walaupun awal pagi tadi dah baca sepintas lalu, dek tak faham itulah saya berlalu pergi tanpa tinggalkan komen.

Projek IC = JPN keluarkan ic kepada pendatang asing, betul tak Cikgu?

ayie pon xfhm sgt tng projek ini..
ada2 shjelah.. xthu ap yg memyebabkan bnda ini berlaku

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (431) Ceritaku (417) Berita (380) Agama (364) Dunia Blog (326) Promosi. (300) Doa (293) Tips Blog (265) Info Lelaki (264) Pengalaman (234) Anak (210) Nasihat (205) Pendidikan (200) Rasa Bahagia (181) Kasih sayang (178) Berita Keningau (167) Hadiah (148) Pelancongan (129) Gambar (120) Alam Semulajadi (116) Ekonomi (102) Segmen (101) Sejarah (101) Keluarga (83) Tentang lelaki (72) kesihatan (70) Blog (62) Isu Semasa (57) Cinta (55) Rumah tangga (52) Tumbuhan (51) Bunga (42) Resipi (41) Cari Makan (37) Motivasi (35) Nilai Moral (34) Budaya (31) Award (30) Herba (29) Sajak (28) Sahabat Blog (27) Harijadi (25) Percutian (25) Masyarakat (22) Haiwan (21) Promosi Nuffnang (20) Rasullah SAW (20) Kucing (19) Perkahwinan (19) Tips (19) Seni (18) Artis (17) Sukan (17) Sekolah (11) Petua (10) Iklan (9) Kalender (9) Bulat (8) Majlis Kahwin (8) Lanskap (7) Lirik Lagu (7) Hari Jumaat (6) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Elken (4) Grafik (3) Jantung (3) Pertunangan (3) Anak Buah (2) Banjir (2) Buah (2) Takziah (2) Makanan (1) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger